Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

עבור יונדאי I20

גלגלים 84T 175/70 R14 כרגע מותקנים אשמח לשמוע על גלגלים מחברת ovation האם הם מספיק טובים עבור רכב לנסיעה מומצעת.

בנוסף, עד כמה ההבדל באיכות מהצמיגים היפנים של חברת Toyo

 

אשמח להצעות נוספות.

 

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי noamh
פורסם

צמיג סיני ברמה בינונית מכלל הסיניים (הכל יחסי) , TOYO בגדול מייחסים לו איכות גבוהה יותר ולא נחשב בקלאס של אלו שאתה מרכיב כעת על הרכב. TOYO נחשב כמותג אך אני חושב שבמחירים שלו הייתי הולך על משהו קצת יותר "עם אבא ואמא" גודייר / משליין / פיראלי וכו'

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אוביישן היא חברה סינית, ההבדל בין צמיג סיני לצמיג איכותי מחברה מוכרת לא קטן, במיוחד על כביש רטוב.

ממליץ להשקיע עוד כ100 ש"ח לצמיג (זה כל ההבדל, וזה מתחלק על פני 3-4 שנים) ולקנות תוצרת של חברה טובה.

בדוק את kleber hp3, goodyear efficientgrip, yokohama a.drive

כולם צמיגים מצויינים, הקלבר הוא הזול מביניהם מדובר בחברה פולנית בבעלות של מישלן - יש לי נסיון עם הדגם הקודם הHP2 שהיה מצויין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברוב המקרים שבדקתי ההפרש מול ovation לחברות מוכרות יותר כמו goodyear / toyo נעים בין 500-600 שח לדעתי כדאי להוסיף את ההפרש ולקבל צמיג איכותי.

השאלה הבאה היא היא אילו מהחברות כן כדאי ? כי ברובם בוחרים לפי מותג ומה יותר מוכר... קצת מבולבל בנושא :|

פורסם

נועם שלום,

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא גם את ה-Toyo המדובר וגם את ה-Ovation.

מצטרף להמלצה להוסיף עוד 90 שקלים לצמיג וללכת על ה-Toyo, במיוחד כשמדובר על החלפת צמיגים כל 3-4 שנים.

בנוסף, על כל זוג צמיגי Toyo תקבל גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזור.

פורסם
נועם שלום,

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא גם את ה-Toyo המדובר וגם את ה-Ovation.

מצטרף להמלצה להוסיף עוד 90 שקלים לצמיג וללכת על ה-Toyo, במיוחד כשמדובר על החלפת צמיגים כל 3-4 שנים.

בנוסף, על כל זוג צמיגי Toyo תקבל גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזור.

 

הצמיג שמופיעה שם של טויו הוא 175/70R14 88T TL הוא לא מתאים עבורי. אני צריך 84T

פורסם

לי יש I20 ולפני הצמיגים שמורכבים עכשיו היו OVATION. חוות הדעת שלי עליהם לא טובה, אבל הכל שאלה של תקציב.

בעבר היו לי TOYO proxes CF1 אם אינני לא טועה בפולקסוואגן פולו והייתי דיי מרוצה מהם.

אני מכיר את דגם ה Nanoenergy 3 לכן אינני יכול לתת חוות דעת עליהם אבל לדעתי הם אמורים להיות טובים מאחר שמדובר ביצרן מוכר וטוב. [h=1][/h]

פורסם
הצמיג שמופיעה שם של טויו הוא 175/70R14 88T TL הוא לא מתאים עבורי. אני צריך 84T

 

לפי החוק, מותר לך להתקין צמיגים בעלי קוד עומס ומהירות זהים או גבוהים ממה שמצויין אצלך ברשיון הרכב.

88T הוא מעל 84T כך שאין שום בעיה עם הצמיג שהמלצתי לך עליו.

פורסם
לפי החוק, מותר לך להתקין צמיגים בעלי קוד עומס ומהירות זהים או גבוהים ממה שמצויין אצלך ברשיון הרכב.

88T הוא מעל 84T כך שאין שום בעיה עם הצמיג שהמלצתי לך עליו.

 

תודה על המידע. לא ידעתי.

 

איתמר - מה הדגם הנוכחי של ה I20 שלך ?

 

משהו שמע על דגם Toyo Teo+ ? האם אכן בעל אורך חיים ארוך יותר וחסכוני בדלק ? או שזה עוד גימיק שיווקי ?

פורסם

תודה על העזרה

 

דרך אגב ה good year שהוזכר כאן תוצרת תילאנד ולכן היא נפסלה.

בסוף הלכתי על toyo teo+ שנקנו מ checkup אשקלון (שירות מצויין)

פורסם

תתחדש. לידע כללי - אני לא הייתי פוסל צמיגים בגלל שהם מיוצרים בתאילנד. זה ממש לא אומר כלום.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
תודה על העזרה

 

דרך אגב ה good year שהוזכר כאן תוצרת תילאנד ולכן היא נפסלה.

בסוף הלכתי על toyo teo+ שנקנו מ checkup אשקלון (שירות מצויין)

אז מה אם הצמיג מיוצר בתאילנד?

אייפון ב5000 שקל שמיוצר בסין אתה תקנה אבל צמיג שמיוצר בתאילנד לא?

מה זה הקשקוש הזה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חבר'ה, גם אני הייתי פוסל צמיג שמיוצר בתילאנד...

 

וברצינות, צמיגים מעולים מגיעים מתאילנד, אבל אם פות"ש מרגיש יותר בנוח עם צמיג יפני שיהיה לו לבריאות.

פורסם

מסיבה מסויימת אני מקשר את תאילנד לסין.

יש המון מותגים המעבירים את היצור למדינת עולם שלישי והאיכות יורדת למרות שהתכנון מוצר מבוצע במדינה אחרת לגמרי.

 

מהסיבה הפשוטה שיש לי חופש בחירה, החלטתי לבחור את הצמיג היפני. אולי טעיתי... אי אפשר לדעת. (גם לא מצאתי מידע/השוואה לגבי איכויות של אותו מוצג אבל לפי מדינות יצור) יש לך מידע לגבי זה?

×
×
  • תוכן חדש...