Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקטע של משאית- אוטובוס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשיון נגמ"ש (זלדה) מחייב רשיון 02 אזרחי. רק"מ כבד מצריך קורס ייעודי ואינו מחייב רשיון נהיגה אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מכיר את מגבלות הרישוי, אבל בצבא מקובל מאד להגביל את מספר הנוסעים ברכב על מנת לצמצם מספר נפגעים במקרה תאונה. נכון לרכב קרקעי וגם לאוירי (למשל - היסעור מוגבל להטסת 35 חילים, אף כי מבחינת כשרו הוא מסוגל לשאת 50 ויותר).

 

כל ההגבלות האלו לצערי הם על הנייר בלבד, אני לא אפתח פה תיבת פנדורה אבל 35 לוחמים ביסעור ? הלוואי עלי..כמעט בכל כלי תחבורה צה״לי יצא לי להיות פי 1.5 ולפעמים אפילו פי 2 מההגבלה על הנייר.

פורסם

הסיפור של היסעור נובע מהתאונה בבקעה שבה נהרגו 54 אנשים. "בזכות" ההגבלה נהרגו באסון המסוקים בצפון "רק" 73 חיילים, ולא למעלה מ-100.

בתקופה שבה אני שירתתי בכוחות המזויינים (30 שנה בחובה, קבע ומילואים) הקפידו על נושא מספר הנוסעים המותר, אולי כיון שהיתה בעית בטיחות בהרבה מאד כלי רכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכיר את ההנחיות והסיבות להנחיות טוב מאוד, במילואים בצורה יוצאת דופן זה כן יוצא לפועל בכל מה שנוגע לכלי תחבורה אווירים, אבל על כלי קרקע זה אותו סיפור כמו בסדיר. בכל מקרה בשירות הסדיר שלי בתרגילים היו יותר מ35 לוחמים ביסעור ולא נדבר על כמה לוחמים אפשר לדחוס ליינשוף...

 

בצבא יש פער עצום בין התאוריה למציאות.

פורסם
טיולית תמיד תזכיר לחייל קרבי את הצליל השנוא עליו מכל, אותו "פסססס" של לחץ האויר כשהטילטולית הגיעה ליעדה.

 

אני בכלל מאמין שהסיבה שמשתמשים בטיולית היא שהחלונות שלה נוחים יותר לשימוש ומאפשרים בעת חזרה מהמטווחים לשיר "הש"ג בן זונה" בקלות יתרה.

 

אל תזכיר לי את הצליל הזה :(

 

אאל"ט, בנגמ"ש ניתן לנהוג ללא רישיון נהיגה אזרחי כלשהו

 

לנגמ"ש נדרש רישיון B מכיוון שהוא כלי שמותר לו לנסוע על הכביש, בניגוד לרק"מ כבד שבו אסור לנסוע על הכביש ולכן אין הגבלה של רישיון.

לטיולת, אגב, נדרש גם רישיון משאית וגם רישיון לאוטובוס, לאחר בירור עם נהג טיולית.


×
×
  • תוכן חדש...