Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב של סיכום ביניים עבור כל יבואן? או שזה קובץ קשיח שאינו ניתן לשינוי?

 

אין בעיה, אני אוסיף בחודש הבא. זה רק משחק עם האקסל שלי (סתם, יש לי אופן אופיס).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מהמר שהרוב לליסינג של לובינסקי (פרייםליס אם אינני טועה).

העבירו MG3 לליסינג? אתה בטוח?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

למה לא?

 

כשאנשים לוקחים רכב בליסינג - למחיר החודשי יש משקל מכריע בהחלטה, לאיכות של הרכב - פחות (ולאו דווקא בצדק) לו הם היו רוכשים בעצמם הם כנראה היו הולכים על משהו אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רק 3 מיאטות נמסרו בינואר ?

 

סה"כ 11 מיאטות חדשות נמסרו החל משנה שעברה ועד עכשיו ?

 

מעניין.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כל פעם שאתה מפרסם כאן דו"ח שכזה, אוודי מדהימים אותי מחדש!

 

עושים שם עבודה רצינית ומקצועית מאוד.

 

אם חישבנתי נכון, נראה לי שהם נכנסו לרשימת 10 המוכרים ביותר?

 

סאנגיונג טיבולי מכרה 49 יחידות! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סאניונג טיבולי ימכור לדעתי יותר מ-1000 יחידות השנה. נחכה ונראה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למה לא?

 

כשאנשים לוקחים רכב בליסינג - למחיר החודשי יש משקל מכריע בהחלטה, לאיכות של הרכב - פחות (ולאו דווקא בצדק) לו הם היו רוכשים בעצמם הם כנראה היו הולכים על משהו אחר.

כי חשבתי שהם משווקים את ה-MG3 כמו הדאציה - לא לליסינג.

מה לגבי ליסינג פרטי? יש הבדל בין זה לרכישה עם פריסת תשלומים בסוכנות?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כמה דברים.

 

-מעניין שאף אתר לא פרסם מפרטים ומחירים על הקאדי והטרנספורטר החדשים (כבר יצא לי לראות קאדי חדש על הכביש).

גרסת הבנזין של הקאדי (הקודמת היתה 1.2 עם 105 כ"ס) שודרגה וכרגע היא מציעה מנוע 1.4 עם 125 כ"ס כמו של הגולף.

-מעניין אם חלק מהלקוחות שקיבלו סקודה (אוקטביה, יטי וראפיד) מודעים לזה שהם קיבלו מנוע בתקן יורו 5 ששייך לדגמי 2015 לעומת המנועים החדשים בתקן יורו 6, נשאלת השאלה - האם הם קיבלו הנחה מספקת על זה?

-בדו"ח מופיעים 32 יחידות של סקודה ראפיד מנוע 1.2, 105 כ"ס וגיר אוטומט, למרות שגרסת ה-105 כ"ס הוצעה בכל אירופה רק עם גיר ידני - השיווק בישראל פסק שנה שעברה עקב מכירות נמוכות ורק במעבר למנועי יורו 6 הראפיד קיבלה גרסת 1.2 אוטומטית, אבל עם 90 כ"ס (מנוע זה החליף גם את ה-1.2TSI86 וגם את ה-1.4 האטמוספרי).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ניתן לראות שהגיע אופל מובאנו, יש כוונה לשיווק?

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם
אני אהמר על שני רכבים צמודים לעובדי היבואן או סתם הדגמה.

 

יש אחת חדשה שחורה עם סיומת 32 אצלנו בחניה של העבודה, ואני לא עובד ליד סוכנות רכב כלשהי.

 

סטיו, יצא לך לנהוג על הפולו GTI גם בגירסה האוטומטית? היתרון במומנט של הגירסה הידנית מורגש?

 

נהגתי בשתי הגרסאות - לדעתי אין הבדל ניכר בזינוק ל- 100 קמ"ש, אולם יש הבדל מורגש בגז ביניים - הידנית מהירה יותר.

פורסם

נהגתי בשתי הגרסאות - לדעתי אין הבדל ניכר בזינוק ל- 100 קמ"ש, אולם יש הבדל מורגש בגז ביניים - הידנית מהירה יותר.

אי אפשר להשוות תאוצות ביניים של מכונית ידנית לכזו שמצויידת ב DSG.

שום נהג, ויהיה המיומן ביותר, לא יכול להוריד הילוכים במהירות של DSG, שיכול להוריד תוך פחות מעשירית שנייה 3 הילוכים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

אכן התכוונתי לתאוצות ביניים בין ההילוכים, אני לא נכנס לתחרות עם גיר ה- DSG - לפי מה שראיתי זהו קרב אבוד מראש... עם זאת, האוטומטית היתה משעממת יותר מהידנית. אגב, ההילוכים נכנסים כמו שצריך, הקלאץ' רך ומפריד יחסית נמוך.

עריכה אחרונה על ידי stio

×
×
  • תוכן חדש...