Jump to content

SpeedRunner

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SpeedRunner

  1. היי, תודה על התגובה ועל האופציות אכן אני מחפש רכב אוטומטי, אם אני לא טועה כל הרכבים שאתה מציע לא בדיוק "חסכוניים" גדולים, בנוסף, (וזו דווקא הבעיה הגדולה יותר) אני מתקשה לראות כיצד אפשר להכניס שני עגלות (יותר נכון עגלת סטוקי וטיולון) למיצובישי לאנסר או להונדה סיוויק.
  2. שלום לכולם, הפכנו למשפחה גדולה יותר עד עכשיו הייתי מצליח להסתדר עם ילד אחד ביונדאי גטס, אבל עכשיו בא לעולם ילד נוסף והגיע הזמן להחליף רכב לרכב מרווח יותר... אין לי ממש מושג לאיזה רכב, אני מחפש רכב מרווח ושיהיה חסכוני בדלק כי אני נוסע 70 ק"מ ביום בממוצע... בנוסף אם אמכור את הרכב שלי אקבל עליו אולי 17 אלף... במקרה הטוב יש לי להוסיף 20 אלף... תודה על העזרה,
  3. היי לכולם, איפה אני יכול למצוא מידע על הרכב Hyundai Getz GLX 1.4 automatic שנת 2008, צריכות דלק וכד'. באתר היבואן אפשר למצוא מידע רק על דגמים חדשים לצערי. תודה לעוזרים,
×
×
  • תוכן חדש...