Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים הסקסו הרגילות (1.1-1.4) לבין ה VTS/VTR


777
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה ההבדלים שקימים בינהם מילבד המנוע כמובן

אני מדבר רק על הידניות האם יש הבדל בין התיבות ?

שילדה ?

 

או שפשוט קח מנוע של VTX וצמיגים/ג'נטים של VTX ויש לך VTX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט. לדגמים הספורטיביים יש מאפיינים שונים מאוד בכמעט כל התחומים. החל מבלמים, בולמים, צמיגים, מוטות מייצבים, מערכות ניהול מנוע, ציריות, תיבות הילוכים בעלות יחסי העברה שונים, קלאץ מחוזק וכולי. כמובן שיש הבדלים באיבזור גם כן.

 

אפשר בעקרון לקחת סקסו 1.1 שלוש דלתות, לשים עליה מנוע של VTS וצמיגים וג'נטים של VTS. היא תיראה כמו סקסו 1.1 (עם ג'נטים של VTS :wink: ) ותסע כמו סקסו 1.1 על סטרואידים, עד שהיא תתפרק. התנהגות הכביש עדיין תהיה נרפית כמו של ה-1.1, הקלאץ כנראה לא יעמוד בעומס, גם הציריות לא. גם הבלמים לא.

 

זה פרויקט דבילי בכל מקרה, צריך פשוט לחפש VTR או VTS אם אתה רוצה סקסו ספורטיבית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VTS קצת יותר קשה, VTR יש קצת יותר. שווה לחפש. אני מצאתי, גם אתה יכול.

 

ההבדלים?

 

בגדול - המנוע (90 כ"ס 8 שסתומים ב-VTR ו-120 כ"ס 16 שסתומים ב-VTS), בנוסף האיבזור שונה - ה-VTR הגיעו בארץ בלי ג'נטים, בלי סאן-רוף ובלי עוד כמה דברים קטנטנים. מכל שאר הבחינות הן מאוד דומות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*** נמחק הציטוט ***

 

 

ההבדל דיי גדול מבחינת המנוע :| והאיבזור פחות טוב אבל ההפרש דיי זעום כ 2000 שקל ל מודל 98

מה הסיכוי לימצוא VTS

ד"א המנועים הם כמו של ה 106 ?

כלומר השיפורים שהופיעו פה הם מה שיעשה את ההבדל ?

אני מדבר על השיפורים שנעשו ב 8V

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=50472&page=1&highlight=%F1%F7%F1%E5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*** נמחק הציטוט ***

 

 

זה אמנם הבדל גדול אבל יש גם הבדל באופי המנועים. ב-VTR המנוע יותר גמיש בסל"ד נמוך. הכוח של מנוע ה-VTS מגיע רק בסל"ד גבוה ורק שם הוא מנוצל. כלומר עד כ-4000 סל"ד בערך ה-VTR תהיה לא פחות חזקה אם לא יותר חזקה מ-VTS. בנוסף, 90 כ"ס על האוטו הזה זה גם לא מעט. הוא קל וזריז והביצועים טובים. המנועים זהים לאלו של ה-106, רק שב-VTR המנוע מכוון לקצת פחות הספק וקצת יותר מומנט מב-106 (שלה כ-100 כ"ס בשנתונים הללו). לכן גם ניתן לשפר בקלות VTR לתוספת של כמה סוסים טובים באמצעים לא מסובכים, כי זה בסה"כ אותו מנוע.

 

בנוגע למחיר - ה-VTS רק 2000 יותר מה-VTR במחירון? זה רק מדגיש את הגיחוך שבמחירון של הסקסו. ה-VTS גם כ-8000 ש"ח פחות מ-106GTI מאותו שנתון, וזה רכב זהה לחלוטין מבחינת התכונות שלו. בקיצור - אל תתייחס למחירון בחפשך רכב טוב. אף אחד לא ימכור לך את הרכבים הללו במחירון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...