Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שעה בדרכי הביתה, נסעתי בכביש עירוני בתל אביב, כאשר נהג מונית עשה נסע לאחור מרחוב ללא כניסה.

הוא לא הבחין פי וכאשר אני הבחנתי בו, לא היה לי לאן לברוח והוא פגע בי.

הרכב בן חצי שנה והנזק לא גדול - מצ״ב תמונה

נהג המונית לקח אחריות ואמר שישלם על הנזק וביקש שלא אפעיל את הביטוח, אלא אקח את הרכב לפחח ביפו (מוסך מורשה) ושהוא ישלם על הכל.

 

מצד אחד, הכי נח לי להפעיל את הביטוח, להכניס את הרכב למוסך של פולקסווגן.

מצד שני, הוא נראה בן אדם ישר והגון, שעובד לפרנסתו על מונית ולא רוצה לפגוע בפרמיה שלו.

 

האם לעיניכם המקצועיות נראה שיש להחליף פה דלת, או שהיא רק דורשת תיקון?

מה אתם הייתם עושים?

 

IMG_5954.jpg

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר, יש לך פגיעה בשלדה, אמנם לא חמורה, אך במקרה של מכירת רכב זה יופיע בסעיף פגיעה בשלדה אך כנראה לא בדרגת חומרה גבוהה.

נוסף על כך ככל הנראה להחליף דלת.

 

להגיד לך שלדעתי זה יהיה חכם לעשות את זה בלי הביטוח קשה לי, אם תתעקש לכל הפחות אתה חייב חוות דעת של שמאי מטעמך שיעריך את מלוא הנזק וירידת הערך.

 

לא בטוח שנהג המונית "ירוץ" לשלם את מלוא הסכום ובטח יביא חוות דעת מטעמו שזה "כולה שפשוף קטן ומה אתה עושה מזה עניין גבר? קח 200 שקל ולך מפה".

פורסם

רק לפני כמה ימים היה לנו את המקרה הזה

 

הנהגת הפוגעת שינתה גישה מ"לא שמתי לב נכנסתי בך ברוורס, בוא לא נערב ביטוח אני אשלם" ל "הרכב שלי עמד ואתה פגעתי בי!" תוך יומיים, וזאת אחרי שהתבררה לה עלות התיקון.

כתבתי שם הכל, אבל אפרט פעולות שאני הייתי עושה במקרה שלך. להסברים ונימוקים מי שרוצה יש בשרשור שקושר.

 

- יוצר תשתית ראייתית בצורה של הקלטת שיחות. משתמש בשיחה במשפטים שאם שופט שומע אותם, הוא יבין שבאמת בהתחלה הנהג הפוגע הודה, ביקש לא להפעיל ביטוח, וניסה לפתור את זה על חשבונו.

 

- התמונה הזאת לא עוזרת לי, יש פה אלופי זיהוי אחרים אבל אני רק אגיד שאם יש חשש לנזק מבני לחלק מהמרכב שלא מחובר בברגים, אז הייתי מזמין שמאי פרטי כמה שיותר מהר.

 

- עם הערכת נזק מהשמאי כולל ירידת ערך אם נקבעה + שכר שמאי, הייתי הולך לנהג הפוגע ומבקש את הסכום הזה. במידה ומקבל, חותם על זכרון דברים והצהרה שאין ולא יהיו לי דרישות נוספות ממנו בנוגע לתקרית הזאת.

 

- במידה והעניינים מסתבכים תובע אותו ואת הביטוח שלו על סך הנזקים, כולל הוצאות משפט בדגש על נזק מוכח. מקווה שלא יגיע לזה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
  • אחראי פורום
פורסם

מה פתאום פגיעת שלדה, זה פאנל חיצוני (לגבי הכנף) וזהו.

במכשור של היום ניתן למשוך את המכה החוצה ולהחליק עם מינימום חומר.

גם אצלי באלפא היתה פגיעה באותה כנף לא פריקה, שום פגיעת שלדה

(לדברי שמאי) ותוקן בצורה נהדרת.

מציע לך לעבור פחח-שניים מהמומלצים לפני שאתה מערב ביטוח ולקבל תמונה על אופן ועלות התיקון.

