Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב - חשוב במיוחד בימים רטובים !!

תיקראו את הכתבה ששמתי כאן למעלה - ביבש הצמיגים עוצרים בסדר, ברטוב אסון שיכול להגמר בלא עלינו.

והכותרת אומרת הכל

[h=2]Budget Tyres Could Kill, But at Least They?re Quiet"[/h]מרחקי העצירה גדולים בהרבה. - צמיג יכול להרוג אם הוא לא עוצר

http://www.pakwheels.com/forums/mechanical-electrical/217742-report-budget-tyres-could-kill-but-least-they-re-quiet

tires.jpg

קובי

:-)

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קראתי זה עדיין לא מתייחס לצמיגי לינג לונג.

בנוסף לעשות טבלה שבה נבדק סוג אחד של מישלין או של גוד ייר וממנו להשליך על כל תוצרת החברה זה דבר לא נכון.

כאשר יוצאים בהצהרות צריך לעמוד מאחריהם.

פורסם

לא דיברתי על חברה מסויימת - אלא ככלל של צמיגים סינים אשר ההפרש שלהם מול צמיג מחברה טובה הוא כ 50 שקל לצמיג - 200 שקל לרבעייה

ושזה הולך ל 4 שנים שצמיגים מחזיקים זה בטל בשישים ולכן לא משתלם לקנות צמיג שלא יודעים לגביו כלום ושווה לקנות מחברה מוכרת.

קובי

:-)

פורסם

חברים אשמח לעזרה. האם מומלץ ללנד קרוזר צמיג maxsis mas-1?

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

היו לי צמיגים סיניים ברכב הראשון שלי (הונדה סיויק 05 ES סדאן), אני יכול להגיד שהחזקתי איתם עד החורף ואז בנסיעות לאריאל וכיכרות הייתי זורק תחת כמו משוגע (ולא הייתי נכנס לכיכרות מהר), מרחק הבלימה בירידות היה ממש ממש גדול, וממש פחדתי לנסוע איתם, החלפתי דאז לרביעיית קונטיננטל פרימיום 2 ואני זוכר שזה הרגיש כמו רכב אחר לגמרי..

פורסם

אגב צמיגים סיניים, קוריוז מעניין: לאחרונה הזדמנתי לבירת הרפובליקה העממית של סין ושהיתי שם כמה ימים.

 

אמנם זו השקפה ולא בדיקה מדעית, אבל השתדלתי להיות יסודי ולמרות זאת לא ראיתי אחוז גבוה של צמיגים סיניים (על מכוניות פשוטות), וגם לא ראיתי כלל צמיגיות של חברות צמיגים סיניות...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבנתי שבסין מותר להם למכור חיקויים עם לוגו כמו של המקור, ככה שצריך להיות מומחה כדי להבדיל בין מוצר מקורי לחיקוי. אם תשים לב, בחלקי רכב סיניים שמגיעים לארץ הלוגו מגורד ליד המק"ט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
הבנתי שבסין מותר להם למכור חיקויים עם לוגו כמו של המקור, ככה שצריך להיות מומחה כדי להבדיל בין מוצר מקורי לחיקוי. אם תשים לב, בחלקי רכב סיניים שמגיעים לארץ הלוגו מגורד ליד המק"ט.

 

זה לא שמותר, זה שלא-אסור. :wink:

 

וברצינות, אי אפשר פשוט להניח שכל דבר בסין אינו מקורי. אני חושב שחלק מהבסיס לאמונה הזו הוא בכך שמוצרים רבים (כולל מכוניות, ואני לא אתפלא אם גם צמיגים) שנועדו לשוק הפנימי בסין, מורכבים מקומית ברישיון.

 

העניין הוא, שלפי מה שראיתי, הלקוח הסיני, יודע ב-70% מהמקרים ויותר להימנע מלינג-לונגים ולקחת איזה בריג'סטון או הנקוק.

 

השאלה איפה הם מיוצרים פחות מטרידה אותי, אם כי בשביל הלקוח הסיני הצמיג המיובא יהיה יקר יותר משמעותית, ואם הוא בכל זאת בוחר בו - הרי זה אומר דרשני.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא כל דבר חיקוי שם, אבל אתה לא יכול לדעת מה חיקוי ומה לא. זה לא שמוכרים שם ברידג'סטון מול לינגלונג אלא ברידג'סטון מקורי מול ברידג'סטון מזוייף. זה שראית על כל המכוניות צמיגי מותגים לא מבטיח שכולם אמיתיים. אולי הם יודעים להבדיל, אבל מי שלא חי שם כנראה לא ידע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא כל תוצרת סינית היא לא טובה.

מאותו מפעל יכול לצאת מוצר באיכות נמוכה ומוצר באיכות מעולה, הכל תלוי כמה המזמין משלם (הנ"ל משיחה עם יבואן שמייבא מוצרים מסין).

