Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם היא תעלה 135K, שזה אומר מחיר של משפחתית לרכב בגודל של משפחתית, עם ביצועים (טובים) של משפחתית + גובה ועיצוב של קרוסאובר - תקנה?

בתגובה הקודמת שלי כתבתי ליסינג, לכן לא, לא אקנה את הפיאט או דגם אחר.

ליסינג תפעולי = חברת הליסינג רוכשת את הרכב מהיבואן.

אם התמחור לא יהיה משתלם ותחרותי ביחס למתחרות אז גם בליסינג לא ייקחו אותה והיא עלולה לגמור כמו הבראבו. נחכה ונראה מה המחיר ומה שווי השימוש של ה500X. הג'וק אגב די אטרקטיבי בגרסה המאובזרת שלו ועולה כמו פוקוס טיפוסית גם בליסינג, אבל אישית לא התחברתי.

פורסם

האמת היא שלא התכוונתי אליך, אלא לזה שתגובתו מעל תגובתי.

 

מכל מקום - האם לג'וק מותר ול-500X אסור?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

המתחרה העיקרית של ה X500 תהייה כמובן הקאיה ספורטאג' אורבן 1.6, שחודש שעבר הפכה למכונית הנמכרת ביותר בארץ.

אם הX יתומחר כמו הספורטאז', אזי חבל על הדלק של האונייה שתביא אותו לארץ.

ואל תספרו לי על עפיצות היגוי או יחידות כוח, זה לא ממש מעניין את קהל הרוכשים הפוטנציאלי שלהן.

ועם כל הכבוד למראה החמוד של ה X, אין לו את אפקט השופוני של הקאיה.

ובקטגורייה הזו זה הפרמטר החשוב ביותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

זו גם הייתה דעתי (אחד לאחד) בביקורת בזמנו על ה XV והמכירות אכן הזדחלו בעצלתיים.

 

רק כשהגיעה העגלה לבית XV (יעני דגם ה 1600 שבקושי זז) עם מחיר מוזל משמעותית פתאום מתחילים לראות כמויות יפות מאוד שלה על הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

מישהו יודע מתי אמורה להגיע הויטרה החדשה? לפי המבחנים הי שונמכה מגיפ שטח למשהו עירוני שיכול להכנס בקטגוריה.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
פורסם
ואם היא תעלה 135K, שזה אומר מחיר של משפחתית לרכב בגודל של משפחתית, עם ביצועים (טובים) של משפחתית + גובה ועיצוב של קרוסאובר - תקנה?

 

הי

לא אין קשר עדיין אני חושב שהמחיר הזוי (תראה כמה פונטו חדשות נמכרו בשנים האחרונות), פיאט כמותג ממוצב בארץ במקום לא גבוה (מבחינת תפיסת האוכלוסיה) ולכן הוא לא מצליח למכור ברמת התמחור ההזויה כיום,

חשבתי בזמנו לקנות 500L 7 מקומות דיזל אבל כדרכם של פיאט עם תיבה רובוטית חד מצמדית מיושנת ומנוע חלש רצוי מחיר של 160K!!,

כרגע על הפרק כנראה דציה לוג'י דיזל חדשה, כרגע מתלבט האם לרכוש משהו יותר אנושי משומש או את הלוג'י.

פורסם
להבנתי ה- 1.4 140 יהיה TCT ויימכר סביב 135.

 

 

המתחרה העיקרית של ה X500 תהייה כמובן הקאיה ספורטאג' אורבן 1.6, שחודש שעבר הפכה למכונית הנמכרת ביותר בארץ.

אם הX יתומחר כמו הספורטאז', אזי חבל על הדלק של האונייה שתביא אותו לארץ.

 

להבנתי זה מה שעומד לקרות, ואני מסכים עם המסקנה.

 

ימים יגידו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...