Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 205/50/16 של FALKEN וVATION


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראשון מחברה יפנית, ממשיכו של ה-ZE912 המקבל ביקורות חיוביות לרוב.

השני, צמיג סיני, סביר להיותו כזה אבל לא מעבר (וזה OVATION).

enough said :wink:

פורסם

את הפאלקן הרכבתי לפני שבוע בגולף שלי במידה דומה לשלך.

צמיג מאוד נוח אבל האחיזה זה לא הצד החזק שלו כביכול בגלל שהוא אמור להיות חסכוני בדלק אבל עדיין הרבה יותר אוחז מה komho שהיו לפניו.

את הovation יש ביונדאי I25 שלנו. צמיד נוראי - רועש ולא אוחז ובמהירות גבוהה מוסיף רעש מונוטוני שהולך ומתגבר ובנוסף גם מאבד לחץ אוויר כל שבוע צריך לנפח את כל הרביעיה (הצמיג עבר 20K).

פורסם
את הפאלקן הרכבתי לפני שבוע בגולף שלי במידה דומה לשלך.

צמיג מאוד נוח אבל האחיזה זה לא הצד החזק שלו כביכול בגלל שהוא אמור להיות חסכוני בדלק אבל עדיין הרבה יותר אוחז מה komho שהיו לפניו.

את הovation יש ביונדאי I25 שלנו. צמיד נוראי - רועש ולא אוחז ובמהירות גבוהה מוסיף רעש מונוטוני שהולך ומתגבר ובנוסף גם מאבד לחץ אוויר כל שבוע צריך לנפח את כל הרביעיה (הצמיג עבר 20K).

 

טוב הקפיצה הבא זה רק ה R1R וכאלה,

 

והייתי מעדיף שניפוח הצמיגים לא יעבור לסדר היום שלי, אני רוצה לשים את הצמיגים ולשכוח מזה, מקסימום פעם בחודש לבדוק לחץ אוויר

 

בסובארו שמתי מקסיס לפני חצי שנה, מאז בדקתי לחץ אוויר פעם אחת, בדיוק כמו שניפחו לי בפנצ'ריה ככה הוא גם נישאר.

 

תודה, נילך על הפאלקן, מישהו מכיר את המקום הכי זול לקנות בו את הצמיג הזה?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

איך בדיוק הקפיצה הבאה היא ה-R1R?!

יש עוד צמיגים באמצע, אם כי בתקציבים שונים.

 

מה התקציב והדרישות שלך?

 

ה-ZE914 נמכר באתר היבואן, טיירקלאב, תמורת 321 ש"ח לצמיג (ומקבלים כרטיס מתנה בשווי 100 ש"ח על כל זוג).

פורסם
איך בדיוק הקפיצה הבאה היא ה-R1R?!

יש עוד צמיגים באמצע, אם כי בתקציבים שונים.

 

מה התקציב והדרישות שלך?

 

ה-ZE914 נמכר באתר היבואן, טיירקלאב, תמורת 321 ש"ח לצמיג (ומקבלים כרטיס מתנה בשווי 100 ש"ח על כל זוג).

 

זה מה שראיתי בטייר קלאב לדוגמה במידות האלה, יש את הצמיג הזה ואחריו בא R1R עם 444 שקל(באתר אחר)

 

הדרישות לא מסובכות למען האמת, אני צריך צמיגים. זהו, אני נוסע באיזור ה30 אלף בשנה וצמיגים עם אחיזה טובה רכים יותר וישחקו לי מהר מאוד, כרגע מה שעומד לי על הרכב זה 205/55/16 שזאת מידה נפוצה יותר והבעלים הקודמים שם צמיגים כאלה כי זה מה שהיה לו זמין דרך חבר שהחליף או משהו כזה.

 

שלא יהיה רועש ב90 קמ''ש (מהירות נסיעה רגילה שלי כל יום לעבודה וחזרה)

זהו בגדול,

תקציב? 400 שקל לצמיג. אני צריך 4.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

ה-R1R הוא צמיג ספורטיבי במהותו שרגיש יותר למחזורי חימום ונשחק מהר.

באתר של טיירקלאב יש לך גם את הטויו CF2 שאמור להיות לא רע בתור צמיג טורינג - 453 ש"ח (באתר טיירס4יו נמכר החל מ-380 ש"ח).

 

בדוק בשרשור הייעודי, אילו עוד מידות אפשריות לרכבך.

כך אולי תוכל לאשר מידה עדיפה וזמינה יותר.

 

אגב, יתכן ובצמיגיות השונות יוכלו להציע עוד דגמים שאינם מופיעים משום מה באתרים הישראליים.

פורסם

אני שילמתי 320 לצמיג בבאר שבע למידה 205/55/16.

לא הבנתי איזה מידה אתה צריך כי בכותרת רשמת 205/50 ואחר כך רשמת שעל הרכב 205/55.

 

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=3&r=16&a=55&s=205&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

פה תיראה עלויות של צמיגים +- יש גם כמה dunlop בתקציב שלך.

פורסם

Ovation זה זבל סיני שלא אוחז בגרוש. יש למפקד שלי 4 כאלו על קיה ריו, החליפו לו לפני חודשיים בערך רבעייה, הרכב אוחז נוראי, קצת גז בסיבובים ואתה שומע את הצמיגים מפרפרים.

Falken ZE914 יש לי במידה אחרת (185/60/15), רביעיה שהחלפתי לפני כ-4000 ק"מ. צמיגים סבבה. לא לנהיגה ספורטיבית או משהו אבל אחיזה בסדר גמור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש מעט מאוד רכבים אם בכלל שמותרת בהם שינוי של מידת הצמיג בטווח כזה קטן. הגדלה של 5 מ"מ כמו פה.

תבדוק מה יש ברישיון הרכב ולפי זה תלך. מוזר שאתה עם צמיג שהוא לא מאושר למידה שאמורה להיות.

בכל מקרה אם תהיה מעוניין להחליף מידת תבדוק בAutoData שבאמת אפשרי.

פורסם

השינוי הוא בחתך, או בגובה הדופן - באחוזים מרוחב הסוליה - 10.25 מ"מ למעשה.

בדיקת המידות המאושרות, הוא אשר ייעצתי לו לעשות בהודעה #8.

פורסם
יש מעט מאוד רכבים אם בכלל שמותרת בהם שינוי של מידת הצמיג בטווח כזה קטן. הגדלה של 5 מ"מ כמו פה.

תבדוק מה יש ברישיון הרכב ולפי זה תלך. מוזר שאתה עם צמיג שהוא לא מאושר למידה שאמורה להיות.

בכל מקרה אם תהיה מעוניין להחליף מידת תבדוק בAutoData שבאמת אפשרי.

 

חתך 50 רשום ברישיון,

 

אכן עכשיו ראיתי שיש בחתך 55 הרבה יותר בחירה,

 

נילך על הפאלקן, תודה לכולם.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...