Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

edan82

 

אין לך מה להתווכח עם קוף הנינג'ה, אצלו כמו אצל רוב הישראלים הבטיחות רחווקה מלהיות במקום הראשון. הכסף כן. בכל רכב שנהגתי דאגתי להחליף את הזבל הסיני בצמיג נורמלי. ההבדל מורגש ופשוט עצום. מה שהכי מוזר לי שרכב חדש הוא כן קונה, אבל צמיג בטיחותי? מה פתאום. התירוץ המגוחך שנסעתי כך וכך ולא קרה כלום זה ממש קלאסי. גם בבאלנו מודל 2000 הרבה אנשים נוסעים ולא קורה להם כלום. אז מה? זה הופך את הרכב לבטיחותי? לא ולא.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היו לי סיניים על הגטס, יש לי עכשיו רביעייה של סיניים על הטרנטה, במצטבר יש "ניסיון עם סיניים" קצת מעל 25K. (מהאלה של רביעייה ב600 באוטו דיפו)

בינתיים (טפו טפו טפו) אף אחד לא התהפך ולא נכנס לאף גדר, גם בחורף, גם בגשם ראשון. הכל בסדר.

 

רוב האנשים לא מסתכלים על ההפרש במחיר חלקי זמן הבעלות על הרכב, כמעט כולם עושים חישוב הרבה יותר פשוט - כמה כסף אפשר להשאיר היום בכיס אחרי רכישה של משהו שאני עושה רק כי ההוא בטסט הכריח אותי.

במקרה כזה הסיניים מנצחים בפער די גדול.

 

הניסוח טיפה משתנה בין בעלים של רכב חדש לרכב משומש אבל בגדול זה הסיפור. אין כסף אז חוסכים איפה שאפשר.

אני אשמח לדעת איך הניסיון בא לידי ביטוי

הרכב נוסע? אני בטוח ב 100 אחוז בזה.

ה"ניסיון" יבוא כשתהיה במצב חירום ודווקא כשתצטרך אחיזה/עזרה כלשהי מהצמיג, לא יהיה לך את זה.

וכן גם כשנוסעים לאט יש מצבי חירום (לא אמרת את זה, אבל כל מי שמרכיב סיני אומר את זה "אני נוסע לאט לא מתחרע על האוטו" זה משפט ששמעתי המון פעמים)

Miata ND2

 

פורסם
אין לך מה להתווכח עם קוף הנינג'ה, אצלו כמו אצל רוב הישראלים הבטיחות רחווקה מלהיות במקום הראשון. הכסף כן.

לא חש צורך להתנצל על זה, כששכר המינימום יעלה ויוקר המחיה ירד אולי נתוני המכירות של גודייר\מישלין יעלו,

בינתיים אם זה מספיק טוב בשביל מאות אלפי רכבי הליסינג בכביש - זה מספיק טוב בשבילי, גם אם זה מגוחך בעיניך.

 

אני אשמח לדעת איך הניסיון בא לידי ביטוי

 

זה קל; בפקקים של איילון, מחלף דרור וקיסריה-וינגייט הצמיג הסיני עובד בדיוק כמו הגרמני, רק שהוא עושה את זה בחצי המחיר.

למצבים של בלימת חירום על רטוב ב120קמ"ש השתדלתי לא להגיע ב30 ימי גשם בשנה שיש פה, בינתיים הצלחתי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לא חש צורך להתנצל על זה, כששכר המינימום יעלה ויוקר המחיה ירד אולי נתוני המכירות של גודייר\מישלין יעלו,

בינתיים אם זה מספיק טוב בשביל מאות אלפי רכבי הליסינג בכביש - זה מספיק טוב בשבילי, גם אם זה מגוחך בעיניך.

 

אכן, כל אחד וסדר עדיפויות שלו. גם כשנסעתי על איביזה מתפרקת מודל 94 שזה מקביל ללנסר 2000 שלך עכשיו, ולא היה לי כסף, שמתי קונטיננטל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כל כמה זמן אתה מחליף את הסט הסיני?

