Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ניקיתי את האוטו, והסתכלתי בפאר היצירה האנושית (מונדאו 2002 8)) נקיה, ושמתי לב שהאוטו נראה משמעותית יותר טוב בלי השטיחים של הרצפה.

 

והם דווקא נקיים ולא קרועים,שטיחי בד קטיפה מקוריים לא גומי.

 

האם אתם משתמשים בשטיחים של הרצפה?

 

האם אתם רואים בעיה בלהסיר אותם?

פורסם

בטח שמשתמשים, יופי זה לא הכל, לנקות את השטיח מהחול, אבנים, לכלוך מנעליים וג'יפה שתצטבר עליה מהר מאוד יהיה לך קשה בהמשך

אם אתה חושב שלא תהיה לך בעיה אז לך על זה, זה עניין של העדפה אישית.

פורסם

ברור שכן. שטיח בכניסה לבית יש לך?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עם האוטו שלי קיבלתי שטיחי בד כאלו שמתלכלכים מהר מאוד, פשוט הלכתי לפירוקיה והבאתי את אותם השטיחים של הרכב שלי משולבים בד וגומי שניתנים לניקוי ביתר קלות והשטיחים המקוריים מבד יושבים במחסן. בקיץ אני אשתמש בהם.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הרכב מגיע עם שטיחים מקוריים, לא ניקח? P:

בכל אופן, הרבה יותר קל להוציא את השטיח, לשאוב ממנו אבק, לשים עליו קצף מיוחד ולהחזירו למקום מאשר להתחיל לקרצף את המקום עצמו ללא השטיח.

את הרכב של הוריי הם קיבלו ללא שטיחים אז רכשו שטיח מגומי. שוב, הרבה יותר קל לנקות אותו מאשר את החלק שנמצא מתחתיו.

פורסם

אני בפנדה ובמיצובישי הורדתי את השטיחים מבד ושמתי סיליקון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פרקטי,כשיש גשם ובוץ השטיח מבד יראה נורא,ולנקות כול הזמן לא פשוט,צריך מברשת חומרים כי כמו שטיח.

למיצובישי קניתי מסיליקון שקוף,גם אם הוא מתלכך שמים מול צינור או דוש תוך 10 שניות הוא נקי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סיליקון/גומי זה הכי טוב. שומר על השטיח המודבק מעולה וקל מאד לשטוף את זה. אבל אם מדובר ברכב יוקרתי זה קצת מרגיש זול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו עוד הרבה דברים בסביבת הנהג - עדיך לא לשחק עם השטיחים.

 

הביאו לי פעם שטיחי סיליקון וסירבתי בתוקף להשתמש בהם. השטיחים המקוריים הם אלו שמתאימים למידות הרכב ולצורתו ולעתים אף מרותקים לרצפה. שטיח שאינו מתאים עשוי לפגוע בתפעול הדוושות.

 

לדעתי גם הסרת השטיח עשויה לפגוע בתפעול הדוושות שכן זה מתבסס על הנחת העקב על הרצפה והנמכת הרצפה על ידי הסרת השטיח יכולה לפגוע בכך, אבל אני אבדוק בכמה רכבים אם זה משמעותי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הבעלים הראשון של הרכב שלי מסר לי אותו עם שטיחי סיליקון שקופים כאלה מעל לרגילים וככה השארתי אותם.

מאוד נוח להוציא אותם פעם בשבוע-שבועיים להשפריץ קצת עם הצינור ותוך 10 דקות לייבש ולהחזיר לאוטו.

פורסם

אני עם המקוריים אבל הם למטה ועליהם שמתי שטיחי גומי מבריקים כאלה שמכסים את המקוריים וגם יותר שטח בצדדים.

 

מאוד נוח לשמור על ניקיון השטיחים המקוריים כך, מניסיון! וגם אפשר לקשור אותם למטה שלא יזוזו ויפריעו במהלך הנהיגה!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אצלי יש בצד של הנוסע שטיחים וצד שלי אין כי הם זזים ומפריעים בנסיעות יותר ספורטיביות (מנחת, נס הרים וכד') ואפילו מסוכנים לפעמים. כנראה שאני צריך פשוט שטיחים טובים יותר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

×
×
  • תוכן חדש...