Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

בעיקרון אני מחפש רכב שיהיה קצת יותר פרקטי מהרכב הנוכחי שלי מבחינת יותר מקום,נוחות נסיעה וקצת הנאה גם מהנהיגה עצמה.

אני לא מחפש רכב ספורטיבי,משהו משפחתי עם קצת אופי יספיק לי.

בעיקרון כרגע הרכב שלי הוא פורד פיאסטה 2014 ידנית.

אני מחפש לקנות משהו שיהיה איתי לאורך שנים לפחות 5 שנים אם לא יותר.

אין לי כרגע ילדים. אני לרוב נוסע עם עוד בן אדם מלבדי.

אבל החשיבה היא גם לעתיד שיהיה מקום סביר לילדים לשבת מאחור.

אז אחרי שעברתי על ביקורות מרובות על רכבים צמצמתי את האפשרויות ובדקתי ביקורות לגבי קורולה,I35,גולף,קרוז כל מה שבעצם בקטגוריה(חוץ מצרפתיות שהיה לי ולאנשים שאני מכיר ניסיון לא הכי מוצלח איתם).

צמצמתי את האפשרויות למאזדה 3 ספיריט או סקודה אוקטביה 1.4

ראיתי שמבחינת החסכון בדלק ובביצועים עצמם הסקודה באמת עולה על המאזדה אפילו בהשוואה לדגם של ה2 ליטר בו אני מעוניין.

למרות שמבחינת הביצועים הבנתי שה2 ליטר של מאזדה לא בדיוק עצל וכן נותן דינמיות מסויימת שנשמע שתספק אותי.

מבחינה אסטית אני יותר נמשך למאזדה 3,כמו חצי מהמדינה פחות או יותר.

אבל יותר חשוב לי שהאוטו באמת יהיה אמין לאורך שנים.

ופה בדיוק הדילמה שלי.

אני לא בדיוק מבין גדול ברכבים,אבל עד כמה שקראתי הדעות מאוד חלוקות בנושא של הגיר של הDSG ובצירוף עם טורבו זה קצת מתכון לצרות.

ועד כמה שמנוע אטמוספרי "מפגר" מבחינה טכנולוגית אין שם באמת משהו שיכול להיות תקול בהשוואה כמובן לDSG עם TSI.

עוד משהו שאני לא יודע זה ההבדלים בטיפולים ובביטוח,אני מניח שבסקודה המחיר הרבה יותר גבוה.

השאלה עד כמה ואם זה שווה את ההבדל.

כמובן שאני אצטרך לבצע נסיעת מבחן על שני הרכבים.

מה שיצא לי לנהוג עליו היה על ה2 ליטר של המאזדה 6 שכן הרגיש לי יותר "חי" בהשוואה לפולקסווגן פולו 1.2 TSI.

אני יודע שההשוואה ממש לא דומה,אבל זה הכי קרוב שיצא לי.

והרושם שקיבלתי מהגרמניה היה שהאוטו מאוד נעים לנהיגה אך מאוד צפוי ופחות "חי" שזה בדיוק מה שדווקא כן הרגשתי באופי נסיעה במאזדה.

ואני מבין שפוקלסווגן וסקודה משתמשים פחות או יותר באותם המנועים.

אני כמובן גם יודע שעם המאזדה יש יותר רעשי כביש ואיטום הרעש לא ברמה של הגרמניות.

עוד דבר שהרגשתי הוא הבלימת זעזועים אם ככה קוראים לזה כאשר נוסעים על שיבושים בכביש-במאזדה זה היה מורגש הרבה יותר בהשוואה לפולו.

 

בכל מקרה כמו שאמרתי אני לא בדיוק מבין גדול.

אני באמת מחפש פשוט משהו שיהיה אפשר קצת להנות ממנו,אבל בעיקר שיהיה לי אמין לכמה שיותר זמן.

ממש אודה לכם להמלצות לגבי הרכבים שציינתי וגם לרכבים אחרים במידה ואתם חושבים שהם באמת עדיפים.

פורסם

שלום,

לדעתי, עשית קצת סלט - אין קשר בין פולו 1.2 לאוקטביה 1.4 - רכבים שונים, מנועים שונים, הרגשה שונה.

כמובן, אי אפשר להשוות מאזדה 6 לפולו.

אם אתה רוצה ללכת על בטוח מבחינת האמינות, תיקח מזדה, במיוחד כאשר לאוקטביה שנתיים אחריות בלבד.

אבל תעשה נסיעת מבחן על דגמים רלוונטיים ועם מנועים רלוונטיים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אם יש לך ספק, אז אין ספק.

ז"א אם יש לך ספקות לגבי אמינות גיר הdsg לך על המזדה.

בכללי, בהנחה שביצעת נסיעות מבחן, בסקודה רמת הגימור יותר טובה והמזדה יותר "ספורטיבית".

אתה צריך לעשות לעצמך קצת סדר. להשוואת סוגי רכבים מאותה קטגוריה. להחליט ולדרג מה חשוב לך יותר.

