Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמל"ת החלה במסע פרסום נרחב לקראת תחילת השיווק של פיאט 500X תחת הכותרת The X Is Coming.

מסמכי משרד הרישוי מאשרים שהדגם יגיע עם מנועי בנזין - 1.4 טורבו ו-1.6 אטמוספרי (ואפילו העלינו את הוראת הרישוי, שלא תגידו שאנחנו לא מתחשבים).

אנחנו חושבים שהמחיר צפוי לנוע בין 130 ל-135 אלף שקלים.

 

 

כנסו לכתבה, ואחר כך ספרו לנו מה אתם חושבים על המכונית הזאת, שסמל"ת מבטיחה לנו ש"תרעיד את הקטגוריה"?

 

פיאט 500X עוד רגע פה.

 

%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-500X-1.jpg%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-500X-4.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

1. מעניין שבדגם ה 1400 טורבו ייובאו גם דגמי 140 וגם 170 כ"ס. 500X אבארט? :twisted:

 

2. איך הולך "יצאו במסע פרסום" עם "אנחנו חושבים שהמחירים...", מה, לא פרסמו מחירים רשמיים ביחד עם המסע? איזה תשובות יקבלו כל מי שיתקשר בעקבות הפרסום?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. "לאחרונה זוהתה גרסה מעניינת וקצת שונה של 500X ברחובות טורינו. גלגלי 19" ומערכת פליטה כפולה כנראה מרמזים על גרסת אבארט הקרבה ובאה. כנראה שבפיאט מנסים למקסם את ההצלחה של משפחת 500 ולהרחיבה גם לגרסאת שטח הקטנה..."





post-23-0-44967200-1432577463.jpgpost-23-0-51519100-1432577464.jpg

 

 

2. מסע הפרסום לא חייב לכלול מחירים, שכן מטרתו כרגע הינה חשיפה ואכן אין עדיין מחירים רשמיים אבל יש הזמנה לאירוע השקה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

נשמע קצת מצחיק לעשות מסע פרסום וכשאנשים יתקשרו יגידו להם "לא הוחלט עדיין על המחיר".

 

יאללה, נחכה שיגיעו ונראה את הכלה באולמות התצוגה.

 

בתמונות העיצוב נראה חמוד מאוד לטעמי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. "לאחרונה זוהתה גרסה מעניינת וקצת שונה של 500X ברחובות טורינו. גלגלי 19" ומערכת פליטה כפולה כנראה מרמזים על גרסת אבארט הקרבה ובאה. כנראה שבפיאט מנסים למקסם את ההצלחה של משפחת 500 ולהרחיבה גם לגרסאת שטח הקטנה..."





[ATTACH=CONFIG]426058[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]426059[/ATTACH]

 

 

2. מסע הפרסום לא חייב לכלול מחירים, שכן מטרתו כרגע הינה חשיפה ואכן אין עדיין מחירים רשמיים אבל יש הזמנה לאירוע השקה.

הזמנתי :)

פורסם

נראה מעניין... 135 אלף ש"ח זה מחיר של משפחתית מאובזרת. אם המחיר בליסינג יהיה זהה למשפחתית שכזאת אין ספק שהפיאט תיהיה מתמודדת ראויה עבורי.

האם ב2X4 מדווחים על איזשהם יכולות שטח, מרווח גחון? לא מתכוון להתגרזנויות אבל כן לשבילי כורכר עם אבנים פה ושם (טיולי שבת, לא מעבר).

פורסם

למיטב ידיעתי מנוע 1.6 בנזין מזמן לא קיים בארסנל של פיאט. כנראה מדובר על דיזל MULTIJET 1.6 עם 110 כ"ס וגיר ידני.

 

מנוע הבנזין המותאם לגרסה האירופית הינו 1.4 MULTIAIR 2 עם 140 כ"ס ואופציה לגיר רובוטי כפול מצמדים. (0-100 9.8 שניות)

פורסם

פיאט יצטרכו לתמחר את הג'יפון באופן תחרותי כ"פיצוי" שאין להם משפחתית בארסנל.

 

חוץ מזה מחיר גבוה מדי (מעל 135 אלף) והרכב יהיה מיותר, בייחוד שיש את xv במחיר הזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
למיטב ידיעתי מנוע 1.6 בנזין מזמן לא קיים בארסנל של פיאט. כנראה מדובר על דיזל MULTIJET 1.6 עם 110 כ"ס וגיר ידני.

 

מנוע הבנזין המותאם לגרסה האירופית הינו 1.4 MULTIAIR 2 עם 140 כ"ס ואופציה לגיר רובוטי כפול מצמדים. (0-100 9.8 שניות)

 

קיים גם קיים. זה מנוע שהם קוראים לו eTorq והוא מיוצר איפשהו בברזיל ומתבסס על איזה מנוע פרה-היסטורי אחר שלהם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בדיוק כמו התמחור ההזוי של ה500L אני מאמין שהמחיר יהיה 135K ומעלה, ולא תתחרה בקרוסאובר וXV במגרש הליסינג,

מה שאומר שגם כאן ה500X תהיה נדירה...

פורסם

ואם היא תעלה 135K, שזה אומר מחיר של משפחתית לרכב בגודל של משפחתית, עם ביצועים (טובים) של משפחתית + גובה ועיצוב של קרוסאובר - תקנה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...