Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עברו כשנה וחצי מאז החלפת הצמיגים, וכמעט 30,000 קילומטרים.

נורמאלי שיתחילו להיות סדקים? אני מקפיד לסוע על לחץ אוויר תקין.

הצמיגים עדיין במצב סביר?

 

 

20161105_115433.jpg

 

 

20161105_115517.jpg

 

 

20161105_115533.jpg

 

 

20161105_115736.jpg

 

 

20161105_115756.jpg

 

 

 

 

photo hosting sites

פורסם

אני לא דוגמה לשפיות בכל מה שנוגע לצמיגים, אבל בעיניים שלי הם נראים יבשים מאוד - במיוחד לקראת החורף אז זה חשוב במיוחד. במילים אחרות, לו זו המכונית שלי הייתי מחליף (ולא לסיניים), אבל טכנית אם לא אכפת לך להתפשר על אחיזת כביש אתה יכול למשוך עוד.

פורסם

בשתי התמונות האחרונות המצב סביר, ביתר התמונות הצמיגים זקוקים להחלפה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

הצמיגים האלה כחדשים כנראה רחוקים מלהיות פאר היצירה מבחינת אחיזה, כרגע הם נראים די יבשים אם כי לא ברמה שאמורה לפסול אותם לשימוש.

 

אחרי שזה נאמר,

 

הבטיחות שלך שווה יותר מ-1000 שקלים?

 

בתקווה שהתשובה לכך היא כן, אמליץ לך "לא להשתתף בניסוי", תחליף צמיגים.

 

צמיג זה המוצר עם היחס עלות\תועלת בין הטובים ביותר שאי פעם תתקל בו- הוא שומר עלייך לאורך עשרות אלפי קילומטר בדרכים בעלות מגוכחת פר קילומטר.

 

לנסוע עם צמיגים באיכות ירודה שאינם אוחזים כראוי זה פחות או יותר כמו לצאת לקרב עם כובע מצחייה וחולצת טישרט במקום קסדה ושכפ"ץ.

 

תתחדש בסט צמיגים ממותג מוכח ומדגם עם ביקורות טובות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פורסם

אני הייתי ממליץ לך ללכת על אחת מהחברות המובילות- ברידגסטון, מישלין, קונטיננטל, פירלי.

גם אם הם עולים קצת יותר, הוצאה של 1500 שקל שמתפרסת על פני שלוש שנים, לא נראית לי כל כך רצינית, בטח כשזה מגיע לבטיחות שלך ושל הנוסעים איתך.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

באתר טיירקלאב אולי הייתי שוקל את ה-NE3 (אמור להיות שיפור ע"פ ה-NE2 הלא כל כך מוצלח). מה שמופיע אצלהם באתר קיים במלאי.

באתר יד2צמיגים הייתי שוקל את הפירלי P1 או הקונטיננטל אקו 3.

באתר iTire שלא צירפת, יש את הגודייר אפישנטגריפ קומפקט. מופיע גם באתר טיירדיל.

 

עשויות להיות בשוק אפשרויות טובות נוספות.

פורסם

עשיתי את מבחן השקל, בכל החריצים רואים את המילה שקל ובחלק מהצמיגים גם את המילה חדש. זאת אומרת שבחלק נשאר באיזור ה- 6 מ"מ וחלק הגיעו ל-3 מ"מ או פחות.

 

יכול להיות הסבר למה הצמיגים נשחקו כ"כ מהר?

פורסם

לא השחיקה זאת הבעיה - איכות הגומי ועמידה בשמש גורמים להתייבשות ולסדקים. יש גם מין התפוררות הסולייה בצמיגים קדמיים ( נסעת על חצץ / שבילי ישראל לא סלולים ? ) . צמיגים יותר איכותיים יחזיקו מעמד יותר זמן וקילומטרים, אבל הם גם עולים יותר. מבחינת הכסף לא הרווחת כלום, כי צריך להחליף יותר מוקדם, אבל בינתיים נסעת על צמיגים פחות אוחזים ועם מרחק עצירה יותר ארוך מאשר בצמיגים של חברות מובילות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון, לא הרווחתי כלום חוץ משכר לימוד.

נסעתי מדי פעם אבל ביום יום אני נוסע על כבישים סלולים.

יש השפעה גם על איכות הנסיעה או שהיא שולית?

פורסם

יש השפעה, גם על איכות הנסיעה וגם על רעשים - לא שמיים וארץ, אבל ישנה השפעה

. עכשיו, כאשר תחליף את הצמיגים האלה לחדשים, תרגיש הבדל גדול ( בעיקר בגלל שהם יהיו חדשים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא אכפת לי להשקיע עוד קצת ולקבל צמיג שהוא באמת איכותי. איזה צמיג יהיה בעל אחיזת כביש הטובה ביותר?

מנגד, שיפגין עמידות ולא ישחק ויתבלה כ"כ מהר.

משום מה באתר של TIRECLUB ועוד אתרים של צמיגים, טוענים שם שאין בעיה עם צמיגים סיניים. אחרי הצמיגים האלה, אני לא רוצה יותר להתעסק עם צמיגים סיניים.

זה סדר העדיפות שלי:

1. אחיזת כביש

2. מרחק בלימה יבש/רטוב

2. רעש

3. צריכת דלק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תראה, צמיגים סיניים יתנו לך פחות או יותר מה שאתה מחפש אבל זה לא יהיה לאורך זמן. הצמיג יאבד מהר מהתכונות שלו וחבל על הכסף שלך. תשלם 800 שקל על סט שיחזיק שנה - שנתיים או לשלם 1200 שקל על סט איכותי שיחזיק 3-4 שנים. יחזיק = ישמור על תכונות הגומי, לא רק יראה מספיק טוב כדי לעבור טסט. זה לא מדד.

המידה שלך לא יקרה במיוחד, אפשר למצוא דברים טובים במחירים גם נמוכים מ1200 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...