Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי פרארי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שבשנת 2003 נמכרה בארץ פרארי אחת

השאלה שלי אם מישהו יודע מה הדגם שלה ובכמה מכרו אותה

 

תודה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הדגם פרארי 575 אפורה נמכר ליו"ר אל על שהוא גם מנכל סמלית (יבואן פיאט ואלפא רומיאו). הוא החליף את ה-456 שלו בשבילה.

575m-maranel-47.jpg

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

לפי מה שאני יודע,הפרארי הזאת לא נמכרה למנכ"ל סמלת,

הוא פשוט קיבל אותה לצורך "בדיקת תנאים והתאמה של מכוניות פרארי לארץ" או משהו בסגנון...

בקיצור,כסת"ח אחד גדול. :lol:

 

 

זה בערך כמו שיש אנשים שמקבלים לנסרים ואימפרזות מהעבודה..ככה הוא קיבל פרארי. :lol: :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מחפש משומשת, מתעניין בצריכת דלק ו"שיפורי יופי" ?
זה נראה לי בעיה טיפה "להדביק" עליה ספויילרים, הגוף עשוי מסיבי פחם, וזה עלול להוות בעיה כשמנסים לחזק את הספויילר עם ברגי עץ...

דבר נוסף, הרכב כל כך נמוך שהנאונים ישברו מכל דבר...

 

בקיצור, לא ממש כדאי לך... קנה סיווק

:roflmao:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני כמה שנים ראיתי באיזור קיסריה פרארי אדומה F355. עכשיו השאלה היא האם הבן אדם קנה את הרכב שנשאר בארץ או שהוא הביא אותו לתקופה קצרה? מישהו יודע משהו על הרכב הזה בארץ?

 

באותה הזדמנות ראיתי גם למבורגיני דיאבלו צהובה עם גג מתקפל במלון באילת. מישהו יודע על

המקרה הזה משהו?

 

אדם.

פורסם
שלום לכולם,

 

לפני כמה שנים ראיתי באיזור קיסריה פרארי אדומה F355. עכשיו השאלה היא האם הבן אדם קנה את הרכב שנשאר בארץ או שהוא הביא אותו לתקופה קצרה? מישהו יודע משהו על הרכב הזה בארץ?

 

באותה הזדמנות ראיתי גם למבורגיני דיאבלו צהובה עם גג מתקפל במלון באילת. מישהו יודע על

המקרה הזה משהו?

 

אדם.

בקשר ללמבורגיני-מצאתי את התמונה הבאה.

norm_7867DCC82B994A9F93A4F71F39A590E2.jpg

פורסם

מנכ"ל סמל"ט הביא בזמנו 456 לארץ וכשהיא הגיעה לפרקה,הוא החזיר אותה לחו"ל והביא במקומה 575

 

הוא ניצל את זה שהוא :

א.מנכ"ל פיאט(הבעלים של פרארי).

ב.קונסול כבוד של איטליה בישראל.

ג.בעל יכולת כספית מתאימה:wink:

 

חוץ מכמה אורחות פה ושם במשך השנים,לא ידוע על עוד פרארי שמסתובבת בארץ הקודש!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לידע כללי - את הטיפולים לרכב הזה עושים בחו"ל.

מעלים את המפלצת במכולה על ספינה לאירופה, ושם מטפלים בה.

כל בעיה שקיימת ברכב - מצריכה הזמנת חלקים מחו"ל, (לא מצאתי בדפי זהב את מחסן החלפים של פרארי בארץ, ולג'אן נגמרו הסעפות 8 ל-4 ל-2).

כשהחלק מגיע צריך לשלוח כרטיס טיסה למכונאי פרארי לארץ, חבל לאבד את האחריות אצל חאפר, גם אם הוא חבר טוב מהצבא.

ביטוח של רכב כזה יעלה בסביבות 70K-50K לשנה (סדר גודל של T 911, וכנראה שלמעלה מזה,אפילו אתה לא נהג חדש ויש לך "העדר תביעות").

החזקה של רכב כזה לא מסתכמת רק במחיר הקניה החד פעמי שלו.

 

 

עדיין חושבים להוריד לו 500 ש"ח מהמחירון בגלל מצבר ישן ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בקשר ללמבורגיני-מצאתי את התמונה הבאה.
התמונה הנ"ל לא צולמה בישראל!!!

מדובר, ככל הנראה בעבודת פוטו-שופ לא מספיק טובה!

אם תביטו היטב ניתן לראות כי

  1. הגג, העשוי מבד, שלם לחלוטין
  2. על הרכב אין חריטת בצבע "תיתחדש!"
  3. כל הסמלים על הרכב
  4. אין התגודדות של ילדים עם שקיות ומברגים בידיים

:wink:

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...