אז יהיה לך יותר קל להחליט מה טוב עבורך.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם (נערך)

בקשר לTSI+ DSG .

לגבי המנוע תהיה רגוע הוא אמין קח בחשבון מדי פעם להוסיף שמן.

לגבי הגיר מלבד החלפת קלאצם פעם ב .... אין בעיות מיוחדות היום.

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם

בגלל שיש לך פיאסטה, הייתי שוקל גם את הפורד פוקוס החדשה. עם המנוע והגיר החדשים היא חלופה ראויה לאוקטביה. אם כי סביר להניח שתוכל לעשות טרייד ראוי גם על מאזדה ספיריט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

308. וזה שלא רוצים צרפתיות לא מענין, אלא אם הסיבה היא טינה מוצדקת לעם הצרפתי בגלל וישי, לה פן, או משהו כזה. ובכלל הגיע נדמה לי הזמן שלא להתייחס להגבלות האויליות האלו הנוגעות למוצא אתני. השואל ממילא יעשה כמובן מה בראש שלו, בדיוק אגב כפי שאני או כל אחד אחר עושה.

פורסם
308. וזה שלא רוצים צרפתיות לא מענין, אלא אם הסיבה היא טינה מוצדקת לעם הצרפתי בגלל וישי, לה פן, או משהו כזה. ובכלל הגיע נדמה לי הזמן שלא להתייחס להגבלות האויליות האלו הנוגעות למוצא אתני. השואל ממילא יעשה כמובן מה בראש שלו, בדיוק אגב כפי שאני או כל אחד אחר עושה.

 

רכב מעולה לדעתי 10 אחוז פחות איכותי מגולף מבחינת השרידות , אבל בהחלט פיגו רכב נהדר .

לקנות רק במבצע !!!

פורסם

אני מניח שבטווח הרחוק המאזדה 2 לחטר תגלה אמינות טובה יותר מהאורטביה 1.4 טורבו וגם עלות הטיפולים תהיה זולה יותר. למרות זאת, הסקודה עם מנוע 150 כ"ס טורבו תהיה מהנה יותר לנהיגה. בהצלחה!!

פורסם
רכב מעולה לדעתי 10 אחוז פחות איכותי מגולף מבחינת השרידות , אבל בהחלט פיגו רכב נהדר .

לקנות רק במבצע !!!

 

לא הבנתי למה התכוונת ב"שרידות"?

אולי לגיר האוטומטי היפני לעומת ה-DSG הידוע באמינותו המדהימה?

פורסם
לא הבנתי למה התכוונת ב"שרידות"?

אולי לגיר האוטומטי היפני לעומת ה-DSG הידוע באמינותו המדהימה?

 

עזוב את הסיפורים על הגיר כמו שכתבתי בסך הכל מדובר בהחלפת קלאצים פעם ב... הפכו את זה לסיפור.

אני מדבר על ההתישנות של הרכב , הגרמניות שורדות יותר טוב את השנים.

פורסם
עזוב את הסיפורים על הגיר כמו שכתבתי בסך הכל מדובר בהחלפת קלאצים פעם ב... הפכו את זה לסיפור.

אני מדבר על ההתישנות של הרכב , הגרמניות שורדות יותר טוב את השנים.

 

כן, הפכו את זה לסיפור שכלל תביעה יצוגית שזכתה וחייבה את היבואן.

 

שרידות - לצורך החלפת חלק חילוף מקורי ברכבים VAG שיצורו מלפני 7-10 שנים.

תמתין שבועיים לפחות עד שהיבואן יביא את החלף מחו"ל (לא תמיד מגיעה הגירסה המתאימה).

לעומת זאת מניסיון עם רכבי פיג'ו וסיטרואן - חלפים לדגמים ישנים נמצאים במלאי היבואן.

פורסם

להלן ההחלטה להסדר פשרה במסגרת בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד פולקסווגן

לאחר שהתברר כי תיבת ההילוכים DSG7 פגומה.

 

תיבת הילוכים זאת מותקנת בכלי רכב מתוצרת קבוצת VW:

פולקסווגן, פולקסווגן מסחרית, אאודי, סקודה וסיאט.

 

http://www.blitshtein-law.com/wp-content/uploads/2015/06/ME-13-03-4805-592.pdf

פורסם

1. האינטרס של היבואן הוא להחזיק חלפים זמינים במלאי, המלאי מנוהל ע"פ תדירות ההזדקקות לחלפים השונים.

2. חלק שלוקח לו זמן להגיע זה בד"כ חלק שנדרש לעיתים רחוקות.

3. מכאן כל אחד יסיק את המסקנות המתבקשות לגבי כלי רכב צרפתיים וגרמניים.

4. התביעת הייצוגית לגבי תיבת DSG נוגעת לתיבות מלפני מס' שנים - לא לתיבות המותקנות בכלי רכב חדשים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...