Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש פקק לרדיאטור? או שמא ניתן להציץ לתוך מערכת הקירור רק דרך מיכל העיבוי?

איפה ממוקם הפילטר שמן? צד נהג או נוסע?

 

תודה.

פורסם

בשנתון שלך, אתה צריך את האדום.

 

אל תשכח שיש בורג ניקוז אוויר על הרדיאטור עצמו בחלק העליון, פרפר פלסטיק,

ועוד בורג ניקוז עגול על אחד מהצינורות שהולכים לרדיאטור חימום.

Stay Dirty

פורסם

(עריכה: הוקדמתי) אם 2006 אז אדום. אין לערבב כחול עם אדום ובאופן כללי עם כל נוזל אחר. לכן אם יש ספק ממשי עושים קודם שטיפה ומחליפים לאדום.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

כל כמה זמן/קמ יש להחליף טיימינג, שמן גיר ופילטר שמן גיר?

 

האם היקרעות רצועת טיימינג במנוע זה היא לא נוראית - כלומר אין מפגש שסתום בוכנה במקרה כזה?

פורסם

אם גרסת הדיינמיק אומרת בהכרח מנוע 16 שסתומים, אז כן זה מנוע INTERFERENCE.

 

אם לא בהכרח, ומדובר במנוע 8 שסתומים, אין נזק, NON-INTERFERENCE.

 

תגיד באיזה מנוע מדובר ואתן לך את כל המידע מאוטודאטה.

Stay Dirty

פורסם

מדובר ברכב הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?560753-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-2006-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%90%D7%93&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95

 

מחר הולך לראות אותו - נוסע במיוחד מחיפה כי הוא נשמע שמור.

 

בגדול אני מתכנן לקחת אותו לבדיקה במורשה פייאט - שמשון ביהוד

האם ,למעט נוזל קירור שאני אבדוק, יש דברים מיוחדים נוספים שכדאי לבדוק בעצמי לפני הבדיקה במוסך?

פורסם

אלה הנתונים:

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4obVZfenF0Ym5OLW8/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4oYWprUXl5d2otUzA/view?usp=sharing

 

לגבי שמן גיר ופילטר גיר, תמתין ל student, הוא עשה מחקר מקיף לגבי הגיר הרציף.

 

לגבי עוד דברים שצריך לבדוק, ידוע שההגה החשמלי בפונטו נוטה להתקלקל, תוודא שהכל תקין. מעבר לזה, בקנייה מחבר פורום, לא הייתי דואג יותר מדי.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

לגבי הגיר אין הרבה מה שאפשר לבדוק רק לפי קבלות הטיפולים שהקפידו להחליף שמן גיר כל 2-3 שנים או 40 אלף, הקודם מהם וששמו שמן גיר מקורי או לפחות במוסך מורשה פיאט שאמורים לשים את השמן הנכון והמתאים. לאחר נסיעה של כמה ק"מ אפשר לבדוק על המדיד של השמן גיר אם לא חסר שמן אבל זה קצת קשה בגלל התושבת של רדיאטור הגיר שמפריעה לגישה למדיד.

לרכב יש 120 אלף ק"מ ואומנם הגיר הרציף אמין למדי אבל אף אחד לא יכול באמת לדעת כמה עוד יחזיק, אם לא מורגשת בו תקלה בנסיעה.

 

באופן כללי לעבור על הקבלות ולראות מה עבר על הרכב ובאילו חלקים טופל במיוחד כל מה שקשור למצתים שיהיה מקורי (סליל הצתה אפשר תחליפי-יבואן).

 

אכן אם נקרע טיימינג יש מפגש שסתומים-בוכנות.

על הליפט לבדוק שאין נזילות ממשאבת המים ואם ניתן אולי לזהות שלא קיימת נזילה מפקק המים ליד הטיימינג. נזילות אלו מצריכות פירוק רצועת הטיימינג לתיקונן.

 

באופן כללי אם הרכב שמור יחסית אז לך על זה. פונטו שמורות הופכות לנדירות יותר ויותר אז אל תתפס לקטנות בקנייה.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני יד שלישית. הידיים הראשונות עברו במשפחה מהאבא לבת( יש את הרישיונות המקוריים מכל השנים).

את המחיר לא אחשוף, הוא ביני לבין חבר הפורום.

 

תודה רבה לשניכם. ראית מה זה מאור, בסוף גם אני עברתי לפונטו :-D

×
×
  • תוכן חדש...