Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חד וחלק ההבדל הוא הבדל של חיים ומוות!

כשרכשתי את הרכב הקודם שלי , היו עליו רבעייה של צמיגים סינים חדשים (אוביישן) ובבלימת חירום האוטו בקושי עצר .

בוקר לאחר מכן הלכתי להחליף לרבעייה איכותית - ההבדל הוא שמים וארץ בכל פרמטר.

יש המון מבחני צמיגים גם בעברית - כשמדובר בבלימה של 50 קמש ההבדל יכול להגיע ל11 מטר ומעבר , אני לא צריך להגיד מה קורה אם אתה מחליק עוד 11 מטר בבלימת חירום ובמה זה יכול להגמר , קל וחומר בתימורני חירום כשמישהו חותך אותך בצורה פראית או משהו כזה.

 

מעבר לזה שזה גם אחריות שלך , אתה אוחז בהגה אתה אחראי ויש לך חיים בידיים ואחריות גם לסובבים אותך .

תחשוב על זה אולי עדיף להחליף שוב לצמיג נורמאלי.

 

וכל אילה שממליצים להשתמש בסינים או אומרים "תעשה מה שטוב לך" אני חולק עליכם - זה לא רק מה שטוב לו זה גם מה שטוב לכם, כי במקרה חירום אתה לא תרצה שאדם עם צמיגים כאילה יהיה לידך ויעיף אותך קיבינמט.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נקודת הזכות היחידה של הצמיגים הסיניים היא ירידת מחירי המותגים המובילים.

אני עוד זוכר ששילמתי 480 לקונטיננטל 3 עבור מאזדה 3 והיום זה 350

פורסם
העפתי מבט על קבלת הרכישה, רכשתי את הצמיגים ב- 3/15

שלמתי על רביעיית צמיגים סיניים כולל התקנה כ-1050 ש"ח.

מזל שיש את Carsforum בשביל ללמוד מטעויות.

יקר קצת

600-700 לרביעייה עד 16" באוטודיפו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
החלפתי צמיגים סינים בני 4 בGoodyear efficientGrip ואין ספק שהסינים הרבה יותר טובים. הגודייר קורס בפניות חדות ומהירות שזה מפחיד. ממש מתחרט על הקנייה. קניתי את הגודייר בעקבות ההמלצה פה ב"מורה נבוכים למותגי צמיגים" - "חברות פרימיום - השורה הראשונה בעולם - ניתן לסמוך על האיכות הגבוהה ללא סייג :מישלן, קונטיננטל, גודייר, פירלי , ברידג'סטון , יוקוהמה." כך שלא מה שהוא ממותג הוא בהחלט טוב, יש כאלה כמו ה Goodyear שיותר גרועים מסינים.

 

מתי החלפת את הצמיגים ולאיזה דגם בדיוק? היום בדיוק שמנו אצלי מקדימה Goodyear efficient grip performance ארץ ייצור גרמניה, ראיתי שיש ביקורות טובות על הדגם בחו"ל. בינתיים מהנסיעה הקצרה שעשיתי, גם מרגיש מעולה. ראיתי שיש ביקורות פושרות על הדגם הקודם בלי ה- performance בשם. תראה שלא דחפו לך איזה סט ישן. מה תאריך הייצור של הצמיגים שלך?

פורסם

צמיגי סינים צריכים לצאת מהחוק וכמה שיותר מהר.

 

לפני המון שנים נאסרו כל פעם צמיג כזה או אחר תצרת סין על ידי משרד התחבורה ואסור היה להתקינם\לייבאם.

 

מצד שני, המדינה הזאת חונקת אותך, גומרת אותך , אתה עובד קשה ומרוויח כמו חר* , אנשים עוד יותר חר* במדינה הזו , יש לכלכל אישה וילדים אז אני לא מתפלא שאנשים מנסים לחסוך. מבחינתי, הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאומרים לך " מה אתה מבלבל את השכל, היום הכל מיוצר בסין , מה אתה חושב גרמני יפני" , הכל מיוצר בסין" , בשילוב עם צחוק מגוחך עליך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא צריך להגזים. עדיף שאנשים יוכלו להרשות לעצמם צמיג גרוע אבל חדש מאשר שיישארו שנים עם צמיג ישן כי אין כסף להחליף בגלל שהכל מותגים.

כמו שכתב צביגולדן, זה הופך את המותגים האיכותיים לנגישים יותר במחיר. בסופו של דבר, יותר אנשים נוסעים עם צמיג איכותי.

עם אנשים שאכפת להם רק המחיר באותו רגע ושום דבר חוץ מזה, אין מה לעשות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אנשים חוסכים על צמיגים בגלל מצוקה כלכלית , אבל על פלאפון חדשני כל שנה לא מוותרים.

