Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתיהן בסביבות השנתונים של 2010.. ותג מחיר של כ60-70K גמיש..

אני מחפש רכב צעיר וזריז

 

לא מחפש להגיע ל200 אלא לצאת לעקיפות או "לסחוב בעליות" בצורה הכיפית ביותר.

 

אני מודע לכך שהפולו קטנה מהגולף אבל הביצועים יותר חשובים לי (רווק, סטודנט, בן 27) מאשר המרווח...

מקסימום שהחברים יצטמצמו :p

 

תודה

פורסם

לפולו בשנתונים האלה יש שני בעיות:

-אבזור לוקה בחסר

-אמינות

תחפש קצת על הצמד TSI DSG ותראה למה אני מתכוון אמינות.

 

כן היא תיהיה יותר זריזה בגלל המנוע הגודש, אבל זה יבוא על חשבון אמינות.

וזה לדעתי הרבה יותר חשוב.

 

הבעיה עם הגולף היא גם אבזור חסר וצריכת דלק גבוהה יותר.

שניהם יעשו את העבודה בכל מקרה אם אתה סתם מחפש אוטו מ A ל B.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אז אתם אומרים שהפולקסווגן לא שוות את המחיר הגבוה שלהן ביחס לשוק וכן עדיף איביזה או לאון?

 

ומה לפי דעתכם עדיף? ללכת להביא איביזה חדשה מהסוכנות? או אולי לקנות איזה איביזה\לאון יד 2 שנת 2011 (יודע שה DSG הוא 6 אבל מה נעשה? נשלם על רכב מהניילונים?)

פורסם

איביזה = פולו , לאון = גולף , כמו שכתבו המחירים של סיאט יותר נמוכים ונותנים את אותה תמורה.

 

גילוי נאות , אני מוכר לאון 2011

פורסם

אותה תמורה?

איכות החומרים בVW משמעותית יותר טובה מבסיאט.

 

בשורה התחתונה עם תקנה סיאט אתה תקבל "יותר אוטו" לשקל שלך.

כלומר אבזור עדיף ושנתון חדיש יותר,

וכל שאר החלקים כמו מנוע או גיר יהיו דיי זהים.

 

לך תראה איזו לאון או איביזה ותחליט בעצמך מה אתה מעדיף.

אבל בשורה התחתונה כן זה דיי אותו אוטו

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

איכות החומרים בVW משמעותית יותר טובה מבסיאט.

את הבדיקה שאתה מציע לבחור לעשות (שיעשה , תמיד עדיף קונה מושכל) עשיתי לפני שקניתי את הלאון והאיכות בשניהם מאוד קרובה אחת לשניה, מה שכן היה לי בלאון זה חווית נהיגה יותר מהנה, אבל זה מאוד אישי.

פורסם

כמו שאמרו כבר מעלי אני גם הייתי פוחד להתקרב לפלא הזה שנקרא tsi אחרי אין ספור שרשורים שראיתי בסגנון "מוכר כליה הלך מנוע"

או שתקנה רכב חדש מהחברה באחריות או שתלך על תוצרת מיצרן אחר (טורבו יש גם בדיזל פיאט והדגמים החדשים של רנו)

פורסם

הסיאט היא באמת הרכב המשתלם ביותר היום בקטגוריות של המיני\משפחתית-האצ'בק?

לצורך העניין אם נשווה את האיביזה לקיה ריו או לפורד פיאסטה - אני יודע שפה מדובר במנוע 1.2T ובאחרות גיר ידני

אבל עדיין אתם הייתם הולכים על האיביזה?

 

אגב שיפרומה - אשמח לקצת פרטים על הלאון שלך :)

פורסם
מפחד להתקרב TSI אבל שולח אותו לטורבו דיזל של פיאט ורנו....

 

החוסר בסימני פיסוק כנראה בלבל אותך שלחתי אותו לטורבו של פיאט ורנו להלן הבראבו והקליאו החדשה או שישקול טורבו דיזל

פורסם
מפחד להתקרב TSI אבל שולח אותו לטורבו דיזל של פיאט ורנו....

עוד סטיגמות בבקשה?

לך תבדוק בחברות הליסינג, אצל נהגי המוניות ומורי הנהיגה שרכשו פלואנס ומגאן DCI, אנשים מגיעים ל350-400 אלף ק"מ על מנוע מקורי בלי בעיות ואחרי זה עוד מוכרים את הרכב והמנוע במצב טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...