Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מתכוון לעשות בקרוב ביטוח לרכב חדש שרכשתי, קיבלתי כמה הצעות מכמה חברות, החלטתי על חברה מסוימת שבה כנראה ארכוש את הביטוח ויש לי כמה שאלות שאני רוצה לךהפנות לאותה החברה שאני מצרף אותם פה, אשמח לעזרה אם ישנם עוד דברים חשובים שפיספסתי.

 

1. איזה מוסכים הם מוסכי הסדר ?

אני מבין שההשתתפות העצמית במקרה של תיקון במוסך הסדר היא 1000 ש"ח, האם זה כולל חלפים מקוריים בלבד ? איפה זה רשום ? מה קורה במקרה ואני רוצה לקחת את הרכב למוסך שאני אבחר ?

2. באילו מקרים ישנה השתתפות עצמית ובאילו לא ?

3. מהו היקף הכיסוי הניתן ע"י החברה לנזקי צד ג' ?

4. אלו מיגונים אתם דורשים ?

5. מהו היקף הכיסוי הניתן ע"י החברה לדברים שונים כגון שבר שמשות, ביטוח גרירה ושירותים נלווים ?

6. מתן רכב חלופי: אם הרכב במוסך לאחר תאונה, או הרכב נגנב, תוך כמה שמן מקבלים רכב חלופי ? לאיזו תקופה הרכב החלופי ? השתתפות עצמית ?

7. כיצד מוגדר טוטאל לוס ?

8. כינון אוטומטי, מה זה אומר ? האם ישנם דמי כינון ? על איזה סכום ואיך זה בדיוק הולך ?

9. השתתפות עצמית בי.ע – מופחתת עד לכדי.%1.5 מערך הרכב, מה זה אומר ?

10. גרר עצמאי: תנאי הפוליסה מכסים גרירה עצמעית ע"י בעל הרכב ?

11. שמאות: מי בוחר את השמאי ?

12. ירידת ערך: האם ישנה השתתפות עצמית במקרה של ירידת ערך ?

13. תוך כמה זמן החברה אמורה לשלם במקרה של נזק\גניבה\טוטאל לוס ?

עריכה אחרונה על ידי gshhar
פורסם

חלק מהשאלות מיותרות.

הנחיות המפקח על הביטוח קובעות כי תיקון ברכב חדש (עד שנתיים על הכביש) יעשה אך ורק בחלפים מקוריים.

רכב ישן יותר - אין חובה כזאת.

אם אתה לוקח את הרכב למוסך שאינו מוסך הסדר - אתה משלם את עלות התיקון (בהתאם לקביעת שמאי) ומקבל החזר מחברת הביטוח.

השתתפות עצמית - אם אתה מתקן את רכבך ע"י הפעלת ביטוח מקיף (אם הנהג השני אשם- במידה ונתבע ע"י חברת הביטוח, בסופו של ההליך, אתה אמור לקבל החזר על תשלום זה). כמו כן, במקרה בו אתה אשם בתאונה, ויש צורך בתיקונים ברכב השני.

 

היקף כיסוי - רוב החברות זה בסביבות 500K. למיטב זכרוני, רק הפניקס נותנת כיסוי של 1M.

טוטאל לוס - לפי הנחיית המפקח על הביטוח. אני חושב שאובדן להלכה זה 50%, וטוטאל לוס 55% - אך אינני בטוח לגבי כך.

שמאי - אתה בוחר. אם לא שמאי הבית - אתה משלם לו מקבל החזר מחברת הביטוח.

פורסם
חלק מהשאלות מיותרות.

הנחיות המפקח על הביטוח קובעות כי תיקון ברכב חדש (עד שנתיים על הכביש) יעשה אך ורק בחלפים מקוריים.

רכב ישן יותר - אין חובה כזאת.- אתה טועה , החוק מחייב תיקון עד 24 חודש בחלפים חדשים ולא בהכרך מקוריים

 

 

טוטאל לוס - לפי הנחיית המפקח על הביטוח. אני חושב שאובדן להלכה זה 50%, וטוטאל לוס 55% - אך אינני בטוח לגבי כך. אובדן להלכה מ 45% טוטל חוק מדינת ישראל 60% ומעלה

×
×
  • תוכן חדש...