Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לדעתי גם הסרת השטיח עשויה לפגוע בתפעול הדוושות שכן זה מתבסס על הנחת העקב על הרצפה והנמכת הרצפה על ידי הסרת השטיח יכולה לפגוע בכך, אבל אני אבדוק בכמה רכבים אם זה משמעותי.

בשטיח שמודבק לרצפה (שלא ניתן להסרה) יש בכל מכונית שראיתי משטח לאחיזת העקב בצד הנהג.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כדאי מאוד להשאר עם השטיחים, כפי שכולם אמרו הרבה יותר קל לנקות וכו'.

אירוני שמדברים על זה, ברגעים אלה אני בחיפושים אחר שטיחים מקוריים שננעלים, קיבלתי את הרכב עם שטיחי סיליקון לא מקוריים.. הם מחליקים ומפריעים מאוד לתפעול הקלאצ'.

Seat Mii 3Doors

פורסם

אני בעד שטיחים מקוריים

לצערי ברכבי יש שטיחים של avis :shock:, ה״בעלים״ הראשון של הרכב

מאחור זה פחות משנה אבל מקדימה זה קצת מעצבן

באמת נראה לי שאעיף אותם בקרוב... (מאזדה 3 דור ראשון)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אצלי שמתי שטיחי גומי והוצאתי אחרי שניה זה הרס את התחושה של היוקרה ...

שהיו לי שטיחי גומי כדי להבריק אותם יש שתי דרכים - חומר לצמיגים / סקי למרות שזה לא טוב אבל זה היה לפני שגיליתי את החומר לצמיגים מנסיון זה הדבר היחיד שמבריק.

ברכב החדש הגיעו שטיחי בד והגומי הרס את התחושה וזה הפתרון היצירתי היחיד...

גליל כזה בצבע שחור ששמים על מדפים במטבח ומונע מהשטיח להתלכלך ולהיהרס וגם לא שמים לב אליו ולא הורס תתחושה.

uploadfromtaptalk1429721913274.jpg

פורסם

לי כרגע יש גומי, בחורף משתמש, בקיץ השטיח של הנהג עובר לרצפת הנוסע (מעל השטיח של הנוסע), כך שאם אגיע מלוכלך אעביר אותו

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברכב שלי, הבעלים הקודמים התעלל ברכב, יש לו כתמים על הרצפה של שמן, קפה ומה לא.

ניקיתי מה שיכולתי ומה שרואים בעין כמה שיותר. בכלל לא היתה תחזוקה בכל הקשור לרכב עם הבעלים הקודמים :|

 

אני גר באיזור כפרי, החצר כולה חול, וכמובן שבחורף (בעיקר החורף שהיה) בוץ מטורף.

כל פעם שמתי עיתונים על השטיחונים שהיו כי הם לא מכסים בכלל את כל האיזור של הרגליים אלא רק חלק קטן.

השטיחים המקוריים היו גמורים, זה של הנהג אפילו היה עם חור וכתמי שמן. היו עליהם עוד שטיחונים וגם הם היו מעפנים.

 

החלטתי להשקיע קצת וקניתי שטיחונים מפלסטיק מותאמים לדגם ושנתון של הרכב שלי (תוצרת ארה"ב) של חברת Husky Liners.

אומנם לא עלה זול בגלל המשלוח ומיסים אבל בהחלט עושה את העבודה.

מבחינתי כל עניין הנקיון והדאגה ללכלוך נעלמה וזה שווה כל שקל.

 

השטיחים האלה הם מפלסטיק די קשיח ככה שזה מותאם בדיוק לכל איזור הרגליים וכל הלכלוך מתרכז רק בתוך האיזור הזה.

הכי קל לנקות - להוציא, לשטוף ולהחזיר 8)

 

מצרף תמונות של צד הנהג והנוסע.

 

DRIVER-MAT.JPGSIDEDRIVER-MAT.JPG

פורסם

השטיחים מפלסטיק לא גורמים להחלקת הרגל?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

^ אם התכוונת אלי אז לא אצלי. יש את התבנית של הרצפה הזאת אז זה לא משטח חלק ולכן הרגל לא מחליקה בכלל.

פורסם

ניראה ממש טוב האמת.

מה זאת החלודה הזאת? :lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ניראה ממש טוב האמת.

מה זאת החלודה הזאת? :lol:

הבעלים הקודמים הזניח את הרכב ברמות שהייתי תולה אותו...לצערי זה מדרדר אלי.:cry:. אני צריך איזו תקופה טובה לשים את הרכב בתיקון רציני לכל החלודה באיזורים השונים ברכב (בתמונה זה החלק העיקרי...הגדול מה שנקרא) ואז צריך גם צבע לרכב וכל זה.

אין לי גם שמץ כמה תיקון וצבע כזה יעלה לי וכמה זמן לוקח. אולי אתחיל לבדוק...היום יש את הכסף לזה.

×
×
  • תוכן חדש...