Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו לא רוצה לדעת מה עשו לו בתחנה על התקיפה של השוטרים, יש לו מזל באמריקה השוטרים היו מרוקנים עליו מחסניות.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדובר באיזור בהחלט מרכזי, צומת הרחובות הרצל ותרמ"ב למי שמכיר.

 

 

הרצל רוטשילד אתה מתכוון , היכן שהמזרקה הייתה .

 

שוטרים הגיעו תוך דקה ומשהו שזה סביר , ועיריית ראשון צריכה להחליף את אנשי המצלמות כי הם פשוט לא מצליחים לעקוב כמו שצריך.

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
יש לו מזל באמריקה השוטרים היו מרוקנים עליו מחסניות.

 

 

חבל שזה לא ככה אצלנו.

אולי אם זה היה המצב, אוכלוסיית הפסיכים במדינה הייתה מצטמצמת.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם (נערך)

גם כאן לא חסר גיבורים ואנשים שכנראה אוהבים ומחפשים לסבך את עצמם לפי התגובות.

 

כל עוד אדם "לא בריא בנפשו" החליט לקפץ בצומת, לשכב על הכביש להשתין על העמוד, מה לכל הגיבורים כאן ולו? אתם תגיעו להרביץ לו? מה, לאזוק אותו? לחשמל אותו? באמת זה מרתק אותי לדעת.

 

אם אני אחריי שזכיתי בפרס או קידום בעבודה בא לי לרוץ בצומת במעגלים, חלק מהאנשים כאן כנראה שירוצו לעברי לסגור איתי חשבון לכסח אותי ולצאת גיבורים? אתם נורמליים?

 

מתקשרים למשטרה ולמוקד ואם ישנה האפשרות, נשארים לעדכן את הנעשה בטלפון, מעבר לזה אין לכם שום חובה בשום דבר אחר.

 

במידה ולאדם הייתה סכין? מוט חבוי? אתם רצים אליו והוא שולף... אויי כמה שזה היה מצחיק לראות את מה אתם הייתם שולפים מלבד את ה*** ובורחים הצידה. (נעזוב את אלו שיש להם רשיון לנשק).

 

עוד דבר, נגיד ואני הבעל הגרוש וזה אני שרץ לפתוח את הדלת לגרושה שגנבה לי את הרכב, לקחה ממני משהו, או לחבר או לאדם שאני מסוכסך איתו שחייב לי משהו, פתחתי לו את הדלת בצומת, נו מה? כל עוד לא ראיתם אותי משחרר אגרופים, או כלי נשק או משהו כזה, אלה רק רואים אותי מדבר, מי אתם שתקבעו מה יהיה עתידי ומה לעשות איתי? את זה אני קצת קשה לי להבין.

ואם יש עליי נשק במכנס? ואתם מגיעים ואני שולף? מה אז? תחשבו קצת קדימה מעבר ללצאת גברים.

 

כפי שרואים, הגיעו השוטרים, זה כבר תפקידם, כל עוד הוא לא תוקף אנשים במכוון, הכוונה רץ ותוקף ממש אתם בתור אזרחים יכולים רק לצפות מהצד.

אם האדם עושה נזק, מזיק לרכוש, תוקף אנשים ואכן מתפרע, בתרו אזרחים יש לכם הזכות לנסות לעכב אותו או לעצור ולגרום לו להפסיק, מעבר לזה? תמצאו את עצמכם פצועים, חבולים, מואשמים בתקיפה ובתביעה שלא נגמרת ובמקרה הכי גרוע, מתים.

 

*** ל 99% מהפחדנים האלו כפי שחלק כאן אמרו, יש קריירה, משפחה ילדים וחיים ובדרך לסידורים חשובים אחרים בחיים. תודה על הייעוץ אבל אחריי השירות חובה ואולי קבע שכל המדינה כאן כמעט עושה לעומת אזרחים פושטקים אחרים בעולם שלא היו בצבא אפילו, להגיד אימרה כזאת זה אשכרה עברייני מקלדת שמחפשים מכות ולא אופתע אם חלקם מתעסקים במקרי אלימות, איומים ומכות וחמומי מוח ביום יום.

