Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידון שאלות טכניות


Buki

פוסטים מומלצים

הייתה מערכת כזאת בסובארו.

 

זה משהו מכאני לחלוטין. היה שסתום שמקושר לדוושת המצמד ובשסתום הזה הייתה "גולה" שהחל משיפוע מסויים הייתה מתגלגלת אוחרה וחוסמת חזרה של נוזל בלמים למשאבה ראשית, בתנאי שדוושת המצמד לחוצה.

 

שיחרור דוושת המצמד היה מחזיר את הגולה למצב רגיל ומשחרר את הבלמים.

 

אני לא יכול להתחייב שזה הסבר נכון או מדוייק, אבל זה העיקרון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לכוון ולהשתמש כמובן במערכת בסובארו לאונה.

הכיוון פשוט מאוד, מערכת קטנה על חוט המצמד עם חוט שניתנת לכיוון על יידי מספר אומים התוצאה מדוייקת ביותר לרצונך. המערכת עובדת כך, במקרה של לחיצה על הברקס ולאחר מכן לחיצה על הקלאצ הכבל המקביל(שמתעלק על כבל הקלאץ עם מחברים להלן המערכת) נמשך ומחזיק את הברקס בצורה שבו לחצת עליו, אם חלש אז חלש, חזק חזק וכו.

במקרה של לחיצה חזקה על הברקס ועזיבת חצי קלאצ האוטו לא יזוז בגלל שהברקס ישאר נעול-פה יש משחק לכיוון(בעזרת האומים).

מנסיון עם מערכות משתי הסוגים אהבתי את הפרימטיבית יותר- מעצבן לחכות חמש שניות(משתנה בין היצרנים) מעזיבת הברקס עד שהשתחרר מה שגורם כיבויי מנוע מיותרים.

כמובן שלא ניתן ליישם מערכת כזו היום.

עריכה: בוקי לגבי הגולה נשמעת שיטה מעניינת אוליי מדובר בשיטה נוספת, או שגם במערכת פה יש גולה איפשהו[emoji15]

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו, מורי נהיגה נדרשו לנתק את ה"היל-הולדר" בלאונה ובטסט היינו בודקים זאת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מאוד פשוטה:

 

 

חיברתי מתאם OBD ואני נוסע איתו.

 

מיד לאחר התנעת המנוע ב System status מופיע open loop. אחרי זמן קצר זה משתנה ל closed loop ונשאר כך במשך כל הנסיעה.

 

אבל כשאני נותן גז "מכל הלב" זה משתנה שוב ל open loop.

 

האם המצב הזה תקין ומדוע?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, המצב תקין. כאשר רשום open loop זה אומר שהמחשב מנוע איננו בודק את פעולת חיישן חמצן ואינו עוקב אחר זיהום האוויר.

זאת מהסיבה שהמנוע קר והתערובת היא עשירה.

כאשר הרכב מתחמם, הסטטוס משתנה ל closed loop והמחשב מנוע עוקב אחר פעילותו של החיישן חמצן ועוקב אחר זיהום האוויר.

פעולת הבדיקה מתבצעת רק בסרק, ולכן כאשר הינך לוחץ על דוושת הגז "מכל הלב" המחשב מפסיק לבצע מעקב אחר זיהום האוויר

ומשנה את הסטטוס לopen loop.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו גם ידיעתי. אחרת איך ניתן לבדוק זיהום אויר בסל"ד בינוני?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...