הכל עניין של סדר עדיפויות ומודעות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
חד וחלק ההבדל הוא הבדל של חיים ומוות!

כשרכשתי את הרכב הקודם שלי , היו עליו רבעייה של צמיגים סינים חדשים (אוביישן) ובבלימת חירום האוטו בקושי עצר .

בוקר לאחר מכן הלכתי להחליף לרבעייה איכותית - ההבדל הוא שמים וארץ בכל פרמטר.

יש המון מבחני צמיגים גם בעברית - כשמדובר בבלימה של 50 קמש ההבדל יכול להגיע ל11 מטר ומעבר , אני לא צריך להגיד מה קורה אם אתה מחליק עוד 11 מטר בבלימת חירום ובמה זה יכול להגמר , קל וחומר בתימורני חירום כשמישהו חותך אותך בצורה פראית או משהו כזה.

 

מעבר לזה שזה גם אחריות שלך , אתה אוחז בהגה אתה אחראי ויש לך חיים בידיים ואחריות גם לסובבים אותך .

תחשוב על זה אולי עדיף להחליף שוב לצמיג נורמאלי.

 

וכל אילה שממליצים להשתמש בסינים או אומרים "תעשה מה שטוב לך" אני חולק עליכם - זה לא רק מה שטוב לו זה גם מה שטוב לכם, כי במקרה חירום אתה לא תרצה שאדם עם צמיגים כאילה יהיה לידך ויעיף אותך קיבינמט.

תקרא את הכתבה שכאן ותיראה אם הצמיגים שהיו לך מאותו הדגם

https://www.pakwheels.com/forums/mechanical-electrical/217742-report-budget-tyres-could-kill-but-least-they-re-quiet

בעיקרון הדבר נכון - ביבש מרחקי העצירה קרובים, אבל ברטוב, כאן ההפרשים במרחקים עצומים

הבדל של חיים מול תאונה וודאית.

לא לחסוך את ה 50 שקלים לצמיג סיני ולבחור בצמיג מחברה טובה, במיוחד בחורף שהחיים שלך ושל המשפחה כל כך חשובים

קובי

:-)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היום נסעתי לפנצ'רייה בכפר ויתקין. (ליישר ג'אנט שהתעקם ולאזן את הגלגל)

הוא עבר על הצמיגים ואמר שהם לא טובים, שיש עליהם "גלים" ויש רק צמיג אחד טוב.

הוצעו לי רביעיית SUNEW/OVATION סירבתי בנימוס ואמרתי שאני לא מעוניין בצמיגים סיניים. אמרו שזה מה שיש להם כרגע.

הצמיגאי אמר שזה לא משנה, שגם צמיג ממותג ישחק מהר בגלל החתך הנמוך. ויחזיק כ30-40 אלף ק"מ.

 

 

אציין לטובה את הפנצ'רייה הזו - הם עשו עבורי את השירות ללא תשלום. כשהגעתי לשלם הוא אמר לי שאני לא צריך.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

השחיקה זה לא העניין המרכזי כאן. מה שמשנה זה האחיזה (או יותר נכון: חוסר האחיזה) וההתנהגות שלהם בבלימה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש כאן צמיגאים ויבואנים חברי פרום מהתחום, מעניין לשמוע את דעתם שמבוססת על המקצוע שלהם.

לעניין השאלה כפי שמוצגת בנושא.

למיטב זכרוני לא הייתה תגובה מצידם אף פעם בנושא הזה.

פורסם

מנסיון אישי , רכב שנקנה מליסינג עם צמיגים סיניים. דבר ראשון החלפתי את הצמיגים למישליין פרמיסי 3 , (הצמיגים הסיניים היו עדיין טובים, והיה ניתן לנסוע עליהם עוד הרבה )

לאחר ההחלפה , נעלמו רעידות במהירות גבוהה , מרחק הבלימה התקצר , והרכב בכלל ישב הרבה יותר טוב על הכביש

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

היו לי ברנו מגאן 2 08 רביעיית צמיגי HIFLY כמו שפותח השרשור בזמנו דיווח כאן - לא ניתן היה ליישר את ההיגוי של הרכב, אחרי שני כיווני פרונט הבנתי שזה פשוט הצמיגים.

 

זה רביעיית צמיגים שקיבלתי חדשים מהניילונים כחלק מהעסקה - לו הייתי בזמנו מודע למשמעות הייתי בהחלט על זה מוסיף קצת ומשדרג לצמיגים עם תקן מוכח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

^לצערי, אני עדיין איתם דחיתי את זה יותר מדי. כמו ישראלי מצוי, שאלתי בצמיגיה האם הם יעברו טסט...

אחליף אותם בשבוע הקרוב ואז אדווח האם יש שינוי.


×
×
  • תוכן חדש...