Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקטע של משאית- אוטובוס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:evil:תודה רבה שהזכרת לי את הסאפרי בלבנון

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טיולית תמיד תזכיר לחייל קרבי את הצליל השנוא עליו מכל, אותו "פסססס" של לחץ האויר כשהטילטולית הגיעה ליעדה.

 

אני בכלל מאמין שהסיבה שמשתמשים בטיולית היא שהחלונות שלה נוחים יותר לשימוש ומאפשרים בעת חזרה מהמטווחים לשיר "הש"ג בן זונה" בקלות יתרה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אין לי מושג מאיפה הבאת את זה. יצא לי לבלות עם אוטובוס בנסיעות שטח אינספור פעמים ובאף אחת מהן לא התפוצצה כרית אוויר או נגרם נזק כלשהו.

האם יצא לך פעם להחזיק ביד כרית אוויר?

 

ההצדקה היחידה לקיומה של טיולית הוא מחירה: בערך חמישית ממחיר אוטובוס רגיל. עקב שינוי בתקנות התעבורה הטיוליות אט אט נעלמות מהכבישים, וטוב שכך.

הצבא כבר מזמן הבין שאין שום הצדקה להחזיק צי של טיוליות ואוטובוסים. כשיחידה צריכה להזמין הסעת חיילים למטרה כזאת או אחרת, היא פונה למרכז ההובלה, וזה בתורו פונה לאחד המובילים האזרחים שהוא עובד איתם. רוב הטיוליות שראיתי הן בכלל אזרחיות, כנראה נרכשו למטרה של לעבוד עם הצבא או עם בתי ספר שמוציאים את התלמידים לטיולי שטח, או שמדובר בבתי ספר עם אוכלוסיה מיוחדת, או סתם ידוע שהילדים שם פושטקים במיוחד (בית ספר בשכונת מצוקה למשל, לרוב פשוט מביאים לשם את האוטובוסים הכי מעפנים). חלק מהטיוליות נמצאות בשימוש משטרה שב"ס או משטרה צבאית, ומשמשות להובלת אסירים, או להבאת כח עם ציוד מלא לאירוע, בדרך לא דרך, ובמהירות אפשרית מקסימלית (לדוגמא פיזור הפגנה או אירוע עם בני ערובה). היא מתאימה גם להסעת עובדים למקומות שבהם אין כביש מסודר (לדוגמא מחצבה או אתר בנייה).

 

לדעתי אין סיבה לוותר כל כך מהר על הטיולית - הוא עדיפה בשרידות או עבירות על אוטובוס, וגם זולה יותר מבניית אוטובוס ייעודי (לדוג' משוריין או מותאם לנסיעה בשטח), יש לה שלדה נפרדת, מה שהופך אותה לעמידה יותר, היא יותר וורסטילית - מרכב ה"אוטובוס" שלה הוא מודול נפרד, ככה שאפשר להעביר אותו למשאית אחרת, או להיפך, לפרק אותו מהמשאית, ולשים ארגז משא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הדנה עם הספסלים מאחורה עדיין קיימת בצבא בבסיסי חייל האוויר ואסור לצאת איתה משטח הבסיס

 

מעניין למי מותר לנהוג עליה ועם איזה הייתר?

 

שואל מכיוון שעוד בתקופה שלי הבינו שנהג ג' שנוהג על דנה לא רשאי להסיע 30 נוסעים, והגבילו את כמות הנוסעים המותרת. לא זוכר לכמה, אבל רוב הספסלים היו נשארים רקים.

 

 

פורסם

לא מכיר את מגבלות הרישוי, אבל בצבא מקובל מאד להגביל את מספר הנוסעים ברכב על מנת לצמצם מספר נפגעים במקרה תאונה. נכון לרכב קרקעי וגם לאוירי (למשל - היסעור מוגבל להטסת 35 חילים, אף כי מבחינת כשרו הוא מסוגל לשאת 50 ויותר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רישיון ג' צבאי מתיר הסעה של עד 11 נוסעים.