מדגיש על מומלץ כי חאפר יכין קילו חומר ויפסל את המקום מחדש ואתה צריך עבודת ברזל

טובה כדי שלא יראה הבדל בעיקר בגלל מתאר הכנפון והמרווח בין הדלת לכנף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פגיעה בשלדה???

 

הוא לא רוצה להפעיל ביטוח כי זה דופק לו את הפרמיה.

דבר ראשון תקליט אותו שהוא מוכן לתקן לך את הרכב.

סע איתו למוסך לבחירתך לקבלת הצעת מחיר, (תנסה גם לתעד את זה), יסכים לשלם עבור התיקון - שיתקנו ותפרדו לשלום.

 

תודיע לביטוח בכל מקרה.

SCANSPEAK

פורסם

תקראו לזה איך שאתם רוצים, האזור שבו קורת c יורדת למטה הוא חלק בלתי נתיק בברגים והוא לא פח סגירה דרדלה.

 

וכמו שאיתי אמר, זה לא בעייה ליישר כי הפגיעה כנראה לא חמורה והדרך הנכונה היא ליישר ולא למלא בחומר.

פורסם

ביקרתי כבר אצלי שני פחחים הבוקר, ממש לא מדובר בפגיעת שילדה.

מדובר בסף תחתון.

 

בכל מקרה, שניהם מייד אמרו שצריך להחליף דלת, כי הדלת התעקמה בגם בחלקה הפנימי.

מכיוון שמדובר ברכב חדש, נאמר לי שיחליפו רק חלקים מקוריים.

 

האם מישהו יודע, בהחלפת דלת ברכב חדש, יש ירידת ערך?

 

תודה,

גיא

  • אחראי פורום
פורסם

מעצבנים אותי פחחים שלא רוצים לעבוד. אי אפשר לקרוא להם פחחים אפילו, מקסימום "מחליפי פאנלים".

אז מה אם היא התעקמה בחלק הפנימי? אם יישרו את זה כמו שצריך, גם החלק הפנימי יהיה בסדר,

זה לא שהחלון לא יורד לך מהמכה או שהדלת לא נסגרת.

אם יש ירידת ערך, הייתי מתעקש לחפש בעל מקצוע שמכבד את הטייטל שלו ואשכרה רוצה להכות בברזל,

במיוחד שכל מה שיש לך זה קימוט די מינימלי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי,

 

אני מבין מה שאתה אומר. קל לראות את הגישה הזאת של החלפות בתור משהו שמיטיב עם כולם (פחחים, ספקי חלפים) חוץ ממי שנתקע עם החשבון.

 

אבל, זה רכב חדש. גם פחח אומן לא באמת יחזיר לקדמות. ברור שיש דנטים שאפשר להחזיר לקדמות בPDR כולנו ראינו סרטונים וזה אחלה, אבל כל דבר אחר, וכבר עדיף לבעל הרכב להחליף חלק. עוד ייתרון ברכב חדש זה היעדר הבדלי צבע ביו החלק שהוחלף לשאר הרכב.

 

אם היית מביא רכב לבדיקה לפני קנייה, מה היית מעדיף לראות בדו"חת רכב עם דלת שעברה תיקון או דלת שהוחלפה בחדשה?

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

בתור מי שעבר החלפת דלת וגם מנסה למכור את הרכב, אני יכול להעיד ש:

1. בקומפיוטסט ראו ואמרו שזניח.

2. בטרייד-אין ראו ואמרו שזה לא מפריע.

3. אני לא מרגיש בשוני בתפקוד הדלתות.

אני בחרתי כצעד של זהירות כן לדווח לביטוח שלי ולבקש שמאי מטעמי, כי הכרתי את הפוגע וידעתי שהוא מפעיל ביטוח בלי להתחכם. אבל אם תעשה זאת אז תכניס למשוואה עלויות של שמאי והצד השני ייכנס למגננה ולא יודה (אולי).

מבחינת החוק, מגיע לך חלקים חדשים בלבד, כי גיל הרכב מתחת לשנתיים. זה חוק.

מבחינת פחח, הם מעדיפים לפעמים דלת משומשת, כי יש בה את הדום-דום שזה חומר בידוד בחלק התחתון, שיוצר את הצליל העמום ומונע זמזום.

