Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

VW ג'טה 1.2L טורבו.

תא מטען ענק.

מלא (מלא) מקום במושב האחורי.

אפשר למצוא אותה 0 ק"מ בליסינג בסביבות 124 - 118 אלף ש"ח.

למשפחה של זוג + 2 (גם מתבגרים) לא צריך יותר מזה.

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
VW ג'טה 1.2L טורבו.

תא מטען ענק.

מלא (מלא) מקום במושב האחורי.

אפשר למצוא אותה 0 ק"מ בליסינג בסביבות 124 - 118 אלף ש"ח.

למשפחה של זוג + 2 (גם מתבגרים) לא צריך יותר מזה.

 

ראיתי את הג'טה ביום ששי,היא במבצע כמדומני.

אני מחפש 5 דלתות,

האוקטביה 1.2 טורבו מצאה חן בעיניי ובעיני אשתי מאד,

יש גם אותה עם 0 ק''מ?

היא מומלצת?

1.2 זה לא קטן מדי?

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

הטורבו יגרום לה להרגיש כמו 1.6 סטנדרטי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני עם הג'טה כבר בערך חודשיים ויש לי קושי רציני עם 90 קמש.

המנוע הזה יודע לזחול לאט ובאיזי כשצריך.

קצת הכרות היכן תופסים את הטורבו בפעולה וזה נהיה מנוע חביב מאד.

אין ספק שה-5 דלתות של האוקטביה הרבה יותר פרקטי לכל שימוש.

לא הזדמן לי נהוג או לברר עליה. כל הקניה של רכב מהקונצרן לא היתה מתכוננת בכלל.

הכי התחברנו (כלומר אשתי) לג'טה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
יוסי - איזה מבצע?

 

אינני יודע כי לא התעמקתי,היא פשוט לא התאימה לי,

זכור לי שאמרה הנציגה שהיא במבצע,אפשר פשוט להתקשר

לברר.

מכל מקום היום הייתי בביטוח לאומי ואני ביום חמישי ישלם להם 10

אלף וישחרר את השיעבוד המרגיז הזה.

פורסם

לאון סטיישן מצוינת אבל שים לב שהיא מגיע עם 6 כריות אויר ולא 7 ולכן לא זכאית ל-5 כוכבי בטיחות של EURONCAP. גם אם היא כן הייתה זכאית זה לא משנה את העובדה ש-308 סטיישן טובה יותר בכל פרמטר: מרווח בתא נוסעים ובתא מטען, ביצועים וצריכת דלק

פורסם
יוסי - איזה מבצע?

 

יש ימי מכירות בסקודה בין ה-25/2-27/2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מכל מקום היום הייתי בביטוח לאומי ואני ביום חמישי ישלם להם 10

אלף וישחרר את השיעבוד המרגיז הזה.

 

אם הילד זקוק לכס"ג כדאי לך לבקש לעבור ועדה לגודל רכב שתגדיל את הקצבה ותביא את ההנחה במיסים ל30-40 אלף ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם הילד זקוק לכס"ג כדאי לך לבקש לעבור ועדה לגודל רכב שתגדיל את הקצבה ותביא את ההנחה במיסים ל30-40 אלף ש"ח.

 

נכון מאוד ואף יש בידי את כל האישורים הנילווים אבל יש להמתין כחודשיים פלוס,

ולעבור ועדות פולשניות.

אז ברגע שמאושרת הלואה מקוצצת לך הקצבת ניידות בכ 60 אחוז.

חבל שככה היא ההתנהלות אבל אני מעדיף לצאת מהמערכת ולהיות עצמאי בבחירת סוג הרכב.

פורסם

נראה לי שאתה טועה לגבי הקצבה. אם יאושר לך רכב גדול יותר ע"י הביטוח הלאומי, אמנם תהיה מוגבל לרכישת רכב מעל 1300 סמ"ק, אבל הקצבה תעלה משמעותית גם אם תרכוש רכב באופן פרטי.

 

כמו"כ יש הבדל משמעותי מאוד בין ההטבות הניתנות למי שיש לו פחות מ-80% מוגבלות בניידות, ומי שיש לו 80% בניידות ומעלה. אם יש החמרה במצבו של הבן - שווה לנסות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נראה לי שאתה טועה לגבי הקצבה. אם יאושר לך רכב גדול יותר ע"י הביטוח הלאומי, אמנם תהיה מוגבל לרכישת רכב מעל 1300 סמ"ק, אבל הקצבה תעלה משמעותית גם אם תרכוש רכב באופן פרטי.

 

כמו"כ יש הבדל משמעותי מאוד בין ההטבות הניתנות למי שיש לו פחות מ-80% מוגבלות בניידות, ומי שיש לו 80% בניידות ומעלה. אם יש החמרה במצבו של הבן - שווה לנסות.

 

 

ראה פרטי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סקודה רומסטאר

Roomster 1.2 TSI Ambition

מה דעתכם בבקשה,יש לי הצעת טרייד אין,

שנת 2015 עם 0 ק''מ..

תודה רבה.


×
×
  • תוכן חדש...