Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים לאחר שחפרתי קצת וראיתי כמה סורקים שטותיים מוכרים באיבי החלטתי ללכת על משהו טיפה יותר

רציני שייתן מענה לקריאת תקלות מדוייקות ובמספר גדול של רכבים

ראיתי שיש חברה שנקראת AUTEL שמתעסקת רק עם סורקים

והגעתי לסורק הזה :

http://www.ebay.com/itm/261361892336

 

האם מישהו יוכל לתת לי עליו חוות דעת קצרה?

הבנתי שהוא תופס לגבי כל המערכות ברכב כולל ABS AIRBAG וכל השאר

 

שאלה נוספת ואחרונה, האם סורק תקלות מוציא קוד תקלה מסויים שאני צריך לפענח אותו איכשהו

או שהוא נותן תשובה מדוייקת על אותו רכיב בעייתי?

 

תודה רבה! רבה

פורסם

סורק חביב, אני לא מת על אוטל.

חבר קנה סורק יקר שלהם בכמה אלפים והם לא מעדכנים את המסד נתונים, יש לו שם מקסימום רכבים משנת 2014.

בנוסף הסורק הזה לא מתמשק עם כל הרכבים.

יש לו משהו נגד רכבי vag, נתקע באמצע הסריקה.

בכל אופן אני לא רואה סיבה שתצטרך כזה סורק.

הוא נותן קוד תקלה ופירוט במלל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
סורק חביב, אני לא מת על אוטל.

חבר קנה סורק יקר שלהם בכמה אלפים והם לא מעדכנים את המסד נתונים, יש לו שם מקסימום רכבים משנת 2014.

בנוסף הסורק הזה לא מתמשק עם כל הרכבים.

יש לו משהו נגד רכבי vag, נתקע באמצע הסריקה.

בכל אופן אני לא רואה סיבה שתצטרך כזה סורק.

הוא נותן קוד תקלה ופירוט במלל.

 

שמתי לב שיש להם באתר תחת קטגוריית CODE READER גם את הדבר הזה :

http://www.ebay.com/itm/Autel-AL619-Autolink-OBD2-CAN-Code-Reader-SRS-ABS-Airbag-Engine-Diagnostic-Tool-/181812969029?hash=item2a54e5be45:g:RzgAAOSw5ZBWHcC2&item=181812969029&vxp=mtr

 

מה ההבדל בין מה ששמתי ה MD802 לבין זה?

פורסם

הגעתי להחלטה אני הולך על ה AUTEL MD802 שהוא הכי מתקדם (עד הרמה של 2000 שח ומעלה)

 

רק נתקלתי במשהו מוזר, הוא מגיע בשני וורסיות.

אחד נקרא - 4 SYSTEM

ואחד נקרא - ALL SYSTEM

ההבדל ביניהם הוא 100 שקל ואני לא מבין כל כך למה זה מתכוון

אשמח אם תגידו לי במה לבחור

 

קישור ל 4 SYSTEM :

http://www.ebay.com/itm/Original-Autel-MD802-4-SYSTEM-Maxidiag-Elite-Graphing-OBD2-Code-Clearing-Tool-/261361892336?hash=item3cda61fbf0:g:M1IAAOxyEoFSXJa8&item=261361892336&vxp=mtr

 

קישור ל - ALL SYSTEM

http://www.ebay.com/itm/Newest-Autel-MD802-All-System-DS-model-Car-Scanner-ABS-Airbag-Oil-Service-Reset-/391127694415?hash=item5b1106fc4f:g:-PIAAOSwBLlVHVF-&item=391127694415&vxp=mtr

 

אודה לכיוון! תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...