Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנה הקרובה מתחיל ללמוד באשדוד, אני מאשקלון והרכב יצטרך לשרוד את הנסיעות האלו על בסיס יומי(20 ק"מ לכיוון). קראתי פה המון המלצות בפורום וכולן נוטות לטובת פיאט פונטו ויונדאי גטס. אני מעדיף רכב ידני והדרישות העיקריות שלי הן צריכת דלק ואמינות.

 

אני לא מצליח למצוא ביד 2 יונדאי ידניות שנראות במצב טוב, ואלו שכן חורגות מהתקציב. לעומת זאת, נתקלתי בכמה פיאט פונטו גרנדה משנתון 2008, ידניות, בסביבות ה150K. חלקן מהשכרה\ליסינג וחלקן מידיים פרטיות. דווקא זו שנראית הכי שמורה, כבר עברה החלפת גיר וקלאץ' ותאונה קלה(לטענת המוכר) שדרשה יישור מכסה מנוע והחלפת פנסים.

מה אתם מציעים לעשות? אני בתקופה מאוד לחוצה מבחינת סידורים לקראת החתונה שלי בחודש הבא, ולא יכול להישאר בלי רכב.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

תודה על התגובה המהירה, אבל השכרת רכב היא אופציה שתרחיק אותי באופן משמעותי מהתקציב.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

תנסה להרחיב את החיפוש לעוד דגמים וביד 2 כשאתה מחפש תרשום במילות חיפוש חפשי את המילה "מורשה",

זה לא מבטיח כלום אבל זה עוזר למצוא מודעות שאנשים שרושמים שהרכב מטופל במוסך מורשה.

ברור שצריך לאמת זאת, אבל ככה מצאתי הרבה רכבים שבסופו של דבר היו טובים גם בתקציב נמוך.

פורסם

רעיון מצוין, אבל כרגע אין תוצאות חדשות. הפונטו שציינתי שעברה תאונה אכן מטופלת במוסך מורשה, ואני חושב שאסע מחר לבדוק אותה במידה ואין מניעה.

פרטים ידועים לי:

שנת 2008, 150K, בבעלות המוכר 3 שנים, אחרי החלפת גיר כולל קלאץ', תאונה שדרשה החלפת פנסים ותיקון מכסה מנוע(לטענתו מתחייב בבדיקה שאין בעיות נוספות), כיוון פרונט וברקסים חדשים.

בסה"כ הרכב נשמע לאחר המון תיקונים וטיפולים, ולטענתו מוכר בגלל קבלת רכב מהעבודה. למעט העובדה החשודה שהרכב עבר תאונה דווקא בשבוע האחרון, הדיל נשמע בסדר.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

אם יש לו דו"ח שמאי - תוכל לבקש לראות אותו. רכב לצערנו מקבל מכות פה ושם ובמיוחד כשהוא מתיישן הסיכוי גדל.

הכי חשוב שלא תהיה פגיעה משמעותית בשלדה (בין הגלגלים). בתאונות קלות של פגיעה מאחור/מלפנים יכול להיות מצב של פגיעה בקצה שלדה שאין לזה משמעות בטיחותית אלא מסחרית (ירידת ערך של 10% בערך ע"י שמאי, בפועל מורידים יותר בד"כ תלוי בסוג הרכב ומצבו).

פורסם
בשנה הקרובה מתחיל ללמוד באשדוד, אני מאשקלון והרכב יצטרך לשרוד את הנסיעות האלו על בסיס יומי(20 ק"מ לכיוון). קראתי פה המון המלצות בפורום וכולן נוטות לטובת פיאט פונטו ויונדאי גטס. אני מעדיף רכב ידני והדרישות העיקריות שלי הן צריכת דלק ואמינות.

 

אני לא מצליח למצוא ביד 2 יונדאי ידניות שנראות במצב טוב, ואלו שכן חורגות מהתקציב. לעומת זאת, נתקלתי בכמה פיאט פונטו גרנדה משנתון 2008, ידניות, בסביבות ה150K. חלקן מהשכרה\ליסינג וחלקן מידיים פרטיות. דווקא זו שנראית הכי שמורה, כבר עברה החלפת גיר וקלאץ' ותאונה קלה(לטענת המוכר) שדרשה יישור מכסה מנוע והחלפת פנסים.

מה אתם מציעים לעשות? אני בתקופה מאוד לחוצה מבחינת סידורים לקראת החתונה שלי בחודש הבא, ולא יכול להישאר בלי רכב.

 

היי.

אני מאזור אשדוד וגם קניתי לפני חודש בתקציב דומה פונטו גרנדה 2008 ידנית, יד 1, 100K על השעון, טיפולים במורשה. גם הרכב שרכשתי עבר תאונה מקדימה - אבל ללא שלדה. וזה יצא לטובתי כי המחירון גבוה, וזה הוריד כמה אלפי שקלים.

תנסה להמשיך לחפש - זה רכב מאוד אמין שיכול להחזיק גם 250,000 אם תוחזק בצורה טובה.

 

בלי קשר - יש באשדוד רכב ידני שעבר 130K, ליסינג לשעבר, יד 2, מטופלת במורשה. אם אתה מעוניין בפרטים - שלח לי הודעה פרטית ואנסה למצוא לך את המספר

פורסם

אלה רכבים מאוד אמינים, שאם טופלו היטב אין סיבה שלא יחזיקו מעמד.

 

 

אני יודע שפונטו שמכרתי לפני שנתיים, עדיין נוסעת בלי תקלות ועברה כבר את ה-200K.

×
×
  • תוכן חדש...