Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רענון נהיגה


Guy_25
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קיבלתי היום את הזימון להשתלמות נהיגה רענון. על הזימון מודפס התאריך 19/10.

כתוב בזימון שיש לעשות את ההשתלמות בהקדם. אשמח לדעת מה הדד ליין בדיוק.

חודש ושבוע כבר הפסדתי בגלל יעילותו הלא מאכזבת של דואר ישראל.

בנוסף לכך, יש לי עומס חריג בלימודים ובקרוב שבוע מילואים.

אז כמה זמן בעצם עומד לרשותי?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

זה תלוי. אני משכתי 5 שנים (!) עד שניגשתי לעשות את זה, אבל אני לא ממליץ למשוך יותר מדי מכיוון שיכולים להתלות לך את הרישיון. ניגשתי בסופו של דבר כי המרצה של הקורסים הללו פגש אותי בתחנת דלק וצעק עלי כשסיפרתי לו... :cry:

 

ממליץ לך להתקשר ולברר מולם ישירות ולדחות את המועד באופן מסודר.

פורסם

תודה על המענה המהיר.

במספרי הטלפון שמצויינים בטופס נותנים רק אפשרות לשלם באשראי / לשלם באמצעי תשלום אחר / הסברים לאופן תשלום דרך האינטרנט.

לא הצלחתי להגיע למענה אנושי ולשאול את השאלות, אך העניין לא קריטי עכשיו אחרי שאמרת שדחית כל כך הרבה.

ההודעה המודגשת באדום נתנה לי להבין שמדובר בדד ליין צפוף של מספר חודשים לכל היותר.

אז נרשמתי לקורס הקרוב בינואר.

תודה רבה!

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אני משכתי את זה חצי שנה בערך. (מההודעה הראשונה)

שיהיה בהצלחה, זה הולך להיות משעמם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נראה לי אז שבאמת אנסה לדחות את זה מעט.

כשראיתי שכתוב לי "בהקדם" בצבע אדום על המכתב לא לקחתי בחשבון שמדובר בgovernment time ושאני יכול לדחות את זה בלי חשש לרישיון.

עכשיו צריך להשיג אישור דחייה / כסף חזרה מהממשלה.

עד להודעה חדשה אתם יכולים לקרוא לי דון קישוט (רק חסר שרז יראה את זה ואני באמת עלול למצוא את עצמי עם הכינוי החדש).

 

קדימה סנצ'ו פנצ'ו, יש שם ענק שמנופף בידיים שלו. והוא חייב לי 214 ש"ח

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

פשוט תמצא שבוע פחות עמוס, קח את זה ביחד עם עוד חבר שצריך ותפטר מזה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני בן 24 עם ניסיון נהיגה של יותר מחמש שנים ולא שלחו לי את הזימון.. יש מצב דילגו עליי? :)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

אני גם קיבלתי.. זרקתי לפח כי אין לי כסף מיותר לזה כרגע וגם אחכה לחבר, הבנתי שזה תנאי לחידוש הרישיון והרישיון שלי בתוקף עד 2017.

פורסם

בדוק מתי פג תוקף הרשין שלך, זה יהיה ביום הולדתך בין 6 ל-7 שנים לאחר שעברת את הטסט. כדאי לעבור את הקורס כמה חודשים קודם, כיון שיש גם זמן עד שביצוע הקורס נקלט במחשבי רשות הרישוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את האישור על מעבר הקורס לא לזרוק - לשמור!

אל תסתמכו על העברת הנתונים ע"י המפעילים לרשות הרישוי.

בעת שינוי המפעילים הקודמים, "הלכו לאיבוד" אלפי שמות של נהגים אשר צלחו את הקורס.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני ממליץ לעשות את הקורס בהקדם כי כל חודש וחצי יש קורס במספר מצומצם של ערים בארץ.

שלא תרצו להירשם ובסוף לא יהיה מקום או שתצטרכו לנסוע רחוק בשביל הקורס המשעמם.

אגב אני עשיתי השבוע את הקורס ערב, 3 מפגשים בנתניה, קורס רציני(מנסים לחולל שינוי) בדיקת נוכחות 3 פעמים במהלך המפגש.

ובמבחן בחיים לא שמרו עליי ככה מפני העתקות ועזרה :lol:

עברתי בקלות (עד 5 טעויות מתוך 20 שאלות אמריקאיות)

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
בדוק מתי פג תוקף הרשין שלך, זה יהיה ביום הולדתך בין 6 ל-7 שנים לאחר שעברת את הטסט. כדאי לעבור את הקורס כמה חודשים קודם, כיון שיש גם זמן עד שביצוע הקורס נקלט במחשבי רשות הרישוי.

תודה על העצה..ארשם בקרוב.

פורסם

אני והפה הגדול שלי.. רק אמרתי שאולי שכחו אותי והופ היום קיבלתי זימון לרענון נהיגה :|

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
את האישור על מעבר הקורס לא לזרוק - לשמור!

אל תסתמכו על העברת הנתונים ע"י המפעילים לרשות הרישוי.

בעת שינוי המפעילים הקודמים, "הלכו לאיבוד" אלפי שמות של נהגים אשר צלחו את הקורס.

 

אני עשיתי קורס לפני חצי שנה בערך והאישור היחיד שקיבלתי היה SMS עלוב של "עברת בהצלחה" או ניסוח דומה.

לא קיבלתי שום מכתב שמאשר שעברתי בהצלחה.

לפחות שלחו לי קבלה על התשלום (בדואר).

×
×
  • תוכן חדש...