Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. תכננתי להקציב כ-20k לרכישת רכב, אבל בגלל שלא מצאתי אופציה ראויה החלטתי לרכוש פג'ו 206 אוטומטית מחבר, שמשמשת את אשתו כשנתיים. המחיר 7500, הרכב עם 200k מטופל וללא תקלות בשנתיים האחרונות שבהן עבר רק טיפולים, טיימינג והחלפת מאוורר.

כרגע הגיר בסדר, אבל לקחתי בחשבון שאם עוד לא הוחלף, יכול להיות שיפתיע אותי בעתיד.

במידה ויגיע היום בו יכשל הגיר, האם ניתן יהיה להתקין גיר ברכב גיר ידני, ומה יהיו הבדלי המחירים?

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

תודה על התגובה המהירה. וחוץ מזה, הקניה נשמעת משתלמת? הרכב שנת 2002.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

המחיר יקר לפי דעתי.

חבר קנה את דגם ה xs הידני (110כס) ,שמורה,בפחות.

20 לאחת אוטומטית זה מחיר מוגזם,בנוסף לא ציינת אם זה 70 או 90 סוסים

Miata ND2

 

פורסם

לא 20, אמרתי שזה היה התקציב ההתחלתי אבל בסוף החלטתי לקנות רכב זול יותר.

את הרכב הציעו לי ב7500, שנת 2002 על 200 אלף ק"מ. (מנוע 1400 אוטומט)

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

כשקונים רכב בגיל הזה, אם אתה יודע את ההסטוריה שלו, זה שווה כמה שקלים. אבל אם אתה רוצה ידנית אולי כדאי לך לחפש משהו אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כשקונים רכב בגיל הזה, אם אתה יודע את ההסטוריה שלו, זה שווה כמה שקלים. אבל אם אתה רוצה ידנית אולי כדאי לך לחפש משהו אחר.

 

רציתי ידנית כי שמעתי שהן אמינות יותר ומעט יותר חסכוניות בדלק. אבל אני לא יודע כמה זה משמעותי.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

  • ספונסר פורום
פורסם

הגיר האוטומטי בשנים האלו הוא לא שיא האמינות וסביר להניח שאם הרכב שמוצע לך לא עבר החלפה או שיפוץ של הגיר - זה יגיע בקרוב מאוד. אבל אין שום היגיון כלכלי בלקנות רכב כזה ולהסב אותו לידני, זה יעלה יותר מלקנות ישר רכב עם גיר ידני. יש הרבה כאלו בשוק, מה שמוריד עוד יותר את הכדאיות של המהלך הזה.

פורסם
הגיר האוטומטי בשנים האלו הוא לא שיא האמינות וסביר להניח שאם הרכב שמוצע לך לא עבר החלפה או שיפוץ של הגיר - זה יגיע בקרוב מאוד. אבל אין שום היגיון כלכלי בלקנות רכב כזה ולהסב אותו לידני, זה יעלה יותר מלקנות ישר רכב עם גיר ידני. יש הרבה כאלו בשוק, מה שמוריד עוד יותר את הכדאיות של המהלך הזה.

 

כל מה שאמרת ברור לי. השאלה שלי הייתה רק במקרה ויגיע היום, מחר או עוד שנה, שבו הגיר הנוכחי יעשה את שלו ואצטרך לתקן אותו. בהנחה ששיפוץ עולה כ-4500 ש"ח(לפי מה שקראתי פה בפורום), האם עדיף יהיה להרכיב גיר ידני מפירוק באותו מחיר פחות או יותר, או רק לשפץ את האוטומט?

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

לעשות הסבה לידני יעלה הרבה יותר מלשפץ את הגיר - יותר מכל השווי של הרכב. חפש ידני, ואל תכנס להרפתקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
האם עדיף יהיה להרכיב גיר ידני מפירוק באותו מחיר פחות או יותר

להרכיב גיר ידני ברכב אוטומטי זה לא plug and play,

ישנם הרבה מכלולים שיש להוסיף\לשנות.

חתיכת פרוייקט לא פשוט בכלל.

יום טוב גם לך

פורסם

מצטרף לדעת החברים,

הרפתקאה אפשרית, אבל מיותרת, במיוחד אם קיימות גירסאות ידניות (ואם תקנה רכב ידני, אני מאמין שתוכל לחסוך את מחיר שיפוץ הגיר האוטומטי להשקעה זו או אחרת ברכב).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...