Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך כואב לראות שבזכות כסף תנועת אור ירוק מצליחה בענק להגיע לכל אחד (_ובלי מסר ברור !)

 

ולעומת זאת ללא הירקרקים בארנק פעולה בכיוון הנכון לא מתרוממת...

 

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/partisan.asp

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראה לי שהשרשור יהיה יותר מושך אם תכתוב שבקישור יש עצומה להעלאת המהירות

 

דעתי,צריך לעשות בדביק קישור לחתימה

פורסם

העצומה להעלאת המהירות כבר לפחות שנתיים באינטרנט, ולא נראה לי שיש לה רבע מכמות החתימות שיש לאור ירוק :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני כבר לא יודע ם זה יתן משהו, חתמתי, אבל נראה לי שזה "סתם"!

 

למה אף אחד לא יכול לקדם את זה, אני בטוח שיהיו הרבה מבני ישראל שישמחו:wink:

לא רק בגלל המהירות, אני בטוח שאם המהירות תהיה 130, עדין יהיו כאלו שיסעו 100 -110 קמ"ש. אבל הם ידעו שאם הם יאיצו ל 120 לא יתנו להם דו"ח על סך 750 ש"ח!

750 ש"ח זה רבע שכר מינימום! תופסים את האנשים במקום הכמעט הכי כואב, בארנק!

 

וכרגיל, הכסף שולט, זה ידוע מזמן!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
העצומה להעלאת המהירות כבר לפחות שנתיים באינטרנט, ולא נראה לי שיש לה רבע מכמות החתימות שיש לאור ירוק :roll:

מדי פעם צצות עצומות,לא זכור לי לגבי זאת,אבל כמו ששמר אמר,לא יזיק אם תחתמו,במיוחד עכשיו שעניין החוק המוטורי עלה לסדר היום והח"כ התחיל לדבר...

פורסם
העצומה להעלאת המהירות כבר לפחות שנתיים באינטרנט, ולא נראה לי שיש לה רבע מכמות החתימות שיש לאור ירוק :roll:
אם רוני אהרונוביץ', או "מתנדבים" בשכר, היו מסתובבים בקניונים, במקומות עבודה, ברשתות השיווק

ואיפה לא בעצם, אולי כמות החתימות הייתה זהה. as if... :lol:

 

חתמתי אצלו. לאור ירוק לא ראיתי צורך לחתום.

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...