Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו ידנית, מדוע כלכך יקר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקדים ואומר שאני לא בדרך לקנות אחת, פשוט קיבלתי למייל את מבצעי חבר וקיה לחודש מאי ואני חייב להודות שאני לא מבין, אז אני טורח לשאול מה אני לא מבין.

כיצד קיה ריו מתומחרת במחיר מדף מעל כמעט כל סופר מיני ידנית אחרת שנמכרת בישראל, ואיך לעזעזל גם אחרי הנחת חבר של מעל 7000 שקל!!! היא יוצאת באותו מחיר כמו המבצע של הפאביה החדשה שרק הגיעה, ויקרה יותר מהפיאסטה.

הבנתי שיונדאי זה אחלה רכב, ושקיה זה יונדאי, אבל איך המותג הנחות של יונדאי שלמרות השיפור, האמינות והאיכות היא עדיין מותג בצמיחה ולא אחד עם מסורת.

אבל למרות זאת, להיות הכי יקר בקטגוריה?

לא מצליח להבין.

פורסם

אממ אני מנסה להבין,

הריו 1250 ידנית נמכרת ב82 אלף מול 80 אלף לi20, כמכוניות דומות הפערים סבירים, עכשיו קיה לא מתומחרת כמותג זול של יונדאי אלא כחברה נוספת, ששמה יותר דגש על עיצוב ״צעיר״ וכיול שונה טיפה של הרכבים(כמו ההבדל בין סיאט לסקודה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

התשובה פשוטה מאוד. וזה נכון כמעט לכל הרכבים שנמכרים כאן, שמחירם אינו הגיוני. חלקם מגזימים יותר, וחלקם פחות.

כל עוד יש פראיירים שיישלמו את המחיר, אז למה שהוא יירד בכלל?

ברגע שלא יהיו כאלה{"הפראיירים"}, המחיר לא יירד, אבל הרכב יימכר במחיר נמוך תחת קטגוריית:"ליסינג 0 ק"ם, מהניילונים".

ואם גם זה לא יעזור, הרכב יישאר אצל היבואן, ולאחר שנה הוא יימכר כיד ראשונה יבואן 0 ק"ם, במחיר שפוי יותר. אחר כך יעבור למגרשי "טרייד אין".{MG}

אבל למען האמת, אילו היו רוצים להוריד את המחיר, היו עושים את זה בלי להסס בכלל. תמיד יש מאיפה לחתוך. והרבה.

כשהמחיר עולה תמיד מאשימים את המטבע.{דולר}. אבל כשהוא יירד הם לא יורידו מחיר, אבל יינתנו "מתנות" כמו כמו קודניות, חיישנים, ועוד שטויות כאלה שעלותם אפסית. זה עובד על חלק גדול מהאוכלוסייה.

אבל מדוע להתאמץ בכלל? דרך אגב, המשפט "7 שנות אחריות", עובד נפלא. קשה לי להאמין שמישהו בכלל יקרא את ספח תעודת האחריות במעמד ההזמנה, מההתחלה ועד הסוף, כדי שיבין מה היא כוללת.

פורסם
אקדים ואומר שאני לא בדרך לקנות אחת, פשוט קיבלתי למייל את מבצעי חבר וקיה לחודש מאי ואני חייב להודות שאני לא מבין, אז אני טורח לשאול מה אני לא מבין.

כיצד קיה ריו מתומחרת במחיר מדף מעל כמעט כל סופר מיני ידנית אחרת שנמכרת בישראל, ואיך לעזעזל גם אחרי הנחת חבר של מעל 7000 שקל!!! היא יוצאת באותו מחיר כמו המבצע של הפאביה החדשה שרק הגיעה, ויקרה יותר מהפיאסטה.

הבנתי שיונדאי זה אחלה רכב, ושקיה זה יונדאי, אבל איך המותג הנחות של יונדאי שלמרות השיפור, האמינות והאיכות היא עדיין מותג בצמיחה ולא אחד עם מסורת.

אבל למרות זאת, להיות הכי יקר בקטגוריה?

לא מצליח להבין.

