Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקטע של משאית- אוטובוס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אבל היה מדובר בבעית בטיחות חמורה מאד. לא בכדי נסיעה בכלי כזה חייבה חבישת קסדה. לא נורא בנסיעה של כמה ק"מ, אבל מאד לא נעים בנסיעה ממושכת.

 

בכל מקרה - הטיוליות שהכרתי היו לילנדים ואולי אפילו כלים עוד יותר עתיקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדנה עם הספסלים מאחורה עדיין קיימת בצבא בבסיסי חייל האוויר ואסור לצאת איתה משטח הבסיס, והטיוליות יותר יקרות מאוטובוסים רגילים .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
זה קטע. קטע מצחיק אפילו למען האמת.

השאלה פה היא אחרת, למה להתחכם?

שאל את פותח השרשור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש סיבה מצויינ לשימוש בטיוליות ולא באוטובוסים אזרחיים; לכל האוטובוסים הגדולים יש מיתלי אוויר, כלומר המיתלים בנויים מכירת אוויר ובולם זעזועים.

לאוטובוס כזה אסור בתכלית לרדת לשטח משובש, מאחר ובמטרים הראשונים כריות האוויר יקרעו.

לאוטובוסים הלבנים יש מיתלי פלדה, כמו בליילנדים של פעם.

אני זוכר שהיו לוקחים אותנו למטווחים עם טיוליות כאלו, ואני אפילו זוכר משפטי מפתח;

"נהגוס, רמקול" כשהתנגן שיר יפה ברדיו.

"לאט, נהגוס" האמא התפרקה לנו כאן"

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אלה אפילו די מאוחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש סיבה מצויינ לשימוש בטיוליות ולא באוטובוסים אזרחיים; לכל האוטובוסים הגדולים יש מיתלי אוויר, כלומר המיתלים בנויים מכירת אוויר ובולם זעזועים.

לאוטובוס כזה אסור בתכלית לרדת לשטח משובש, מאחר ובמטרים הראשונים כריות האוויר יקרעו.

אין לי מושג מאיפה הבאת את זה. יצא לי לבלות עם אוטובוס בנסיעות שטח אינספור פעמים ובאף אחת מהן לא התפוצצה כרית אוויר או נגרם נזק כלשהו.

האם יצא לך פעם להחזיק ביד כרית אוויר?

 

ההצדקה היחידה לקיומה של טיולית הוא מחירה: בערך חמישית ממחיר אוטובוס רגיל. עקב שינוי בתקנות התעבורה הטיוליות אט אט נעלמות מהכבישים, וטוב שכך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אמצע-סוף ה-70

לכך כיוונתי. אני הרביתי לנסוע בהן מסוף שנות ה-60 עד אמצע שנות ה-70, אאל"ט זו היתה גם תקופת הזוהר של ליילנד אשדוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אין לי מושג מאיפה הבאת את זה. יצא לי לבלות עם אוטובוס בנסיעות שטח אינספור פעמים ובאף אחת מהן לא התפוצצה כרית אוויר או נגרם נזק כלשהו.

האם יצא לך פעם להחזיק ביד כרית אוויר?

 

ההצדקה היחידה לקיומה של טיולית הוא מחירה: בערך חמישית ממחיר אוטובוס רגיל. עקב שינוי בתקנות התעבורה הטיוליות אט אט נעלמות מהכבישים, וטוב שכך.

שמעתי את זה מפי בכיר באגד, וזו גם הסיבה מדוע שנים ארוכות החזיקו אוטובוסים ישנים מתוצרת ליילנד בחניון בסניף נתניה.

אוטובוס בעל מיתלי כריות אוויר לא מיועד ולא מסוגל לרדת לשטחי אש, והכוונה היא במצב מלחמה.

וסתם לידיעה, משאית חדשה+ארגז לנוסעים לא רחוקה במחירה מאוטובוס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני מסוגל לחשוב על סיבה אחרת:

1. לאוטובוסים יש סרחי עודף גדולים מקדימה ומאחורה.

2. אוטובוסים יכולים לנפח את הכריות ובכך להגביה את עצמם. ההגבהה הזו באה על חשבון יכולת בלימת הזעזועים של הכרית, מכאן אולי נובע החשש לפיצוץ הכרית במקרה של נסיעה על דרך משובשת.

3. בכל מקרה וכמו שנכתב כאן טילטולית היא כלי רכב עביר יותר מאוטובוס, זול ומותאם לשינוע כוחות ל/משטחי אש ואימונים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

את הטירונות שלי עשיתי בשטח אש 105. במשך כל השירות הצבאי היה לי הכבוד לנסוע בפאר היצירה הזאת פעם אחת ויחידה, ולמיטב זכרוני זה אפילו לא היה בטירונות.

כדי להגיע לשטח האש היינו מגיעים לתחנת הרכבת בפרדס חנה ומשם היה אוטובוס מיוחד שהיה אוסף אותנו עד שער המחנה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני זוכר שכך נסענו לטיולים בבית הספר היסודי או כפי שכתבו פה בצופים. היה לחצן שחור כזה בחלק הקדמי שהיה מפעיל "פעמון" אצל הנהג מקדימה במקרה שהיה צורך לסמן לו לעצור או משהו כזה. במבט לאחור - כלי רכב מאוד לא בטיחותי. יש לי זיכרון עמום מהטיולית שהייתה אוספת אותי לקייטנת "נווה נופש" בתחילת שנות ה 70'. לגבי המשאיות של הצבא, היו כאלה עם ספסלי מתכת לאורך המשאית ומדרך לרגל לעליה מאחור, כולל הריו למיניהם וה D500. עוד יותר לא בטיחותי והיה מאוד נפוץ, אני מהמר שעד היום.

פורסם

נסעתי לא מזמן בגרמניה בגרסא המשופרת של הטיולית

IMG_7767.jpg

 

למרות שגם זה לא גרם לי להרגיש בנוח ליד המפלצות שעבדו באותו מכרה פחם שביקרתי בו..

 

bagger-288-578x392.jpg

 

(תחפשו בקטן את האנשים שמסתובבים ליד הבאגר כדי להבין את הפרופורציות..)


×
×
  • תוכן חדש...