Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גיר שהתושבת שלו נשברה ומאחר ואין למצוא גיר כזה בארץ בכלל או במחיר סביר בפרט אני רוצה לסדר את הנוכחי.

מאחר והרכב נשאר על הליפט כל עוד הגיר בתיקון ותופס מקום, אני מחפש מקום עם ניסיון ואיכות עבודה טובה באיזור יצחק שדה והמסגר בתל אביב.

אשמח להמלצות מבעלי ניסיון.

פורסם (נערך)
יש לי גיר שהתושבת שלו נשברה ומאחר ואין למצוא גיר כזה בארץ בכלל או במחיר סביר בפרט אני רוצה לסדר את הנוכחי.

מאחר והרכב נשאר על הליפט כל עוד הגיר בתיקון ותופס מקום, אני מחפש מקום עם ניסיון ואיכות עבודה טובה באיזור יצחק שדה והמסגר בתל אביב.

אשמח להמלצות מבעלי ניסיון.

http://www.ab-weld.co.il/aluminum

בפתח תקווה אם יעזור לך

עריכה אחרונה על ידי ronan01
פורסם

עם הויברציות שעוברות דרך תושבות מנוע קשה לי להמאין שתיקון כלשהו מקצועי ככל שהיה יחזיק מעמד.

מציע לנסות למצוא מפירוק או תחליפי

פורסם

אין כאלה גירים בפירוק או חליפיים. ככה שאני תקוע.

מבירור עם מישהו בחו"ל, אומר שריתך מספיק כאלה בשביל להגיד שהם לא נשברים אחרי התיקון.

פורסם

יש את מיכאל ראשים בת"א - חפש בדפי זהב את פרטי ההתקשרות כדי לשאול האם מוכן לתקן לך תושבת. \אגב אתה יכול לעלות תמונה של התושבת השבורה?

×
×
  • תוכן חדש...