ירידת ערך זה חרב פיפיות - אתה מקבל כסף עכשיו מהצד השני (אם הוא מפעיל ביטוח), אבל לנצח תצטרך לדווח על זה, ואם יקרה לך משהו לרכב בעתיד אז חברת הביטוח יודעת על זה.

פורסם
מעצבנים אותי פחחים שלא רוצים לעבוד. אי אפשר לקרוא להם פחחים אפילו, מקסימום "מחליפי פאנלים".

הדלת באמת בתמונה ניראית עקומה גם מצידו הפנימי. תסתכל על מרווח בין הכנף לדלת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קודם כל, שאפו על כך שאה "זורם" עם הפוגע ולא מחפש לעשות עליו קופה.

אני אישית נוהג כך תמיד, ומעריך אנשים שנוהגים כך.

בסה"כ, כולם עושים טעויות. הבחור מוכן לשלם על הטעות שעשה- זה מספיק טוב.

(זה לא אומר שאסור לך לקלל אותו בלב.:-P זה מבאס לאללה שפוגעים לך באוטו החדש )

 

לעניין:

1. צודק הפחח שהציע להחליף. הדלת ספגה עיוות די רציני. אפילו אמן כמו אלטר לא יצליח להחזיר אותה למצב חדש, בלי פחית בונדו שלמה.

2. ירידת הערך כתוצאה מהחלפת דלת+כיפוף בסף תחתון היא אפסית (אם כי מנסיון של החברים פה קיימת).

הבעיה היא יותר פסיכולוגית, כשהקונה רואה את זה בטופס הבדיקה ומדמיין לעצמו תאונה רצינית.

בגלל שדו"ח שמאי לא יהיה לך, כדאי לפחות לשמור את התמונות האלה עבור הקונה העתידי של הרכב.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

דבר ראשון פתח תביעה.

 

דבר שני השתמש בשמאי הסדר או מטעמך להערכת הנזק.

 

דבר שלישי תקן ושלם במוסך המועדף עלייך, תעדכן את הפוגע בנוגע לעלות ואם ירצה לסגור התביעה ישלם.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

Stone, לשאלתך, מול פחח טוב ובמקרה הספציפי הנ"ל - בהחלט מעדיף תיקון על פני החלפה.

אם היתה פגיעה עמוקה שהיתה גורמת לכיפוף הידית למשל, אז כן הייתי מעדיף דלת חדשה.

זה לא כ"כ רע וה-alignment זה לא תורה מסיני, רק שממש מיותר במצב הזה.

התיקון פה לא מורכב, למי שכמובן יודע מה הוא עושה. יש לו את קו ה"מותן" להסתמך עליו בניגוד לפגיעה עמוקה באמצע פאנל.

אתם שוכחים עוד עניין יותר קריטי - התאמת הצבע. יביאו דלת, יצבעו רק אותה. גם ברכב חדש יראה הבדל, במיוחד שיש את קווי המסגרת שמבליטים חדש/ישן.

ומה עם יכולות הצבעי עצמו? הדיוק בגוון? ה-orange peel שבישראל הפך לתחרות של טקסטורות?

פה יש מקטע קטן, הצבע קל לגיוון ואפשר לטשטש את זה יותר בקלות.

 

הדלת באמת בתמונה ניראית עקומה גם מצידו הפנימי. תסתכל על מרווח בין הכנף לדלת.

 

שוב, אז מה? זה בר תיקון. אבל נורא קל להחליף דלת. plug and play.

שלא ישמע שאני מאשים את הפחחים ורואה בהם אויבי עם, אני גם עצמאי וכל עצמאי נורמלי חותר קודם כל לייעול ולרווח.

סתם מעצבנת אותי קלות הדעת והזניית המקצוע, שההוא האמיתי הוא בגדר אומנות, כי אין הבדל כספי גדול בין שתי העבודות,

אבל כן יש בעיה גדולה למצוא פחחים אמיתיים מאשר "סתם" כאלה עם ראצ'ט ביד.

 

מפנה אתכם לת'רד ישן שלי, שם המכה עמוקה ומורכבת לתיקון בהרבה, נפל על שני curves מסובכים ותוקן עם מינימום חומר,

הייתי שם כדי לראות ולוודא.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?439882-%D7%90%D7%96-%D7%A4%D7%92%D7%A2-%D7%9C%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95%D7%A1-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%AA

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...