Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנחות על סולר בכרטיס אשראי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצטרפתי למשפחת לוגמי הסולר ולהפתעתי ראיתי שהשימוש בכרטיס אשראי מייקר לי התדלוק.

מישהו יודע באיזה כרטיס אשראי מוצעת הנחה יפה לסולר שהופכת השימוש באשראי לכדאית?

פורסם

אני מתדלק במזומן ומקבל מחיר של מוניות, לדעתי בתשלום עם כרטיס אשראי אין אפשרות לקבל מחירים שמשתווים לתשלום מזומן, תחפש תחנת דלק באזור מגורייך שיש הנחת מזומן ותעדכן אותנו כמה אתה משלם. בהצלחה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

מחיר הסולר הוא מוצר שחזר להיות בפיקוח משרד האוצר.

מדיניות ההנחות הנה לפי תחנה/חברה ולא לפי מדיניות כרטיסי האשראי.

כמו כן, קיימת מדיניות של הנחה למשלמים במזומן(אין סליקת אשראי) ואף עוזרים ל"הון השחור" להלבין :twisted:

יתכן וע"י הצטרפות למועדון לקוחות של חברת דלק כלשהי, תוכל לממש הנחה גם בתשלום ע"י כרטיס אשראי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ההנחה על סולר היא פרטנית לתחנות ספציפיות.

אני מתדלק סולר בג'יפ בכמה תחנות בלבד באיזור המרכז, גם אם אני צריך לנסוע 10 ק"מ לכל כיוון. ההבדלים עצומים.

עם זאת אני נמנע מתחנות פיראטיות, ומיכלי סולר שכל מיני "יזמים" שמים בחצר של סבתא שלהם במושב.

אם תגיד מהיכן אתה אולי נוכל לכוון אותך לתחנות זולות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מחירי הסולר הפכו להיות בדיחה - מחיר ״המחירון״ שלו הוא כ15 שקל ליטר, אבל אם אתה משלם במזומן בתדלוק עצמי, או דרך מועדון שקר כלשהוא המחיר הופך להיות הגיוני.

למשל דרך כרטיס אשראי שופרסל

סולר:הנחה של 8.80 ש"ח לליטר סולר ממחירון פז

 

אני מקבל חשבוניות על 700 שח על תדלוק הפלואנס דרך הדלקן (ואין שום קשר בין המחיר הזה לכמה שדלק מקבלים)

פורסם

תדלק בטן ואל תשכח לבקש הנחת דיזל (כרטיס שמעביר המתדלק). לאחר קבלת ההנחה, דיזל יותר זול מבנזין.

אפשר לשלם באשראי ללא שינוי במחיר.

פורסם
הנחת דיזל ? כמה זה ? אישתי מתדלקת סולר בטן ראש העיין 5.55 ש"ח .

גם אני תידלקתי שם בפעמיים האחרונות.

מה שמעצבן אותי הוא שהמשאבה שלהם קופצת מוקדם מידי ונשאר לי מיכל "מלא" שחסרים לו כמה ליטרים (4-5).

כמדומני זה המחיר לאחר העברת כרטיס המתדלק (וזה מחיר טוב מאוד).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תחנת דלק תפוז באשדוד, תחנת דלק התאומים ברחובות

סולר זול מבנזין ואין שום הבדל בין אשראי למזומן.

יום טוב גם לך

פורסם

אני מרמת גן. אתמול תדלקתי בדלק עלית ושם המחיר היה באשראי 6.20 (או אפילו 6.40). הכנסתי רק כמה ליטרים עד שאברר העניין. מעולם לא סחבתי בארנק יותר מ - 100/50 ש"ח. אני והפלסטיק חברים טובים ואני מעוניין להמשיך בידידות הזו (צובר לי גם נקודות לנוסע מתמיד...).

פורסם
תחנת דלק תפוז באשדוד, תחנת דלק התאומים ברחובות

סולר זול מבנזין ואין שום הבדל בין אשראי למזומן.

 

 

הייתי נמנע מתחנת התאומים ברחובות, עבדתי שם אחרי השחרור לתקופה. לא יודע אם השתנה שם משהו אחרי 6-7 שנים. אבל זה אותם בעלים.

נגיד ככה, הייתי יכול למלא טנק דלק מלא, או 150 שקל נסיעות, העדפתי את ה150 שקל, המבין יבין על איכות הדלק.

פורסם
הנחת דיזל ? כמה זה ? אישתי מתדלקת סולר בטן ראש העיין 5.55 ש"ח .

 

מוריד 15 או 20 אגורות לליטר מהמחירון (באשראי).

×
×
  • תוכן חדש...