 

כשאראה אדם בצרה/מקבל מכות או סיטואציה שאדע שאוכל לעזור מבלי להיות מואשם מעורב במשהו שלא קשור אליי או פלילי או של עבריינים, אשקול את צעדי ואעזור כפי שכל אחד היה עושה. עד אז? לצפות ולהנות.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
חבל שזה לא ככה אצלנו.

אולי אם זה היה המצב, אוכלוסיית הפסיכים במדינה הייתה מצטמצמת.

באמריקה זה לא צמצם, אז למה שפה זה יעבוד?

יש הרבה דברים טובים ללמוד מאמריקה, אלימות משטרתית היא לא אחד מהם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא אלימות משטרתית, אלא אפס סובלנות להתנהגות בריונית.

אולי זה כן יגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם מחליטים לעשות מעשים.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

הבעיה היא שחלק ניכר מאוכלוסיית אוכפי החוק במדינה לוקים בתסמונת של "התנהגות עבריינית". אהבל לא יכול להיאבק באהבל ולנצח. פשוט יהיו שני אהבלים שנאבקים אחד בשני.

 

בנוגע לתגובה של

Automatic1 - מסכים לגמרי.

אנשים שוכחים שאם אתה רואה אדם משתגע וכו', ומחליט לפעול ולעצור אותו באמצעים פיזיים, יכול למצוא עצמו אזוק ובצרות יותר גדולות מהשמוק שהתחיל את כל זה.

ראו דוגמא הבחור עולה חדש שניסה לעצור חבורה של שודדים שניסו לפרוץ לקיוסק. הוא התנהג כאילו בא לעזור להם ואז תקף אותם ונטרל אותם באמצעות מוט כלשהו, והזמין משטרה. מה אתם חושבים שקרה? קיבל צל"ש? לא. קיבל תיק במשטרה וחקירות ובלגנים.

וכן, הכול תועד במצלמה. אנחנו חיים במצב שאפילו אם תוקפים אתכם אתם עלולים למצוא עצמכם במצב חרבנה בו תיאלצו להוכיח שפעלתם להגנה עצמית, ואולי אף תצאו ניזוקים מהסיפור.

אז אלא אם תוקפים מישהו חסר ישע - כלב, ילד, אישה, זקן - אין צורך להתערב באמצעים פיזיים.

אם תוקפים אתכם - יש ל*יין את הצורה לזה שעושה את זה.

פורסם

[emoji115]

בהמשך לסמירו, היום שגם אנשי חוק (שוטרים/פקחים וכו׳) נענשים שביצעו את עבודתם, אז האזרח הפשוט חשוף פי כמה וכמה.

 

המערכת מכוונת אותך לעצום עיניים ולהתעסק בשלך ואז מצקצקת בלשונה למראה החברה שנוצרה כאן.

פורסם

אצלי כנראה היה אוכל גז פלפל ברגע שהיה פותח את הדלת של האוטו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

מפליא אותי שאף אחד עדיין לא פירסם את הסרטון השני שבו הוא אזוק על הריצפה.

 

אי אפשר להעלות מהסלולרי אז אעלה ליוטיוב ואעדכן.

 

עריכה:

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

טוב, מה שלמדנו מהסרטון האחרון זה שכנראה השיחה הראשונית למשטרה הייתה עוד הרבה לפני מה שראינו בסרטון, מה שמשנה לחלוטין את עניין זמני ההגעה שלהם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שהולך ככה עם מכנסיים קצרים, נעלי ספורט וגרביים עד למעלה כאילו הוא שחקן כדורגל הוא בטוח לא שפוי. זה מסביר הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוא נראה לא בריא בנפשו כל כך.

הכי מצחיק זה הגבר שעמד וצילם וירד עליו אבל כנראה לפני הגעת המשטרה היה בצד כמו כולם.


×
×
  • תוכן חדש...