Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שאתה צודק - בסוכנות אמרו לנו (הלכנו לבדוק בשביל הספורט בסוכנות אחרת מזו שקנינו) שמדובר בדיוק באותו רכב שבתצוגה שהיה עם מולטימדיה.

 

אני גם משוכנע שניתן היה להתמקח על 8000 השקלים של המולטימדיה :twisted: , בפרט אם כמו שאתה אומר, הוסיפו על זה אח"כ עוד אבזור באותו מחיר.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיעבד רוב הסיכויים שכן היה אפשר להתמקח על המולטימדיה, לצערי לא עשיתי זאת.

עוד אנקדוטה קטנה בנושא - לפני הלאון הנוכחית הייתה לי איביזה קופרה חדשה מהדור הקודם.

קניתי אותה במאי 2008 מהסוכנות ב-146K כאשר שלושה חודשים בלבד לאחר מכן, צ'מפיון יצאו במבצע והורידו עוד את מחיר הקופרה ל-135K.

בקיצור, אי אפשר לדעת עם צ'מפיון, לקראת סוף הדגם תמיד יש מבצעי שחיטה.

פורסם

במותגים האחרים השחיטה אפילו מגיעה בערך חצי שנה אחרי השקת הדגם, אחרי שהצליחו למכור רק 4 וחצי חתיכות מהדגם במחיר המקורי (ע"ע חיפושית ו-אפ!).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

החיפושית זה באמת סיפור מדהים , כשהכנסתי את הרכב לטיפול קטן לפני חצי שנה בערך (אולי פחות) ראיתי בחנייה של המוסך (צ'מפיון) את החיפושית החדשה עם הניילונים והכל מחכה ,כנראה, לבעלים החדשים שלה. מאז לא ראיתי אפילו פעם אחת את החיפושית החדשה על הכביש ואני נוסע די הרבה. מוזר.


×
×
  • תוכן חדש...