Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הפכנו למשפחה גדולה יותר עד עכשיו הייתי מצליח להסתדר עם ילד אחד ביונדאי גטס, אבל עכשיו בא לעולם ילד נוסף והגיע הזמן להחליף רכב לרכב מרווח יותר... אין לי ממש מושג לאיזה רכב, אני מחפש רכב מרווח ושיהיה חסכוני בדלק כי אני נוסע 70 ק"מ ביום בממוצע... בנוסף אם אמכור את הרכב שלי אקבל עליו אולי 17 אלף... במקרה הטוב יש לי להוסיף 20 אלף...

 

תודה על העזרה,

I don't care if it has electric windows. I don't care if the door gaps are straight but when the driver steps on the gas I want him to SHIT his pants.

פורסם

אוטומאט או ידני?

 

במידה ואוטומאט במחיר הזה ישנו מיצובישי לאנסר הצו4ה החדשה, הונדה סיוויק שנת 2006 (אחד הרכבים האמינים ביותר), מאזדה 3 (לא הכי חסכונית), או פורד פוקוס 2009 שאוהבת לשתות דלק.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אוטומאט או ידני?

 

 

במידה ואוטומאט במחיר הזה ישנו מיצובישי לאנסר הצו4ה החדשה, הונדה סיוויק שנת 2006 (אחד הרכבים האמינים ביותר), מאזדה 3 (לא הכי חסכונית), או פורד פוקוס 2009 שאוהבת לשתות דלק.

 

היי, תודה על התגובה ועל האופציות אכן אני מחפש רכב אוטומטי, אם אני לא טועה כל הרכבים שאתה מציע לא בדיוק "חסכוניים" גדולים, בנוסף, (וזו דווקא הבעיה הגדולה יותר) אני מתקשה לראות כיצד אפשר להכניס שני עגלות (יותר נכון עגלת סטוקי וטיולון) למיצובישי לאנסר או להונדה סיוויק.

I don't care if it has electric windows. I don't care if the door gaps are straight but when the driver steps on the gas I want him to SHIT his pants.

פורסם
בנוסף, (וזו דווקא הבעיה הגדולה יותר) אני מתקשה לראות כיצד אפשר להכניס שני עגלות (יותר נכון עגלת סטוקי וטיולון) למיצובישי לאנסר או להונדה סיוויק.

 

במצב הזה האופציה היחידה לדעתי היא:

א. רכב סטיישן כגון פורד פוקוס או פיג'ו (לא זוכר את הדגם, נראה לי ש 307 סטיישן.

ב. סקודה אוקטביה מהדור הישן עם מנוע 1.6 ותיבה עם 6 הילוכים די אמינה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

×
×
  • תוכן חדש...