Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמותת בניה - מה זה הדבר הזה?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יקנעם הירוקה הינו פרויקט בוטיק חדש בשכונת שער הגיא ביקנעם.הפרויקט מבוצע במסגרת עמותת בניה החוסכת לחבריה את הרווח היזמי של הקבלן וכך יוצרת פתרונות דיור איכותיים במחירים ללא תחרות. אנו מזמינים אתכם להצטרף להצלחה ולדאוג למחר שלכם כבר היום!

 

בקיצור, פנטהאוז בשכונה חדשה לגמרי ב1.29M.

כדאי?

מישהו מכיר?

הרפתקה?

למה משהו דומה מחברה כמו שיכון ובינוי עולה 1.6M וצפונה?

10710381_498238416984736_5787175429050199065_o.jpg

10680129_498238376984740_1376411313629248595_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Fitch

משכנתא זה קל

פורסם

רוב הסיכויים שזה לא "עמותה", זה חברה עם שם מגרה שעושה קבוצת רכישה.

לפני שבוע התקשרו אלי מ "ארגון לקידום האינטרנט לעסקים קטנים", אחרי שהבנתי שהוא רוצה לדחוף לי אתר, שאלתי אותו "בקיצור, אתם חברת בניית אתרים עם שם יפה?", הוא ענה שכן, בזאת הסתיימה השיחה.

פורסם

http://www.xn--9dbazp6bb.com/580601003

[h=2]יוקנעם הירוקה (ע"ר) - מספר תאגיד 580601003[/h]

[TABLE=class: art-article, width: 465]



[TR]

[TD=align: right]מספר תאגיד

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]580601003

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]שם

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]יוקנעם הירוקה (ע"ר)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]סטטוס

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]ארגון מאושר

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]סוג הארגון

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]עמותה

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]כתובת

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]הבנקים 3 איתמר יהושע, עו"ד, ת.ד 8 חיפה, 3326115[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]נוסד

[/TD]

[TD=colspan: 2, align: right]2014[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

משכנתא זה קל

פורסם

קבוצת רכישה שהתאגדה כעמותה.

 

אותה גברת בשינוי אדרת.

 

הבטחות לחוד ומציאות לחוד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

וגם מה זה התכנון המוזר הזה?

למה צריך 2 מרפסות כשאחת קטנה ואחת גדולה יותר?

למה לא לתכנן מראש שתהיה מרפסת אחת גדולה וזהו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הייתי שם לא מזמן.

זה סוג של קבוצת רכישה.

הכוכביות הן שיכול להיות ולבסוף זה בכלל לא ייצא לפועל.

אין ערבות בנקאית כאשר אתה משלם להם, אלא רק בשלבים יותר מאוחרים (בגלל הסיבה הזאת אנשים נפלו עם חפציבה)

אם אתה רוכש דירה מקבלן, אתה משלם 5K עו"ד + מע"מ. זה החוק. בגלל שהם "עמותה" ולא קבלן, אתה משלם כמו ששילמו לפני שהחוק יצא - סביב ה-25K.

עוד משהו, כששאלנו אותם על פנים הדירה (ריצוף, שקעי חשמל, דלתות וכו') לא היה להם דברים לבחירה אלא רק השערות מה יהיה.

 

בקיצור, לדעתי, רד מזה.

 

ניב

לא חותם

פורסם

היי ניב.

נשמע שהיחיד שיכול להרוויח משהו זה איתמר יהושע.

יש שם טריליון יח"ד חדשות, והמחירים שלהם זולים משמעותית מכל דבר קרוב.

1.14M לדירה עם גינה של 150 מ"ר.

990K לדירת 4 חדרים עם מרפסת 14 מ"ר.

זה מחירים של כ-400 אלף פחות מכל שער הגיא.

משכנתא זה קל

פורסם
וגם מה זה התכנון המוזר הזה?

למה צריך 2 מרפסות כשאחת קטנה ואחת גדולה יותר?

למה לא לתכנן מראש שתהיה מרפסת אחת גדולה וזהו.

אחת לבשר ואחת לחלב.

בקומה של הילדים יש גם אחת פרווה.

 

יש שם עוד דברים מוזרים. למשל - מי רוצה את דלת הכניסה ישר למטבח? או, מה היחס בין חדר השינה שמול הממד"ד למדרגות? (אני מנחש שיש שם איזה נישה מתחת למדרגות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דלת הכניסה היא לסלון...

אני לא יודע עד כמה הציור פרופורציונלי, למשל במרפסת הגדולה למעלה רשום 260 ולמטה 205, כאשר בפועל זה נראה אותו הדבר.

פורסם
בקיצור, פנטהאוז בשכונה חדשה לגמרי ב1.29M.

כדאי?

מישהו מכיר?

הרפתקה?

למה משהו דומה מחברה כמו שיכון ובינוי עולה 1.6M וצפונה?

הייתי נזהר מפרסומים על חיסכון בנדל"ן.

אין קיצורי דרך בבנייה, ואם חסכת רווח יזמי מצד אחד, בצד השני תחטוף כפליים.

לדוגמא - היום נחתה על שולחני במשרד שמאות לפי תקן 22 עבור קרקע שכביכול תופשר במתחם מסויים.

המשווקים הודיעו שתוך שנתיים הטרקטורים עולים על הקרקע, השמאי כתב כי במצב האופטימי תוך 15 שנים הקרקע תופשר (אם בכלל) ולפני מטלות כמו שטחי ציבור וכו'.

ממה שבדקתי, המשווקים עשו כמה פעמים סיבוב על הרוכשים שחשבו שעשו את עסקת חייהם.

פורסם

"קרקע חקלאית בצד המזרחי, צמוד לשכונה מתרחבת..." זה סיפור ידוע.

 

אני ירדתי מזה. נחפש דירה/בית בנוי מיד2. תודה.

משכנתא זה קל

פורסם

fitch, אנחנו רכשנו בשער הגיא בפרויקט של גרופית. עד כמה שאני זוכר נשאר להם דירת גן (5 חדרים) שלא נמכרה בסביבות 1.5M.

היתרון בזה הוא שתוך חודש אתה יכול כבר להיכנס לדירה להערכתי, שבוע הבא אנחנו שם לבדיקת פגמים לפני כניסה (רכשנו את הדירה לפני חודשיים).

החיסרון - אתה כבר לא יכול לעצב כלום בבית, ושינויים תוכל לעשות רק לאחר קבלת מפתח.

 

לגרופית כבר אין משרדים לקבלה בשכונה, הם יושבים בתוך הדירה לדוגמא.

אם תרצה, אעלה לפה תמונה איך הפרויקט נראה.

 

ניב

לא חותם

×
×
  • תוכן חדש...