מה שכן מי שלא משגיח על מה שמכניסים לו למכולה, יכול לגלות בארץ שהכניסו לו גם מוצרים שבורים.

 

לצאת בהכללות ולהגיד שמוצרים סינים לא טובים, זה כמו לצאת בהכללות על יוצאי מדינה מסוימת ולהגיד שכולם קמצנים, או שיוצאות מדינה מסוימת עובדות במקצוע מסוים.

 

ומכאן להשליך ולנקוב ביצרנית מסוימת ולהגיד שהמוצרים שלה לא טובים וזאת מבלי להביא מבחנים, זה כמו להגיד למישהו שאחותו עובדת (באותו מקצוע שהוזכר למעלה) ובכלל אין לו אחות.

 

ומכאן גם להגיד שחברות מסוימות (לא סיניות) טובות, זה גם שגוי. שהרי גם ממפעלים ידועים יש סדרות של צמיגים שבלשון עדינה לא מוצלחים.

 

עד עכשיו גם אם נקרא בשרשורים למינהם כאן בפורום, נוכל לקרוא חוות דעת שלילית גם על חברות ידועות ונוכל לקרוא גם חוות דעות על צמיגים סינים, אך בדרך כלל לא יהיה כתוב מאיזה חברה ולא בני כמה הצמיגים.

 

אז לסיכום.

1. הכללה היא דבר שגוי.

2. אם יוצאים בהצהרה, צריך להיות כיסוי ע"י מבחנים רשמיים, או לפחות הצהרה/חוות דעת של מספר משתמשים.

פורסם

אני אישית קניתי את הרכב שלי לפני כחודש בערך ועל האוטו היו מורכבים צמיגים סינים שהם לא מי יודע מה.

רק אחרי שהחלפתי את הצמיגים מקדימה לTOYO T1R אני יכול להגיד שזה נתן לי שיעור כמה צמיגים זה דבר חשוב ויש להתייחס אליו ברצינות רבה ואני יודע שבחיים לא אקנה צמיגים שהם לא איכותיים או סתם צמיגים זולים משמעותית.

הרכב פתאום התחיל להגיב ברמה אחרת הבלימה האצה הכל פשוט השתנה בצורה דרסטית ביותר, צריך להתנסות כדי להבין.

אני לא מבין את התרבות הזאת בארץ של קנייה של צמיגים זולים משמעותית רק בגלל שהם זולים או משומשים.

תחשבו על זה כמו שאתם נועלים נעל לדוגמה נעל ללא מותג וסוליה קשה הריה לא יהיה לכם נוח נכון? הרי תקנו לעצמכם נעל שהיא נוחה ואוחזת, אותו הדבר עם צמיגים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נוחות זה פריבילגיה, צמיג זה קודם כל עניין של בטיחות. אבל צמיג סיני חדש (שהוא לא שיא הזבל) לא יהיה נחות משמעותית מצמיג איכותי. את ההבדל הגדול מרגישים אחרי שנה בשמש שהגומי הסיני כבר יבש ולא אוחז, הצמיג האיכותי ימשיך לשמור על תכונותיו.

ברכב שלי שקניתי לפני כמה חודשים יש צמיגים סיניים חדשים יחסית והחורף הם מתפקדים באופן סביר ביותר. כמובן שיחלפו בסט איכותי בעתיד הקרוב אבל לומר שהם סכנת חיים זו הגזמה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אגב צמיגים סיניים, קוריוז מעניין: לאחרונה הזדמנתי לבירת הרפובליקה העממית של סין ושהיתי שם כמה ימים.

 

אמנם זו השקפה ולא בדיקה מדעית, אבל השתדלתי להיות יסודי ולמרות זאת לא ראיתי אחוז גבוה של צמיגים סיניים (על מכוניות פשוטות), וגם לא ראיתי כלל צמיגיות של חברות צמיגים סיניות...

 

פרט ל-mg3 וגרייט וול c10 שהגיעו עם צמיגים שנקראים giti (שגם היא במקור חברה סינגפורית שעברה לסין בשנות ה-90) לא ראיתי רכבים סיניים שהגיעו במקור עם צמיגים סיניים.

 

גרייט וול סטיד הגיע עם קומהו, mg350 הגיע עם מקסיס והאוטובוסים הסיניים (יוטונג, גולדן דרגון) הגיעו עם מישלין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בקורולה הישנה שלי היו 4 צמיגים של מיירון(Meyrun) שזה חברה סינית(קיבלתי אותה ככה) ואני חייב להגיד שהם היו על הפנים של צמיגים,

 

מדובר אולי בקורולה רובוטית?

פורסם
לא ראיתי רכבים סיניים שהגיעו במקור עם צמיגים סיניים.

 

כמובן שבסין ראיתי צמיגים מערביים גם על רכבים מערביים שהיו שם בכמויות, ואני לא מדבר על מכוניות היוקרה והעל (שהיו בהמוניהן) שבאו כולן עם צמיגים מערביים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...