Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^^אם לחפש את נק' האמצע של הדרישות שלך נראה כי צמיג ירוק יענה על הדרישות(לדוגמא קונטי אקו קונטקט 3-5) אפשר למצוא אותו במחירים דיי נוחים היום

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריכת דלק מושפעת גם מצמיגים כמובן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

החלפתי צמיגים סינים בני 4 בGoodyear efficientGrip ואין ספק שהסינים הרבה יותר טובים. הגודייר קורס בפניות חדות ומהירות שזה מפחיד. ממש מתחרט על הקנייה. קניתי את הגודייר בעקבות ההמלצה פה ב"מורה נבוכים למותגי צמיגים" - "חברות פרימיום - השורה הראשונה בעולם - ניתן לסמוך על האיכות הגבוהה ללא סייג :מישלן, קונטיננטל, גודייר, פירלי , ברידג'סטון , יוקוהמה." כך שלא מה שהוא ממותג הוא בהחלט טוב, יש כאלה כמו ה Goodyear שיותר גרועים מסינים.

פורסם

תבדוק את ארץ היצור של הגוד אייר שקנית .כי אם היצור במיזרח או מזרח אירופה וכ"ד...אז אן הבדל בין הגוד אייר לבן כל צמיג סיני .

פורסם

להגיד "אם היצור במיזרח או מזרח אירופה וכ"ד...אז אן הבדל בין הגוד אייר לבן כל צמיג סיני" - זו אמירה ממש מוטעית .



ראיתי צמיגי GOODYEAR רבים שבאים כציוד מקורי ברכבים מכובדים שארץ הייצור פולין. האיכות שלהם לא פחותה מכל מפעל במערב אירופה.

פורסם

להגיד "אם היצור במיזרח או מזרח אירופה וכ"ד...אז אן הבדל בין הגוד אייר לבן כל צמיג סיני" - זו אמירה ממש מוטעית .



ראיתי צמיגי GOODYEAR רבים שבאים כציוד מקורי ברכבים מכובדים שארץ הייצור פולין. האיכות שלהם לא פחותה מכל מפעל במערב אירופה.

דבר עם היבואן הרישמי ותבין ,(פולין מחוץ לרשימה).
פורסם
מה עושים ברכב של עבודה שארבעת הצמיגים סינים?

 

נוהגים בזהירות בזמן שהכביש רטוב או כשהדרך חלקה. מגדילים מרחק מהרכב שלפניך בכדי למנוע מצב של בלימת חירום.

 

בעיקר, מנסים לשכנע את המעביד שתאונה באשמת הסינים תעלה לו יותר מרבעיית צמיגים נורמלים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

להגיד "אם היצור במיזרח או מזרח אירופה וכ"ד...אז אן הבדל בין הגוד אייר לבן כל צמיג סיני" - זו אמירה ממש מוטעית .



ראיתי צמיגי GOODYEAR רבים שבאים כציוד מקורי ברכבים מכובדים שארץ הייצור פולין. האיכות שלהם לא פחותה מכל מפעל במערב אירופה.

 

אותו דבר עם ברידג'סטון שמיוצרים בטורקיה ומגיעים כצמיג מקורי על פלואנס וקורולה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
דבר עם היבואן הרישמי ותבין ,(פולין מחוץ לרשימה).

 

לא הבנתי את הכוונה. רק עתה הרכבתי גודייר תוצרת פולין (כאשר הוצע לי דגם דומה תוצרת טורקיה במחיר נמוך יותר)

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
חבל שהמחוקק לא אוסר לייבא, צמיגים סינים זוליים.

שוק חופשי, מי שרוצה יקנה חרא בזול ומי שלא לא, למה המדינה צריכה להתערב ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
שוק חופשי, מי שרוצה יקנה חרא בזול ומי שלא לא, למה המדינה צריכה להתערב ?

כי מי שיאבד שליטה ויגרום לתאונה עלול לפגוע גם באחרים ולא רק בעצמו בניגוד למשל למי שאוכל ג'אנק פוד בוקר צהריים וערב שזו כמובן זכותו


×
×
  • תוכן חדש...