Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

ברשותי פורד פוקוס דור ראשון, גיר ידני, במשך קרוב ל3 שנים.

אני מאוד אוהב את הרכב, מהנה מאוד לנהיגה(שלדה של מאזדה 3) ומפגין אמינות ועלויות אחזקה של רכב יפני טיפוסי.

במהלך הזמן, ביצעתי מספר פרויקטים :

1. החלפת גלגל ההגה - גלגל ההגה המקורי התפורר ונאכל על ידי השמש וניסיונות לתפירת קיט לא עלו יפה.

עלות : 100 ש"ח.

2. החלפת סלון - הורדתי מפורד פוקוס 2013, הדגם ספורט טיטניום, שעברה 5K קמ סלון שלם.

החלק האחורי נכנס אחד לאחד כמעט, אך המסילות הקדמיות שונות לחלוטין והייתי צריך לפנות לסדנת רכב.

בדיעבד, כל רתח יכול ליצור פיסת מתכת דקה ועליה להלביש את המסילות של המושבים הקדמיים ולהוזיל עלויות.

עלות רכישה : 500 ש"ח

עלות הרכבה : 800 ש"ח

סהכ 1300 שח

3. פירוק וצביעת הקונסולה - מאחר והקונסולה הייתה סדוקה ושרוטה והצבע כבר התחיל להתקלף, פירקתי ושייפתי את הקונסולה כולל האביזרים שלה וצבעתי עם ספריי בצבע מט.

4. פנסים קדמיים ואיתותים - הפנסים המקוריים כבר היו דהויים.

פירקתי צמות חשמל מפוקוס מתוחת פנים והרכבתי ברכב.

5. מגנזיום וצמיגים - החלפתי את הגלגלים הרגילים ברכב למגנזיום המקורי של הדגם המאובזר כולל צמיגים בעלי חתך 55 של FALKEN.

עלות כוללת : 2300 ש"ח.

12.jpg

 

כל התמונות נמצאות בקישור מתחת

עריכה אחרונה על ידי nivshemer
פורסם

מאחור לא נהיה צפוף?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחרי כל ההרכבה / התאמה של הסלון של הפוקוס 2013, למה אתה מפרסם למכירה את כל הסט??

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

סחטיין על ההשקעה,אבל זה נראה שמאחורה לא נשאר שום מקום.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כפי שציינתי המרווח נשאר זהה.

זה נראה צפוף מאחור כי המושבים הקדמיים משוכים לאחור. גם עם הסט המקורי זה נראה כך.

לגבי המכירה של הסלון החדש, נכון להיום ירדתי מהעניין.

הייתה לי אפשרות להביא סלון זהה ולהכין באמצעות רתך את המתאמים וחשבתי למכור אותו במידה ואחזיר את ההשקעה.

פורסם

מכיר את הרכב שלך מפוסטים קודמים וממודעות מכירה של החלקים הישנים בפייסבוק ;).

מאוד אהבתי את הרכב שלך. נשמח לעוד תמונות, יותר ברורות וגדולות.

שלומי.

פורסם

לחצתי על הלינק- עדיין קטן.

תפרגן קצת יותר לרכב שלך ותעלה סט עם תמונות גדולות יותר, מקיפות יותר, שנראה את הרכב מעוד מקומות וזוויות.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...