Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב חדש עם מקום לכסא גלגלים לילד

בבאגאז'.

את האמת מאד התלהבתי מהטויוטה אוריס אבל

יש אותה רק בגרסה ההיברידית ולא יודע אם כדאי

ללכת על זה (לא מבין בזה,יתרונות-חסכונות)

האם ללכת על זה או יש אלטרנטיבה,אני מעוניין ברכב

שיהיה בגודל של האוריס ההיברידית רק מנוע בנזין,

ובגאז' גדול.

האם ההונדה ג'אז מתאימה או היא גם רק היברידית?

 

תודה לעוזרים.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגאז גדול - סקודה אוקטביה.

 

יש גאז בנזין. אבל למיטב ידיעתי - הדגם הולך להיות מוחלף בקרוב.

 

למה לא אוריס היברדית אגב? למרות שהסוללה תופסת חלק ניכר מתא המטען.

 

בגזרת ה 5 דלתות - יש גם לאון, ראפיד, פיזו 308, c4, מזדה 3 סיוויק 5 דלתות, גולף. לא חסר

פורסם
בגאז גדול - סקודה אוקטביה.

 

 

 

למה לא אוריס היברדית אגב? למרות שהסוללה תופסת חלק ניכר מתא המטען.

 

 

תודה Nakamichi.

שמעתי שהבטריה בהיברידי פולטת המון קרינה ועוד ממוקמת מתחת

למושב הילדים.

פורסם

אני חושב שהייתי הולך על הספורטאז' 1.6.

 

העובדה שהרכב גבוה תקל עליך בהוצאה והכנסה של הילד לרכב, יש לו תא מטען גדול, והוא עולה 135K.

 

להונדה ג'אז תא מטען קטן מדי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני הייתי חושב לכיוון הקיה ספורטאז' או אולי הקיה סול, מיקרוואן חביב עם רשימת אבזור נאה בדגם ה-EX.

 

אגב טויוטה אוריס, אתה מתכוון לסטיישן או לדגם הרגיל? כי יש אוריס בנזין רגילה, אני מכיר מישהי שהזמינה אחת כזאת החודש. הסטיישן מגיעה כהייבריד בלבד.

מציע לבדוק גם את הפולקסוואגן גולף ספורטוואן, מיניוואן קומפקטי על בסיס הגולף עם מנוע 1.2 TSI ומרווח פנימי נדיב לעומת משפחתית קומפקטית רגילה.

פורסם
גם אני הייתי חושב לכיוון הקיה ספורטאז' או אולי הקיה סול, מיקרוואן חביב עם רשימת אבזור נאה בדגם ה-EX.

 

אגב טויוטה אוריס, אתה מתכוון לסטיישן או לדגם הרגיל? כי יש אוריס בנזין רגילה, אני מכיר מישהי שהזמינה אחת כזאת החודש. הסטיישן מגיעה כהייבריד בלבד.

מציע לבדוק גם את הפולקסוואגן גולף ספורטוואן, מיניוואן קומפקטי על בסיס הגולף עם מנוע 1.2 TSI ומרווח פנימי נדיב לעומת משפחתית קומפקטית רגילה.

 

 

כן ידידי אני מתכוון לסטיישן ויש רק היברידי,

ראיתי אותה היום ומאד מצאה חן בעיני.. לצערי אין דגם זהה בבנזין.

נאמר לי שהבנזין קטנה יותר וגם זולה יותר.

פורסם

ג'יפון בהחלט יכול להתאים (הצעתי למעלה את הספורטאז' 1.6)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הספורטאז אכן אופציה מאוד מעניינת.

גם הix35 שנמכרות דרך הליסינג 0 ק״מ ב137 אש״ח

 

הם עושים טרייד אין? איזה חברה מדובר, זה נישמע מעניין,

קניתי פעם מאזדה 2 עם 0 ק''מ מ ''אלדן''

זה מעניין..

פורסם

כל היבואנים וחברות הליסינג עושים טרייד אין.

אם יש לך הנחה כלשהי על הרכב מביטוח לאומי אז אתה חייב רכב חדש ולא יד שניה 0 קילומטר.

הספורטאז' הוא הקניה הטובה ביותר היום.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יש לבן שלי 75 אחוז ניידות אבל הביטוח לאומי עושה הרבה

צרות ובילבולי מוח,והנחה קטנה,מחייבים אותך ברכב עד 1300,

ועדות,ומכתבי רופא.

מחר אלך אשלם להם 10000 ש''ח ואשחרר את השיעבוד מהקורולה.

אני מחזיק אותה כבר 5 שנים,קיבלתי אז כ 16 אלף ש''ח הנחה,היום אם

אסיר שעבוד הם רוצים כסף. ממש מרגיז אבל עדיף לי הנחה של ליסינג 0 ק''מ

מהכאב ראש והמיגבלות של המל''ל.

פורסם

מציע בחום לבחון את הקליאו סטיישן. גם עומדת בהטבה של ביטוח לאומי (1.2 טורבו), גם מלא מקום בבגאז', וגם זולה יחסית (110K לפני הנחות). תעשה נסיעת מבחן, מאמין שתתחבר אליה.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...