Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

במסגרת חיפושי אחר רכב שני בתקציב דל, מצאתי סובארו גראנד לאונה [אימפרזה] מודל 97 ידני, שבעל מד הק"מ קרוב ל240,000 ק"מ.

 

הרכב היה אצל היד הראשונה עד לפני שנה, ויש תיעוד מסודר של טיפולים במורשה סובארו.

לפני שנה נרכש ע"י בחור צעיר, שלדבריו ביצע טיפול אחד לפני מס' חודשים.

 

הרכב שמור באופן נדיר לעין בלתי מזוינת לפחות. הכל תקין ועובד כולל חלונות ומראות חשמל. הדש בורד לא מפוצץ כמו כל הסובארו בשנים האלה. מצבר ושני צמיגים אחוריים חדשים. לא מעט בלאי טופל ע"י הבעלים הראשון - דוד, ציריות, מזגן וכד'.

טסט עד אוקטובר.

 

בקיצור, על פניו עסקה לא רעה.

 

העניין הוא המחיר. שני חברים רכשו רכבים דומים פלוס מינוס ב4000 - 5000 ש"ח, לפני שנתיים.

הבחור ביקש 8,000, והתגמש ל7000 בגל שני צמיגים שדורשים החלפה [בני 5. לא ישארו אצלי יום].

 

מה אומרים?

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בקניית רכב בגיל ובתקציב כזה - יש הימור לא קטן. כי באיזשהוא שלב מוקדם או מאוחר גם רכב שמור כביכול יכול לקרוס. למרות המילים החמות ממליץ לך לקחת לבדיקת אצל מוסניק שאתה סומך עליו - לפני הקניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ידוע.

 

הענין הוא שהמוסכניק שאני סומך עליו ומטפל בו ברכב העיקרי זה מוסך רון בתל אביב, ואני גר כיום בבית שמש [וגם המוכר]. אף אחד לא יסע איתי לתל אביב בשביל רכב של 7,000 ש"ח.

 

למצוא פה מכונאי ישר ואמין? לא נראה לי פשוט.

 

בכל מראה אפתח שרשור בפורום המלצות על בעלי מקצוע.

 

תודה ואשמח לתגובות נוספות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה,

 

הבחור שכרגע מחזיק ברכב גם כן חשב שהרכב מציאה, יד ראשונה ומטופל, רכש את הרכב ובקושי מחזיק אותו שנה ורוצה למכור, זה קצת מעורר תהיות לדעתי...

 

כמובן שיבואו חובבי סובארו מושבעים ויתחילו להגן על הרכב והאמינות וכל זה,

אבל בשורה תחתונה הרכב כמעט בן 20, יש לו בלאי של שנים וק"מ, וגם צריכת דלק לא משהו,

 

במקומך הייתי מחפש משהו בשנתון גבוה יותר ועם ק"מ נמוך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הנה מגיע בעל סובארו להגן על האמינות וכו'.

הייתה לי עד לפני חודש אחת כזו, ידנית עם מעל 320k ק"מ.

הכל עבד, לא הראה סימנים שהולך להפסיק בקרוב. והרכב עבד אצלי קשה.

הייתי לוקח למוסכניק בסביבה הקרובה אליך. זו סובארו ישנה. לא צריך מוסך מומחה.

ואם היא באמת שמורה כמו שאתה אומר, גם מכנית, שווה.

תוודא רק שבוצע טיימינג ב-210k ק"מ. זהו.

פורסם
אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה,

 

הבחור שכרגע מחזיק ברכב גם כן חשב שהרכב מציאה, יד ראשונה ומטופל, רכש את הרכב ובקושי מחזיק אותו שנה ורוצה למכור, זה קצת מעורר תהיות לדעתי...

 

כמובן שיבואו חובבי סובארו מושבעים ויתחילו להגן על הרכב והאמינות וכל זה,

אבל בשורה תחתונה הרכב כמעט בן 20, יש לו בלאי של שנים וק"מ, וגם צריכת דלק לא משהו,

 

במקומך הייתי מחפש משהו בשנתון גבוה יותר ועם ק"מ נמוך.

 

דוקא המקרה הספציפי הזה לא מעורר תהיות בנוגע להחלפה המהירה [עד כמה ששנה זה נחשב מהר].

אשתו עשתה רשיון לפני חודשיים על אוטומט. ראיתי את הרשיון. נדמר לה המלווה, היא תתחיל לנהוג לבד = הזמן להחליף את הרכב.

 

ברור לי שרכב בתקציב הזה זה לא פשוט, זה מה שהכיס מאפשר.

 

אגב, לאבי יש כזה 99 עם 300,000 ק"מ.

 

אני שואל פה לגבי המחיר. מי שיתאמץ לחפש ביד 2 ימצא את אותו רכב ב4000 - 6000.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש לי קרוב משפחה עם אימפרזה שנת 1995 - חצה מזמן את רף 500000 ק"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתקציב הזה תיכנס לך גם אפלאוז 2000 כנראה עם נסועה נמוכה יותר , אם האפלאוז טופלה כראוי גם היא תפגין אמינות כמו הסובארו

לנסר 2007

פורסם

תגיד לו שאתה תשלם על הדלק בשביל להגיע למרכז ובדרך גם תוכל לבדוק איך הרכב מתנהג.

דלק לתל אביב יעלה לך גג 100 שקל ובדיקה במוסך כמה שרון או מוסך אחר שתלך עליו יציע, נזק של 400 שקל+- יכול להציל אותך מנזק של אלפי שקלים.

פורסם (נערך)
בתקציב הזה תיכנס לך גם אפלאוז 2000 כנראה עם נסועה נמוכה יותר , אם האפלאוז טופלה כראוי גם היא תפגין אמינות כמו הסובארו

 

ממש לא. הראשי מנוע של האפלאוז מאלומניום עלוב. מתעוותים מעליה קלה בחום מנוע [שיכול להיות גם מתקלה מינורית יחסית], או סתם מבלאי.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
תגיד לו שאתה תשלם על הדלק בשביל להגיע למרכז ובדרך גם תוכל לבדוק איך הרכב מתנהג.

דלק לתל אביב יעלה לך גג 100 שקל ובדיקה במוסך כמה שרון או מוסך אחר שתלך עליו יציע, נזק של 400 שקל+- יכול להציל אותך מנזק של אלפי שקלים.

 

זה לא רק עלות הדלק. זה לסחוב בן אדם לחצי יום בלי שהוא יודע אם ארכוש את הרכב.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
ממש לא. הראשי מנוע של האפלאוז מאלומניום עלוב. מתעוותים מעליה קלה בחום מנוע [שיכול להיות גם מתקלה מינורית יחסית], או סתם מבלאי.

 

ובגלל זה רשמתי: "אם טופלה כראוי"

לנסר 2007

פורסם

בסופו של יום זה הכסף לפחות כנס למוסך מומלץ באזורך אני יכול להמליץ לך על מוסך הקשת בלוד שהייתי מטפל אצלו בבאלנו שיבדוק לך את הרכב על ליפט.

לדעתי באזור רמלה לוד יש מספיק מוסכים שיעזרו תמורת מחיר כלשהו.

פורסם
ובגלל זה רשמתי: "אם טופלה כראוי"

 

 

גם רכב שטופל כראוי עלול להתחמם. רדיאטור למשל, גם במקרה בו זרמו בו רק נוזל קירור איכותי, עם השנים נסדק / נסתם.

צינורות מתייבשים, וכן על זה הדרך.

 

לכן אני מעדיך משהו שיכול לשרוד טראומה כזו, מאשר אפלאוז.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...