Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מסוגל לפרק את הלוח שעונים (לגורמים, לא רק מהרכב) ויש לך לד ל12 וולט (לד עם נגד פנימי) אעשה לך בשמחה את ההלחמה

 

עריכה: אם במקור היה שם לד, אז כניראה שיש כבר נגד על הלוח ונדרש לד רגיל

יום טוב גם לך

פורסם
הרכב קליאו בי 1.2 2001 ידני D7F

המנורה בלוח שעונים של הcheck engine כנראה נשרפה וכשפתחתי להחליף ראיתי שזה לד מולחם...

איך מחליפים אותה ?

איך הגעת למסקנה שהלד שרוף ? אורך חיים של לד עשוי להגיע לעשרות אלפי שעות עבודה ומכיוון שהלד הזה בדרך כלל לא דולק אז לדעתי הבעיה במקום אחר.

 

ייתכן שמישהו ניתק את הלד ? בדוק או תעלה צילום ברור מקרוב של צד הרכיבים וצד ההלחמות של המעגל המודפס ואולי נוכל לעזור לך.

איזה כייף לי :)

פורסם

רק כדי למנוע טעות אפשרית הזיהוי הנורה: אין באוטו הזה נורת check engine בצורה המקובלת.

 

במקומה יש נורה של "ברק בריבוע" או "EKG".

 

כלומר אייקון של גל משולש בתוך מלבן.

 

האם אתה מתכוון לנורה הזאת?

 

 

פורסם

אני יכול לפרק את הלוח שעונים אבל בשביל להוציא את הפלסטיק עם הסימונים של הסקאלה דלק וחום צריך להוציא את המחוגים שלהם.

איך עושים את זה ? פשוט מושכים אותם החוצה בכח? אין שם קפיץ כזה שיהיה אחרי זה בעיה להחזיר אותו ?

בקשר לאם הלד שרוף, הוא לא נראה שרוף ואין שום חוט קרוע בצמה ותאמת זה מוזר שמכל המנורות דווקא הצק אינגן לא עובד.

למרות שגם מד המהירות לפעמים עובד ולפעמים לא. (בשביל זה פורק הלוח מלכתחילה ועדיין לא נמצא פיתרון)

ויש סימן של מנוע רגיל בצבע כתום כמו ברוב המכוניות ולא ברק בריבוע ולא משולש בתוך מלבן.

יגאל מאיפה אתה ?

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

שעון מהירות לא עובד בגלל חיישן מהירות לא תקין כל הגיר (רוב הסיכויים).

 

לגבי הנורה - היו לי קליאו וקנגו מודל 2000, בשתיהן אין נורת בדוק מנוע בצורת מנוע. כלומר היא קיימת בשבלונה של לוח שעונים אבל לא אמורה להידלק אף פעם. במקומה נדלקת נורת ה"ברק".

 

אני תיכף אנסה למצוא תמונה של לוח השעונים שלך.

 

בכל מקרה, סיכוי שנורת לד כזאת נשרפה - נמוך מאוד עד אפסי. לא הייתי בכלל מחפש בכיוון הזה.

 

 

פורסם

האם יש לך לוח שעונים כזה?

 

3333.JPG

 

שים לב מה כתוב בספר רכב לגבי נורת "בדוק מנוע" בצורת מנוע:

 

4444.JPG

 

זה כאמור של מודל 2000. יכול להיות שב 2001 שינו את זה.

 

 

עריכה:

 

בעצם אני חושב בשנת 2001 בדגם RTE היה לוח שעונים כזה:

 

5555.JPG

 

גם כאן אני לא בטוח שצריכה להיות נורה כזאת אבל כדאי לבדוק עם בעלי מכוניות זהות.

 

 

פורסם

יש בשבלונה גם את הברק בתוך מלבן ומתחתיו כמו סלילי שהוא דווקא כן דלק לי פעם אחת

ויש גם את הסימן המוכר של הצק אינגין ויש מתחתיו לד אבל גם שנותנים סוויץ שכל המנורות נדלקות הכל נדלק חוץ מהצק אינגיין.

יכול להיות שהוא לא אמור לדלוק בכלל ? זה מוזר כי אם ככה למה יש אותו בשבלונה ועוד יש לד מולחם מתחתיו ?

ד"א כל ההלחמות נראות מקוריות מהחברה אין סימנים של התעסקות עם הלוח בכלל.

לגבי החיישן מהירות, מאיפה אני יכול להביא חדש, מה המחיר ואיך מתקינים את זה עצמאית ?

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

×
×
  • תוכן חדש...