Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברות ביטוח דורשות לשים קודנית על רכב, אשר רכשתי.

 

1) קודנית של איזה חברה מומלצת, איזה סוג.

 

2) האם משהו שמע על קודנית מסוג "כנף"?

 

3) האם קודנית באמת עוזרת נגד גניבות?

 

4) על איזה אמצעי הגנה היתם ממליצים?

 

תודה.

פורסם
חברות ביטוח דורשות לשים קודנית על רכב, אשר רכשתי.

 

1) קודנית של איזה חברה מומלצת, איזה סוג.

 

2) האם משהו שמע על קודנית מסוג "כנף"?

 

3) האם קודנית באמת עוזרת נגד גניבות?

 

4) על איזה אמצעי הגנה היתם ממליצים?

 

תודה.

1. בדר"כ הביטוח מציב מינימום שאתה חייב וזאת המתקין המורשה יודע

2. אני לא מכיר את "כנף"

3.תאמין לי שאם ירצו את הרכב שלך הקודנית וגם דהרים משוכללים יותר לא יעזרו ותלוי מי גונב לך את הרכב

4. תלוי על מה יש לך להגן

חנייה סגורה זה הכי טוב

יש מנעולים פיזיים (רב בריח, מנעול קלאץ ) שלדעתי הכי יעילים

יש איתוראנים ופוינטרים לסוגיהם

הרשימה ארוכה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
1. בדר"כ הביטוח מציב מינימום שאתה חייב וזאת המתקין המורשה יודע

2. אני לא מכיר את "כנף"

3.תאמין לי שאם ירצו את הרכב שלך הקודנית וגם דהרים משוכללים יותר לא יעזרו ותלוי מי גונב לך את הרכב

4. תלוי על מה יש לך להגן

חנייה סגורה זה הכי טוב

יש מנעולים פיזיים (רב בריח, מנעול קלאץ ) שלדעתי הכי יעילים

יש איתוראנים ופוינטרים לסוגיהם

הרשימה ארוכה

 

שמע חבוב!

אתה יודע למה רוב הגניבות כיום מתרחשות באמצעות איומים או גרירה? לא....

א. זה המשבת המקורי שהוא יעיל מאד.

ב. רוב המיגונים המשלימים כיום יעילים מאד יותר מבעבר ואני מדבר על קוד אישי.

ג. אין שום סיכוי שגנב יעלה על איזה שהוא ניתוק אם הוא בוצע כמו שצריך.

ד. לידיעתך בריח או מנעול לקלאץ' קל יותר לנסר ולשבור.

 

ולשואל.......אם אתה באמת מתכוון לשמור על הרכב בלי כל קשר לביטוח,

תתקין משבת שמבצע שלושה ניתוקים שונים בשלושה איזורים שונים, ונראה אם

מישהו יצליח להתגבר על זה בעת הגניבה.

פורסם

חהההההההההההה, אתה מצחיק, בתור מתקין אזעקות אני מנטרל את זה תוך 30 שניות.

 

כאשר באמת רוצים להגן עושים דברים אחרים, ולא את החרא הזה.

פורסם
חהההההההההההה, אתה מצחיק, בתור מתקין אזעקות אני מנטרל את זה תוך 30 שניות.

 

כאשר באמת רוצים להגן עושים דברים אחרים, ולא את החרא הזה.

 

אתה כנראה לא מספיק מיומן, אם אתה חושב שתצליח להתגבר בתוך שלושים שניות.

פורסם

תראה חבוב קודנית 3 ניתוקים בהתקנה רגילה אני מפרק תוך 30 שניות, אם יש לך כזו אני מוכן להראות לך גם.

 

תן לי דקה ואני נוסע משם עם הרכב שלך.

 

נ.ב בטחלס אני אפילו לא צריך לפקר אותה כדי לגנוב את הרכב, כך את זה בחשבון.

פורסם

אתה לא מבין שאלקטרוניקה זה כמה חוטים

 

אני קלטתי פעם משהו יוצא עם מספריים לאחר שלא הצליח לנסר רב בריח

ואני מכיר אנשים עם קודנית כמה ניתוקים שאתה לא רוצה משאבת דלק, מחשב, סטרטר ורכבם נגנב

 

הרכב שלי חונה מתחת לחלון שלי כך שאני לא מודאג לי יש אזעקה וקודנית

 

פעם הכרתי מישהו שהיה לו סויץ סודי בבאגז שמכבה משאבת דלק

ניסו לגנוב את האוטו ולא הבינו למה לא מניע

ראו שאין קודנית ובסוף התייאשו והלכו

 

בקיצור יש פתרונות יצירתיים למניעת גניבה והרשימה גדולה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

לא יעיל ולא מומלץ, לא כדאי ולא עוזר.

