Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 10 שנים עם גולף וטיפולים במוסך קבוע שהייתי מטפל בו (מטפל רק ב- VW, לא מוסך מורשה אבל היה מקצועי ואמין), החלפתי רכב ליונדאי טוסון 2008 לפני שנה בערך, בזמן האחרון יש קצת רעשים מכיוון ההגה (מישהו שמבין הסתכל ואמר שזה כנראה משאבת הגה), ואני צריך המלצה למוסך אמין וטוב (ואם אפשר גם לא יקר...) שמטפל ביונדאי.

אני מתלבט אם לגשת למוסך מורשה של יונדאי (בעיקר בגלל המחירים) או למצוא מוסך שמבין ביונדאי טוסון שהוא לא מורשה אבל אמין ומקצועי.

אני אשמח לשמוע את דעתכם ואם יש גם המלצות זה ממש יעזור...

תודה.

פורסם

עדכון מהמוסך...

הרעש מההגה היה בגלל שהיה חסר שמן של ההגה כוח, מילאו שמן וזה הסתדר, הבעיה היותר גדולה היא שהיה חסר שמן בגלל נזילה מהמסרק הגה וצריך לשפץ אותו...

יש המלצה על מקום שמשפץ מסרק הגה?

פורסם

הציע, נתן לי הצעת מחיר בסביבות 2600 כולל פירוק והרכבה. אמרו שהשיפוץ עולה 1700. בכל מקרה כרגע ההגה תקין, ואני עוקב אחרי כמות השמן וקצב הנזילה אז יש עוד קצת זמן כדי לבדוק איפה עדיף לתקן ומה בערך המחירים במקומות אחרים.

פורסם

מתעלק על השרשור.

האם לרמי יש מחשב לאבחון תקלות לרכבי יונדאי?

בגדול,אני מעוניין לעשות בדיקה כללית לרכב, יש לי I20 09 עם קילומטרז' מכובד (160K)

פורסם

בזמן האחרון יצא לי לראות הרבה פרסום לרשת מוסכים חדשה בשם "אוטו-פרו" המציגה עצמה כחלופה (זולה יותר) למוסכי היבואן של יונדאי-קיה. לפי מה שהיא מפרסמת כל המוסכים שלה מוגדרים מומחים ליונדאי קיה וזה כמובן באישור משרד התחבורה. אין לי קשר לרשת הזאת פשוט נתקלתי בכמה פרסומות של המוסכים שלה ותהיתי מעט על קנקנה.

פורסם
מתעלק על השרשור.

האם לרמי יש מחשב לאבחון תקלות לרכבי יונדאי?

בגדול,אני מעוניין לעשות בדיקה כללית לרכב, יש לי I20 09 עם קילומטרז' מכובד (160K)

 

לפי מה שאני זוכר כן מכיוון שגם שאלתי אותו את זה וזכור לי שהוא אמר לי שיש לו מחשב.

אבל בכל מקרה אני מציע לך לדבר איתו ולוודא:

03-5614645

050-5412236

×
×
  • תוכן חדש...