Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כללי הזהירות ברכישה חלים גם על חברות מסחריות עם אנשי מכירות מעונבים.

אמת ויציב, אלא שיש אנשים שבטוחים שרכישה מחברה גדולה היא רכישה בטוחה ולכן ניתן לכבות את את נורות האזהרה. ההיסטוריה הוכיחה כבר אינספור פעמים שלא כך הם הדברים, ולא פעם אנחנו נחשפים כאן למעשי רמייה שנעשים לכאורה ע"י חלק מאותן חברות, ברמה שאדם מן היישוב כלל לא היה מעלה על דעתו לבצעם.

 

פות"ש מבקש מאיתנו ייעוץ על כדאיות רכישת רכב מהשכרה. לעניות דעתי יש כאן היבט שהוא חייב להיחשף אליו בטרם יגבש החלטה סופית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה חברות יותר "אמינות"?

 

 

לדעתי אין דבר כזה, חברה "אמינה". לכולן יש אינטרס למכור לך כל רכב במקסימום כסף ומינימום השקעה\הפסד מבחינתן.

 

בודקים כל רכב ב-7 עיניים.

פורסם

אין דבר כזה חברה "אמינה", ולא בשל מדיניות כזו או אחרת.

מצבה המכאני של מכונית, כל מכונית מהווה נעלם גדול, בייחוד במכוניות חדשות בהם כל המכללים פועלים בשיטת "עובד-לא עובד" ואין הרבה באמצע.

ישנן חברות שמתחזקות היטב את צי הרכב שלהן, ויש חברות לא מעטות שנוקטות בשיטת תחזוקת השבר.

גם בדיקה במכון לא תמיד נותנת תמונה מלאה ומדוייקת, שוב בשל העובדה שכיון מה שעובד עובד היטב, על פי רוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הבדיקה במכון יכולה לתת תמונת מצב לגבי שחיקה של הרכב.

 

נזילות, חופשים למיניהם, תאונות שהיו ותוקנו או לא תוקנו.

 

ההיסטוריה של הטיפולים מגלה לך איך התנהגו עם הרכב ואיך נהגו בו - למשל אם הוחלפו בולמי זעזועים, חלקי פרונט וכו' - אתה יכול להיות כמעט בטוח שזה רכב שעבר חיים קשים, כי אלה חלקים שלא אמורים להיות מוחלפים ברכב כמעט חדש.

פורסם

הכלל שאני מנחה את הסובבים לי שבאים להתיעץ הוא "לא קונים יד שניה ממי שזו פרנסתו"

ברגע שלמכירת הרכב יש קשר ישיר לפרנסתו של אדם (ממנכל החברה ועד לנציג הזוטר) יש אינטרס ברור לחסוך בעלויות ולמקסם רווחים.

אז גם אם לא כל הרכבים שחוטים או גמורים, הסיכוי של אדם ממוצע לזהות תרגילים של מקצוען נמוכה הרבה יותר ממוכר פרטי.

חפש מוכר פרטי שהחזיק את הרכב בצורה נאותה מתוך הבנה שתחזוקה נכונה יחסוך כסף והפתעות, נכון, קשה למצוא כאלו אבל מצד שני אתה צריך למצוא רק אחד כזה :wink:

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

כרגע יש לנו רכב שקנינו מהשכרה של אלבר, אני לא יכול לחוות עליו דעה אמתית בגלל שחילצנו מהם את הרכב כשהוא היה בן שנתיים עם פחות מ40 אלף קילומטר. הרכב אומנם פצצה אבל כנראה בזכותנו שאנחנו מטפלים כמו שצריך והוא מתקרב ל180 אלף קילומטר ומרגיש כחדש.

לפני זה היה לנו רכב שנקנה מהשכרה של אלדן בן 3 עם 50 אלף קילומטר,גם כן שירת אותנו נאמן עד בערך 185 אלף קילומטר ונמכר.

בין לבין גם היה לנו רכב נוסף שנקנה מהשכרה של HERTZ (אוטוסנטר) עם 78 אלף קילומטר וגם כן היה במצב מעולה ונמכר ב130 אלף קילומטר לאחר שיצאה לו בדיקה של רכב חדש.

 

מה שאני בא להגיד זה שצריך לדעת לבחור רכבי השכרה,לקנות I10 מהשכרה עם 100 אלף קילומטר זה לא חכם כי זה רכב מהקבוצה הכי זולה והוא עבר התעללות. לעומת זאת רכבים משפחתיים/מנהלים/וואנים עם קילומטראז' סביר ולאחר בדיקה מטעמך שווה לקנות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כמעט אף חברה לא מטפלת במורשה יבואן, כולן אבל מטופלות במורשה מן הסתם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לא ממליץ, אני מחזיק חצי שנה רכב שכור, והוא עובר חיים לא קלים בכלל.

עכשיו לא יהיו נזקים, אבל בעתיד פתאום ילך מנוע או גיר.

 

 

אתה נוסטרדמוס? למה שילך מנוע או גיר?


×
×
  • תוכן חדש...