Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי Rally Art - כמה יש בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא שיווקו אותה בארץ במרכב סדאן, מה שכן יכול להיות זה יבוא אישי או שמישהו לקח לנסר רגילה ועיצב אותה. אני ראיתי בפייסבוק לא מזמן למכירה לנסר 1.6 שנת 2012 שמעוצבת כמו איבולושן אחד על אחד, אתה מוזמן לראות :

z1xmwyyd2jmq.jpg

yz2tmzdxmqnm.jpg

כולם מכירים את הבעלים, ועם כל האהבה לרכב, ההשקעה על הדברים החיצוניים שנתן, היה קונה כבר רכב טורבו..

מכסה מנוע EVO קרבון 14 אלף שקל , כאילו, מה זה יוסיף למנוע 1600 אוטומטי?

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כולם מכירים את הבעלים, ועם כל האהבה לרכב, ההשקעה על הדברים החיצוניים שנתן, היה קונה כבר רכב טורבו..

מכסה מנוע EVO קרבון 14 אלף שקל , כאילו, מה זה יוסיף למנוע 1600 אוטומטי?

 

כנראה הרעיון שלו היה להפוך את הרכב רק מבחינת עיצוב לאיבו. מצד אחד אני מסכים איתך שעם הכסף היה יכול לעשות משהו אחר, אפילו לקנות ראליארט משומשת (בתנאי שתהיה אחת מוצעת למכירה כן?). מצד שני אני גם מבין אותו, את הכיף הזה של לקחת רכב עממי ולהפוך אותו בעצמך לרכב שנראה 400 אלף ש"ח, ולא מפריע לו שזה רק נראה אבל לא באמת אחד כזה. בינינו? אני מאמין שגם אם היה קונה רכב טורבו בתקציב שהשקיע כאן, הוא לא היה מקבל את המבטים שהוא רצה לקבל.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
כנראה הרעיון שלו היה להפוך את הרכב רק מבחינת עיצוב לאיבו. מצד אחד אני מסכים איתך שעם הכסף היה יכול לעשות משהו אחר, אפילו לקנות ראליארט משומשת (בתנאי שתהיה אחת מוצעת למכירה כן?). מצד שני אני גם מבין אותו, את הכיף הזה של לקחת רכב עממי ולהפוך אותו בעצמך לרכב שנראה 400 אלף ש"ח, ולא מפריע לו שזה רק נראה אבל לא באמת אחד כזה. בינינו? אני מאמין שגם אם היה קונה רכב טורבו בתקציב שהשקיע כאן, הוא לא היה מקבל את המבטים שהוא רצה לקבל.

אם אתה מחפש מבטים, אפשר להשקיע 7 אלף שקל ולקבל מערכת שישמעו אותך מהרחוב השני..

אני רואה את זה בתור בזבוז טוטלי , כי בסכום כזה אפשר היה לקבל רכב טורבו אמיתי כמו 20VT ולא רק 1600 שנראה כמו EVO.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני יודע שאני מקפיץ שרשור מלפני יותר משנתיים. אבל האם יש כאן מישהו שיצא לו לראות/לשמוע על הראליארט הכחולה?

 

לפי משרד התחבורה היא רשומה כפעילה.

 

שתי הלבנות, השחורה והכתומה עדיין בחיים ואפילו את אחת מהלבנות פרסמתי כאן למכירה.

 

מישהו יודע איפה הכחולה מתחבאת? והאם יש כאלו שהגיעו ביבוא אישי?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

יש 2 מיצובישי X איבולושיין (2010-2011) שיובאו ביבוא איש בארץ.

אחת מהם נוסעת בוודאות וכל מה שאפשר להגיד שהיא מאזור מרכז.

השנייה בילתה בלוחות ביד2 לפני חצי שנה, לא ראליארט.

פורסם
יש 2 מיצובישי X איבולושיין (2010-2011) שיובאו ביבוא איש בארץ.

אחת מהם נוסעת בוודאות וכל מה שאפשר להגיד שהיא מאזור מרכז.

השנייה בילתה בלוחות ביד2 לפני חצי שנה, לא ראליארט.

איוולושן X אני יודע שיש לפחות 2 שהגיעו ביבוא אישי. אחת שחורה מחולון (מפורסמת המון זמן למכירה) ואחת לבנה מירושלים אם אני לא טועה.

 

אבל לא זאת הייתה השאלה. איוולושן זה כבר משהו אחר ;-)

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
גם הכתומה עדיין פעילה. :wink:
זה מה שהתכוונתי :-)

חוץ מהכחולה כולן פעילות.

יש מצב שגם היא, פשוט השאלה איפה היא מסתתרת עד היום?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מוזר איך עובד העולם. אתמול נכנסתי במקרה לשרשור הזה, היום אני רואה את הדבר הזה.

אמנם זה צועק 1.6 אוטומט אבל מכסה המנוע נראה אמיתי.

IMG_20180214_084043.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מוזר איך עובד העולם. אתמול נכנסתי במקרה לשרשור הזה, היום אני רואה את הדבר הזה.

אמנם זה צועק 1.6 אוטומט אבל מכסה המנוע נראה אמיתי.

[ATTACH]500515[/ATTACH]

 

זה באמת 1.6 אוטומט.

אולי 1.8 :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מוזר איך עובד העולם. אתמול נכנסתי במקרה לשרשור הזה, היום אני רואה את הדבר הזה.

אמנם זה צועק 1.6 אוטומט אבל מכסה המנוע נראה אמיתי.

[ATTACH]500515[/ATTACH]

זאת 1.8 שהייתה בתחרויות ג'מייקנה. דיברתי בעבר עם הבעלים הנוכחי שלה. הוא קנה אותה ככה...

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011


×
×
  • תוכן חדש...