פה הטעות שלך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
אממ אני מנסה להבין,

הריו 1250 ידנית נמכרת ב82 אלף מול 80 אלף לi20, כמכוניות דומות הפערים סבירים, עכשיו קיה לא מתומחרת כמותג זול של יונדאי אלא כחברה נוספת, ששמה יותר דגש על עיצוב ״צעיר״ וכיול שונה טיפה של הרכבים(כמו ההבדל בין סיאט לסקודה).

אם קיה הוא המותג '' היקרתי'' אני לא רוצה לדעת מה זה יונדאי,

והמרחק בין צעיר, ספורטיבי?? רחוק כמזרח ומערב הקיה משעממת גם מבחוץ ובמיוחד מבפנים, הכל פלסטיקה פשוטה וקצת מעוצבת בעיצוב מנופח וחסר פרופורציות

עריכה אחרונה על ידי michael carmi

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

קיה זה פח אשפה מתנייע.

חברה שקרנית ולא אמינה בעליל שנתבעה כבר בחול ושילמה פיצויים ענקיים על תרמית צריכת הדלק.

 

אגב קיה ריאו אחראית מספר אחת למקרי המוות בתאונה בארה''ב.

 

 

יש לי עוד הרבה מה לומר על הרכב הזה אבל לא בא לי לבאס לגמרי את מחזיקי הרכב הנ''ל...

 

 

 

.

פורסם

אם זה כול כך פח איך זה שהיא מקום 3 במכירות כבר לא מעט זמן?

אתה יודע עברו קצת שנים מאז קיה ספיה ושומה,מציע לך לשבת בפורטה החדשה,פח אשפה לא קרוב לזה.

 

קיה אחראית למספר מקרי המוות מספר אחת? איזה שטויות.

 

כול כוך הרבה שטויות שרשמת אולי באמת שתפסיק לעשות צחוק מעצמך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המבצע של חבר לריו הידנית (1.25 ל', 85 כ"ס) במחיר 74,900 מגלם כ-5% הנחה ממחיר המחירון ועוד שרשרת חרוזים צבעוניים (קודן וחיישני רוורס).

חבל שלא שידכו לדגם הידני את המנוע החזק יותר (109 כ"ס).

 

וחבל שלא הביאו את ה Pro Ceed עם תיבת הילוכים ידנית.

הדגם האוטומטי (1.6 ל', 135 כ"ס) אמנם מאובזר היטב ומשודך לתיבה של 6 הילוכים אבל עולה 127,900 ש"ח במבצע חבר.

פורסם

זה סקר מטעה,אוויאו נותנת תוצאה טובה יותר?

גם אם הריו התנגשה עם משאית והנהג נהרג,לעומת זאת יודנאי התנגשה ברכב אחר והנהג רק נפצע,זה אומר שהריו פחות בטיחותית?

קיצר..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אכן . קיה ריאו ה"מופלאה" היא הרכב המסוכן בארה"ב.

והיא לדעתי הרכב הכי פח מבחינה מכנית. וגם הרכב הכי לא נוח בקטגוריה שלו.

 

חוץ מעיצוב אין כאן כלום.

פורסם

שרשרת טיימינג אמורה להחזיק 200 אלף ק''מ לפחות- היא והמותחנים שלה משתחררים ב 120 אלף ובדרכם גורמים נזק של אלפיי שקלים למנוע. ואני מכיר כמה בעלי ריאו בנזין ודיזל שחוו את זה.

 

מלא תקלות חשמל, חיישנים EGR , וקלאץ שבנוי מגבינה צהובה כנראה ...חח

פורסם

אני חושב שמדובר שם באוויאו(סוניק) הסקר פשוט מוכיח שרכב קטן לא בטיחותי ואכן אתה לא רואה הפיאסטה לכן ניתן לראות שזה סקר יחסית מאוזן.

פורסם
אני חושב שמדובר שם באוויאו(סוניק) הסקר פשוט מוכיח שרכב קטן לא בטיחותי ואכן אתה לא רואה הפיאסטה לכן ניתן לראות שזה סקר יחסית מאוזן.

 

 

כן, אבל הריאו "מככבת"...

×
×
  • תוכן חדש...