Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

את הדחיפפפות תשמור לפורום FXP לא שבפורום שלנו חסכת מזה.

 

יש מספיק שרשורים שבהם הוסבר כיצד לכוון מגבר ברמה הבסיסית, רק ענין של שימוש בפונקציית החיפוש בפורום.

אם אתה לא מבין בזה, ומאחר ועקרונית יש פוטנציאל לנזק, גש לבעל מקצוע שיכוון את המערכת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
את הדחיפפפות תשמור לפורום FXP לא שבפורום שלנו חסכת מזה.

 

יש מספיק שרשורים שבהם הוסבר כיצד לכוון מגבר ברמה הבסיסית, רק ענין של שימוש בפונקציית החיפוש בפורום.

אם אתה לא מבין בזה, ומאחר ועקרונית יש פוטנציאל לנזק, גש לבעל מקצוע שיכוון את המערכת.

תודה רבה על התשובה שלך העיקר שעזרת לדעת ללכת לבעל מקצוע שתינו יודעים אם הייתי רוצה ללכת הייתי הולך .

א . הדחיפות חשובה מכיוון שכמו שאתה אומר יש פוטנציאל לנזק ולכן זה דחוף לתקן במידה וזה לא בריא לאחד הרכיבים במערכת אם אתה מבין בזה אני מאמין שיש פה עניין דיי דחוף .

ב . אני לא רואה פה שום בעיה בכך שביקשתי עזרה גם מ FXP , מכיוון שהכי טוב לקבל כמה תשובות ודעות על מנת לקבל תוצאה טובה יותר . שלא תבין לא נכון סך הכל אני מעדיף כמה תשובות בשביל להגיע לתוצאה טובה .

ג . אני רושם לפעמים דחוף גם כשלא דחוף על מנת להקפיץ את האשכול

ד . לא שאלתי אותך איך לרשום ומה בשרשור שלי ואתה לא חייב להגיב במידה ומה שלא נאה לך .

פורסם

תראה, אני ניהלתי פעם בפורום הידוע לשמצה המדובר,

הרמה של הפורום הזה ירדה בעשרות מונים מאז שעזבתי לפני 3 שנים בערך (לא שהרמה הייתה מדהימה, אבל יותר טוב ממה שאני רואה עכשיו), זה פורום של ילדים בני 17-18 במקרה הטוב, שלא מבינים הרבה מהחיים שלהם ולחלקם אין אפילו רישיון או הבנה בסיסית במשהו שקשור לרכב.

 

יש כאן בפורום אנשים ברמה גבוהה, כולל בעלי מקצוע מתחום הרכב ואנשים עם "קצת" ניסיון בתחום הרכב.

לפעמים עדיף לחכות מעט לתשובה איכותית וטובה של אדם שמבין עניין, מאשר לקבל תשובה של ילד בן 17 שתעשה אולי יותר נזק מתועלת.

 

וכן, אם לא מבינים לפעמים עדיף לשלם לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. כמו שאני לא מבין בהתקנה של מערכת ולכן אתן לבעל מקצוע לעשות את העבודה ולא אעשה בעצמי נזק, למרות שיש לי חוש טכני טוב ויש סיכוי שהייתי מסתדר.

 

אני לא בא להטיף לך (כי זה לא התפקיד שלי פה), אבל יש חוקים לפורום הזה, והם קצת שונים מFXP.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
ד . לא שאלתי אותך איך לרשום ומה בשרשור שלי ואתה לא חייב להגיב במידה ומה שלא נאה לך .

 

אני לא בא להטיף לך (כי זה לא התפקיד שלי פה), אבל יש חוקים לפורום הזה, והם קצת שונים מFXP.

 

בינגו.

וזה מתייחס לענין השימוש בכפל אותיות ו"הדחיפות" כמו גם לרמת הפורום ההוא.

 

מי התקין את המערכת? האם הרדיו מקורי או אפטרמרקט (ואם האחרון אז איזה דגם)?

אם אתה וחבריך, אני מניח שנסמכתם על חוברת הוראות כלשהי. האם לא מצוין בה כיצד לכוון?

האם ביצעת חיפוש בפורום לשאלה שנענתה מספר פעמים (שלא לומר סתם בגוגל שמלא בתוצאות כתובות ווידאו)?

למרות שהתשובה קיימת כאמור בשרשורים אחרים, אם חשוב לך למנוע נזק בעת חיבור המערכת, אתה לא חושב שרצוי היה לברר את הדברים לפני הפעלתם?

 

 

שלא תגיד שאנחנו מניאקים, מתוך ה-FAQ בראש פורום אודיו - המדריך המלא להתקנת מערכת סטריאו ברכב

התייחסות לענין המגבר (ברמה הבסיסית) לקראת הסוף.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
בינגו.

וזה מתייחס לענין השימוש בכפל אותיות ו"הדחיפות" כמו גם לרמת הפורום ההוא.

 

מי התקין את המערכת? האם הרדיו מקורי או אפטרמרקט (ואם האחרון אז איזה דגם)?

אם אתה וחבריך, אני מניח שנסמכתם על חוברת הוראות כלשהי. האם לא מצוין בה כיצד לכוון?

האם ביצעת חיפוש בפורום לשאלה שנענתה מספר פעמים (שלא לומר סתם בגוגל שמלא בתוצאות כתובות ווידאו)?

למרות שהתשובה קיימת כאמור בשרשורים אחרים, אם חשוב לך למנוע נזק בעת חיבור המערכת, אתה לא חושב שרצוי היה לברר את הדברים לפני הפעלתם?

 

 

שלא תגיד שאנחנו מניאקים, מתוך ה-FAQ בראש פורום אודיו - המדריך המלא להתקנת מערכת סטריאו ברכב

התייחסות לענין המגבר (ברמה הבסיסית) לקראת הסוף.

 

ברשותי דאבל דין 735

סאב וופר של פיוניר 400 rma

מגבר אודיו ליין 2500 4 ערוצים

התקין לי את המערכת מתקין מקצועי אך לא אהבתי את איך שכיוון

פורסם

במסגרת חוקי הפורום, הימנע בבקשה מלצטט הודעה אחת מעליך או כזו שברור שאתה נותן לה מענה.

 

735? אני מניח שאתה מתכוון לדגם של פרימייר?

א' - יכול להיות שזה המיטב שניתן להוציא מחלקים זולים או בסיסיים.

ב' - ממבט כללי בתמונה, אני לא רואה משהו שאינו תקין באופן חריג (בהנחה שאני מזהה נכון את נקודות הכיוון).

ג' - אם אתה לא אוהב את התוצאה, חזור למתקין שינסה לשפר את הקיים לאחר שתסביר לו מה בעייתי עבורך.

 

ד' - אנא פרט מה בדיוק אתה לא אוהב. ב-FXP רשמת משהו לגבי טוויטרים צורמים (מה שמסתדר עם הסט שרכשת).

זה יכול להיפתר אולי ע"י כיוון פיזי שונה של הטוויטרים (להפנות אותם לכיוון החלון או משחק דומה אחר), משחקי איקוולייזר שאולי קיים בר"ד (ואלוהים יודע מה יש בו מאחר ומדובר במותג מדבקה סיני), או שתבצע חיפוש לגבי מעגל LPAD (למשל זה) כדי להנחית מעט את הטוויטרים.

 

כהערת אגב, יתכן שגם איכות קבצי המוזיקה שאתה מנגן נמוכה והיא בתורה תשפיע גם על התוצאה.

×
×
  • תוכן חדש...