Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן ההצעה:

144000 על הכביש.

 

הנחת עיסקה:

10000

 

ללא עלות:

צבע הרכב, מערכת מולטימדיה (חיישנים, מצלמה .....)

עלות נוספת:

איתורן, אגרה.

 

מה אתם אומרים?

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
להלן ההצעה:

144000 על הכביש.

 

הנחת עיסקה:

10000

 

ללא עלות:

צבע הרכב, מערכת מולטימדיה (חיישנים, מצלמה .....)

עלות נוספת:

איתורן, אגרה.

 

מה אתם אומרים?

 

כשאני הייתי בסוכנות סיאט כלשהי ,הסוכן המליץ לא לעשות מצלמת רוורס במערכת המקורית מאחר וצריך לפרוץ את מערכת ההפעלה של המכשיר.... זה היה בסיאט לאון.

 

לך אמרו שיתנו לך בהטבה את המצלמה?

פורסם
להלן ההצעה:

144000 על הכביש.

 

הנחת עיסקה:

10000

 

ללא עלות:

צבע הרכב, מערכת מולטימדיה (חיישנים, מצלמה .....)

עלות נוספת:

איתורן, אגרה.

 

מה אתם אומרים?

 

הצעה טובה בסה"כ, אבל כשמדברים על סיאט, ובפרט כשמדובר בדגמים בסוף חייהם - תמיד יש סיכוי ששבוע הבא הם ייצאו עם איזשהו מבצע מטורף (נניח איביזה קופרה עם כל התוספות ב-130 על הכביש זה בעיניי בכלל לא חסר סיכוי), שידפוק לך את המחירון והסחירות ויגרום לך לשקול קפיצה מצוק.

פורסם

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

 

תודה רבה!!

זה משנה את התמונה לחלוטין.

אז אני אחכה למכירות החיסול שלהם או לדגם החדש!!

פורסם (נערך)

קח בחשבון שהפולו GTI עם מנוע 1.8T עם 192 כ"ס וגיר ידני ואוטומט צפוי להגיע לארץ באביב, והאופל קורסה OPC עם מנוע 1.6T ו- 207 כ"ס ידנית בלבד בסוף השנה. סתם שלא תתבאס אח"כ.

 

אם אתה נעול על סיאט איביזה, ובשקלול המחיר (שהיה צפוי מראש) וההטבות, לך על זה. אם צ'מפיון יחליטו להוריד את המחיר עוד רק אלוהים יודע.

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם

כמו?

תלתן ירוק?פולו GTI?

שתיהן עולות יותר מ 150, לתלתן אין גג פנורמי וקסנון, וגם ל GTI חסר ל מיני תוספות.אחרי הנחות אני אצא עם 150 ואני מועוניין לרדת מ150.

(פזו ורנו אני לא רוצה, אלה אם זאת RCZ והיא יקרה בהרבה).

 

אבל אשמח לקבל המלצות וחוות דעת.

פורסם
קח בחשבון שהפולו GTI עם מנוע 1.8T עם 192 כ"ס וגיר ידני ואוטומט צפוי להגיע לארץ באביב, והאופל קורסה OPC עם מנוע 1.6T ו- 207 כ"ס ידנית בלבד בסוף השנה. סתם שלא תתבאס אח"כ.

 

אם אתה נעול על סיאט איביזה, ובשקלול המחיר (שהיה צפוי מראש) וההטבות, לך על זה. אם צ'מפיון יחליטו להוריד את המחיר עוד רק אלוהים יודע.

 

לי אישית אין בעיה עם ידני אבל בגלל שיקולים ואילוצים אני לוקח אוטומט, לכן הקורסה יורדת מהפרק.

אני חושב שגם אם לא תיהיה הורדת מחיר משמעותית אז לפחות אוכל לקבל רכב אחרי מתיחת פנים בסכום זהה למה שקיבלתי היום(כך אני מאמין).

פורסם

בשביל להבין נקודה עקרונית - תגיד להם שיש לך איביזה ישנה יותר לטרייד. אחרי שתבין כמה הם מציעים (והם יקרעו אותך בודאות) - אתה תבין איך אתה צריך לנהוג.

פורסם

אני יודע שבטרייד אין תמיד נותנים גרושים למרות כל הפרסומות.

אתה מתכוון לזה שהם בעצמם לא מעריכים את המכוניות הקודמות שלהם, אז למה אני צריך להעריך אותן ולשלם מחיר כזה עליהן.

 

כנראה שהדבר הנכון לעשות עכשיו זה לחכות בסבלנות ולראות מה יהיה.

במקביל כנראה אבדוק עוד כמה אופציות.

פורסם

תנסה לקבל מידע מהסוכן ממתי הרכב בארץ,לא יוצא לי כבר לראות קופרות חדשות על הכביש,יכול להיות שהרכב עומד להיות מעל שנה בארץ ואז יאלצו להפסיד עליו יד,מה שיוריד את מחירו.תבדוק מה מבין התוספות שנתנו לך מקורי ומה מורכב בארץ.

בהצלחה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)
להלן ההצעה:

144000 על הכביש.

.......

 

מה אתם אומרים?

 

מסכים עם מה שכבר נאמר כאן.

לאור העובדה שזה דגם היוצא, זאת הצעה יקרה.

130000 זה מחיר הריאלי לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי Ace007

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall


×
×
  • תוכן חדש...