בכל מקרה, אסור לבעל רישיון זה לנהוג ברכב זה בשל סוג הרכב.

כך שרק בעל רישיון אוטובוס יכול לנהוג בו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי תחושה שצבא יש, או לפחות היתה "גמישות" ניכרת בעניין רשיונות הנהיגה. למשל - אמבולנסים צבאיים ננהגו על ידי בעלי רשיון ג' גם ללא רשיון אמבולנס. קשה לי להאמין שכל נהגי הספארי בלבנון (21-22 נוסעים) היו בעלי רשיון אוטבוס. אולי היום יש יותר הקפדה. צריך להעיר שאני משוחרר מצה"ל כבר 9 שנים, כך שאיני מעודכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דנה נוסעים דורש היתר רשיון ג והנסיעה מותרת בשטחי בסיס בלבד,רשיון ג מוגבל להסעת 7 אנשים 11זה חוק מ2006 .

לגבי אמבולנס דרוש רשיון ג ולעבור קורס בצריפין.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
רישיון ג' צבאי מתיר הסעה של עד 11 נוסעים.

בכל מקרה, אסור לבעל רישיון זה לנהוג ברכב זה בשל סוג הרכב.

כך שרק בעל רישיון אוטובוס יכול לנהוג בו.

לא נראה לי שלחיילי חובה שהיו מורידים אותנו למטווחים היה רישיון אוטובוס.

 

עד איזשהו שלב היו ממלאים את כל הספסלים בדנה ונוסעים. אחר כך הורידו פקודה "אי אפשר". ואז היו עולים רק 6 או 8 חיילים ועוד 2 מקדימה ליד הנהג.

 

 

לפעמים היה מגיע נהג בקבע עם אוטובוס D500. הוא היה מעלה רכב מלא, ואז האוטובוס בקושי היה סוחב...

 

 

פורסם

לא סוד שהצבא "מגמיש" את היתרי הנהיגה לפי צרכיו.

הנ.נ והאביר לא הצריכו רישיון ג' למרות שמשקלם הכולל עולה על 4 טון, לנהיגה באוטובוס D500, שהיה אוטובוס לכל דבר נדרש "היתר נהיגה" ולא רישיון אוטובוס ועוד כהנה וכהנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני בכלל מאמין שהסיבה שמשתמשים בטיולית היא שהחלונות שלה נוחים יותר לשימוש ומאפשרים בעת חזרה מהמטווחים לשיר "הש"ג בן זונה" בקלות יתרה.

 

לי דווקא זכורה הנסיעה ביום ראשון מהרכבת לבסיס הטירונות כאשר כל פנייה כולם עוברים לצד אחד של הטיולית בליווי שירי "שתתהפך הטיולית!"

פורסם
יש לי תחושה שצבא יש, או לפחות היתה "גמישות" ניכרת בעניין רשיונות הנהיגה. למשל - אמבולנסים צבאיים ננהגו על ידי בעלי רשיון ג' גם ללא רשיון אמבולנס. קשה לי להאמין שכל נהגי הספארי בלבנון (21-22 נוסעים) היו בעלי רשיון אוטבוס. אולי היום יש יותר הקפדה. צריך להעיר שאני משוחרר מצה"ל כבר 9 שנים, כך שאיני מעודכן.

אני זוכר גם שהייתה להם קומבינה שמאפשרת לנסוג עם רישיון ג' עם היתר מיוחד, ברכב שהוא מעל 15 טון, אבל רק בתנאי שמדובר ברכב צבאי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לצה"ל רשות רישוי נפרדת, והיא רשאית לתת לכל נהג המשרת בצה"ל היתר נהיגה לכל כלי צבאי באשר הוא לפי חוקי הצבא וצרכיו.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אאל"ט, בנגמ"ש ניתן לנהוג ללא רישיון נהיגה אזרחי כלשהו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...