 

הערבי שמתקין לך את הקודן (ויסלחו לי על ההכללה...) הוא גם הערבי שגונב לך את האוטו. ואם התקנת אצל יהודי, אז הערבי ממול יגנוב לך את האוטו בכל זאת, הוא מתקין כאלה גם. חוץ מעצבים כל פעם שבאים להניע וצפצופים כאילו מלחמת עולם שלישית החלה, הדבר הזה לא עושה כלום.

... אם זה כל כך יעיל... שימו שניים!!!

dirty old man

need love too

פורסם
לא יעיל ולא מומלץ, לא כדאי ולא עוזר.

 

הערבי שמתקין לך את הקודן (ויסלחו לי על ההכללה...) הוא גם הערבי שגונב לך את האוטו. ואם התקנת אצל יהודי, אז הערבי ממול יגנוב לך את האוטו בכל זאת, הוא מתקין כאלה גם. חוץ מעצבים כל פעם שבאים להניע וצפצופים כאילו מלחמת עולם שלישית החלה, הדבר הזה לא עושה כלום.

... אם זה כל כך יעיל... שימו שניים!!!

אנחנו יודעים שזה לא יעיל אבל זה מה שהביטוח רוצה אז עושים

מי שרכבו יקר לו עושה דברים אחרים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

מישהו כאן אמר שמנסרים את זה

 

אז למי יש זמן להתחיל לנסר באמצע הלילה

את האמת פעם בפ"ת קלטתי ערבי יוצא מסובארו לאונה עם מספרים גדולות לאחר שלא הצליח לנסר את הרב בריח

 

 

יש מלא שיטות להגן באמת על הרכב

כולם עושים קודן כי הביטוח דורש

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אני יכול רק לתת חוות דעת בתור אחד שעובד בתחום..

95 אחוז מהרכבים שנגנבים, היו ללא מנעולים מכאניים דהיינו מנעול הגה / הילוכים.

בנוסף, אין אף מערכת שלא ניתנת לניטרול תוך שתי דקות ע"י הגנב. הגנבים יודעים מה הם עושים והם מתגברים בקלות על האזעקה ועל כל מערכת ניתוק אחרת גם אם יש 3 ניתוקים שונים.

הדבר הכי יעיל (וגם לא משהו) הוא איתורן. במצב כזה יש סיכוי לא רע שהרכב יימצא לאחר שהוא נגנב.

ראיתי כבר רכבים שעוד לא הורידו מהם את הניילונים שנגנבו. מאזדה 6, וולוו S80, אאודי A6, מספיק ?

 

נ.ב. עברו ימי הסוויץ' השבור ברכב גנוב.. הכל אלקטרוני.

פורסם
אני יכול רק לתת חוות דעת בתור אחד שעובד בתחום..

95 אחוז מהרכבים שנגנבים, היו ללא מנעולים מכאניים דהיינו מנעול הגה / הילוכים.

בנוסף, אין אף מערכת שלא ניתנת לניטרול תוך שתי דקות ע"י הגנב. הגנבים יודעים מה הם עושים והם מתגברים בקלות על האזעקה ועל כל מערכת ניתוק אחרת גם אם יש 3 ניתוקים שונים.

הדבר הכי יעיל (וגם לא משהו) הוא איתורן. במצב כזה יש סיכוי לא רע שהרכב יימצא לאחר שהוא נגנב.

ראיתי כבר רכבים שעוד לא הורידו מהם את הניילונים שנגנבו. מאזדה 6, וולוו S80, אאודי A6, מספיק ?

 

נ.ב. עברו ימי הסוויץ' השבור ברכב גנוב.. הכל אלקטרוני.

תודה לך

מנעול הגה לא טוב כי מנסרים 2 סנטימטר מההגה ונופל המנעול

רב בריח זה שימושי אבל היום מי מתקין את זה

וגם על איתוראן מתגברים

 

 

בקיצור מי שרוצה להגן על רכבו שיעשה קומבינה מתוחכמת כמו שאמרתי לעיל

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...