Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי פה בפורום הודעת מכירה על דייטצו שרייד מודל 87 עם מזגן 200 אלף קילומטר עוד שבוע נגמר הטסט

הבחור אומר בלי תאונות עם מערכת והאוטו נראה ממש טוב

לא ראיתי את האוטו והוא רוצה עלייה 2500

מה אתם אומרים לעשות איתה?

לקנות?

לא לקנות?

לקחת למוסך? ואם לקחת למוסך כמה עולה בדיקה לכזה אוטו?

בבקשה זה ממש דחוף לי...

תודה מראש...!

פורסם

קודם כל, שים לב למיקום ההודעה.

דבר שני, בפורום לא צריך לכתוב "מממ" לפני הטקסט, בטח שלא בכותרת. אתה לא מדבר איתנו בטלפון.

דבר שלישי - אם יש לך מוסכניק שאתה מכיר וסומך עליו, קח את האוטו אליו, שיבדוק את הדברים החשובים, וזהו. בגדול בשביל המחיר אם האוטו טוב זאת קנייה מצוינת. רק תשים לב שהאוטו עובר טסט...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מממ אז זהו שהאוטו נמצא בבני ברק...

אז בעצם כמה עולה לי בדיקה לעשות לכזה אוטו?

והבן אדם לא רוצה לקחת את האוטו למוסך רחוק

הוא אמר לי אם אני רוצה אני יכול לקחת לכל מוסך שבא לי בבני ברק...

אז מה לעשות?

אם נגיד לאוטו יש 200 אלף קילומטר?

יש סיכוי טוב שהוא עומד לשפוך נכון?

וכמה עולה בדיקה במוסך...?

פורסם

*** נמחק הציטוט ***

 

מממ וואלה בבני ברק.

מממ כמה עולה בדיקה? מממ אתה מתכוון במכון? מממ נראה לי שכמו לכל אוטו, לא? מממ...

מממ אם הבנאדם לא רוצה לנסוע רחוק תחפש מוסך נורמלי בבני ברק.

מממ 200 אלף ק"מ זה לא מעט, כדאי לבדוק את מצב המנוע. מממ כל מוסכניק נורמלי ידע לתת הערכה סבירה.

מממ בדיקה במוסך? מממ תרים להם טלפון תשאל אם הם מוכנים לעשות בדיקה קצרה בתשלום סמלי. מממ לא הייתי משלם איזה 400 שקל על בדיקה במכון מורשה.

 

מממ...

 

מממ......

 

מ.

 

:-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נשבע לך, אני לא מבין מה בדיוק יש לך לבדוק ברכב הזה?!

 

רכב ב-2,500 ש"ח מה אתה מצפה שיהיה שם? כל עוד הוא מניע זה טוב....

 

מה אתה רוצה לבדוק? שלדה? מה זה משנה בכלל גם ככה הרכב הזה זוועתי לנהיגה ולא בטוח בתאונות.

מצב המכלולים? דייהטסו בת 15 שנה - הם כולם עייפים, פשוט נוסעים ושמשהו מתקלקל מתקנים - העלויות תיקון לא בשמיים.

מצב המנוע? עייף.. אבל גם שהוא היה חדש הוא לא עשה יותר מדיי תודות לתיבה.

 

בקיצור - 90% של תמצא משהו יותר טוב בטווח המחיר הזה.

פורסם

תראה, הבחור שאל שאלה וענה עליה, גם אתה חזרת על אותה תשובה ושניכם לא עליתם על זה.

 

הבחור רוצה בדיקה מממ? המוכר מוכן רק בבני-ברק מממ? הכי טוב, שיגש למממ... מ.מ.מ. בבני-ברק ברחוב הירקון 13, ליד קניון איילון.

פורסם

סקורניס צודק.

אם תכתבו כמו שצריך, ולא כמו שאתם נשמעים כשאתם מתעוררים בלילה לטלפון יהיה קצת א א אפצ'י, סליחה, התעטשתי, בקיצור, ממממ, איפה הייתי ? אה, כן . יהיה קצת יותר נעים לקרוא אתכם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
תראה, הבחור שאל שאלה וענה עליה, גם אתה חזרת על אותה תשובה ושניכם לא עליתם על זה.

 

הבחור רוצה בדיקה מממ? המוכר מוכן רק בבני-ברק מממ? הכי טוב, שיגש למממ... מ.מ.מ. בבני-ברק ברחוב הירקון 13, ליד קניון איילון.

שתהיה לי בריא, על מה דיברו ועל מה אתה ענית......

פורסם

מזתומרת לא רוצה ליסוע רחוק...??? אולי האוטו לא יכול ליסוע רחוק? מתחמם...? רועד מעל 70...? מתפרק...?

 

וואלה קח אותו לאיילון תעלה לתקווה סע בפקקים תחזור אחרי שעה וחצי. אם הכל שמיש... תן לו 2000 וסגור עניין.

dirty old man

need love too

פורסם
או שתבדוק אותו במכון מורשה עם בדיקת רנטגן,יעלה לך כ-350-400 ש"ח..

או שאל תקנה בכלל..רכב חרא..מנוע עוד יותר.!צריך להתחנן אליו שיזיז את עצמו.

נראה לי ששמו לו בוכנות מפלסטיק וראש מנוע מקרטון

לרכב שעולה 2500 ש"ח לא עושים בדיקה שעולה חמישית מהמכיר שלו.

רכב סה"כ אמין עד כמה שרכב בן 18 יכול להיות!

לקחת למוסך שיבדוק בכלליות את הרכב. זהו.

אם הוא מניע... סע לשלום לדואר להעביר בעלות.

×
×
  • תוכן חדש...