אני קניתי רכב עם צמיגים סינים "גוד-רייד" חדשים (בני חצי שנה) והחלפתי אותם אתמול אחרי שנה וחצי בדאנלופ כי נמאס לי לצאת לדריפט בכל פניית פרסה ולהפחיד את משתמשי הדרך.

צמיג שמחליק ככה אחרי בלאי של שנתיים נסיעה נורמלית, שווה לתחת. איפה החיסכון פה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שים לב לחתימה, אני מחליף רכבים הרבה לפני שאני צריך להחליף להם צמיגים.

את הגטס והלנסר קניתי עם צמיגים גמורים לחלוטין ולכן הותקנו צמיגים סיניים כי גם ככה הרכב יוחלף תוך שנה-18 חודשים גג.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ממש לא, אני לא מחליף אותם מטעמי חיסכון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אין כסף אז חוסכים איפה שאפשר.

 

מסכים לגמרי,

 

חוסכים איפה שאפשר, פחות מסעדות, פחות בירות, פחות בילויים, פחות יס, פחות הוט, פחות קולה ויותר מים, אפשר להמשיך עם עוד המון דרכים לחסוך לפני שמגיעים לחסוך בבטיחות.

 

ולבחור שביקש סטטיסטיקה כדי שאוכיח לו שזו לא סתם הפחדה סטייל ביבי, אתה באמת חמוד ואני באמת לא עובד אצלך, רוצה סטטיסטיקה?

 

גוגל, יש המון סטטיסטיקות, יוטיוב גם מכיל אלפי סרטונים בנושא.

חושב שאני מנסה להפחיד אותך ואחרים?

לבריאות חביבי, זה אתה שמסכן את החיים שלך ושל אלה שאיתך ברכב או ברכב לידך, אני, כנאמן להפחדות דווקא די רגוע הודות לצמיגי מישלין PSS.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
החלפתי צמיגים סינים בני 4 בGoodyear efficientGrip ואין ספק שהסינים הרבה יותר טובים. הגודייר קורס בפניות חדות ומהירות שזה מפחיד. ממש מתחרט על הקנייה.

 

אתה יכול לפרט קצת יותר על הקריסה הזו? מה אתה מרגיש בדיוק?

פורסם (נערך)

על מה הויכוח בכלל? מי שחושב שמספיק טוב לו עם צמיגים סינים שיקנה סינים (גם אני משתמש המון זמן בצמיגים מתוצרת סין וקונה באוטודיפו ומחליף אותם פעם ב4-5 שנים) ומי שמרגיש יותר בטוח עם צמיגים יפנים גרמנים שיקנה אותם וישלם כמובן יותר.

כל אחת צריך להתנהג ולהסתדר בתנאים שיש לו.ברור מי שאוהב נהיגה ספורטיבית ואגרסיבית שיקנה צמיגים מיוחדים ונכונים לתנאי נהיגה שלו.

אני לא מזהה שום בעיה לרכוש צמיגים סינים ולהחליף אותם כל 3 שנים או לפני וזה גם פחות כואב בכיס.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם

אין הרבה חורפים בארץ, אבל לא מטריד אותך העניין של פערי ההחלקה בבלימת חירום על כביש רטוב? (יכול להיות הפרש של 20-30 מטרים)

פורסם

לפעמים גם ההבדלים ביבש לא קטנים. וגם לביצועי הפניה יש חשיבות לבטיחות.

 

אני חוזר, יש קורלציה בין יותר אחיזה או ביצועים לבין פחות התנגשויות. זה לא המון, אבל מספיק משמעותי כדי להצדיק את ההשקעה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

העפתי מבט על קבלת הרכישה, רכשתי את הצמיגים ב- 3/15

שלמתי על רביעיית צמיגים סיניים כולל התקנה כ-1050 ש"ח.

מזל שיש את Carsforum בשביל ללמוד מטעויות.


×
×
  • תוכן חדש...