Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול עשיתי טיפול קטן לאוטו ( מצתים . פילטרים .שמן ) במוסך פרטי . והמכונאי אמר לי שהחלפת רצועות טיימינג ברכב זה מגיעה לסכום 2500 שח .כי העבודה יותר מסובכת ומורכת ברכב זה מאשר רכב יפני אחר . רציתי לשאול האם זה נכון והאם יש מוסכים אחרים שעושים זאת במחיר זול יותר ( איזור השפלה ) זכור לי שברכב הקודם שלי ( מיצובישי כריזמה ) שילמתי 1600 שקל על החלפת טיימינג וזה עוד היה במוסך המורשה . לכן המחיר הטיימינג באימפרזה אותי הפתיעה אותי . אשמח לתגובות .

 

אימפרזה ניו אייג מנוע 1600 שנת 2005

עריכה אחרונה על ידי oreniko
פורסם

אכן הטיימינג יקר בריכבך עקב העבודה המורכבת והמסורבלת יותר. מה גם שהסט עצמו יקר. נסה לקבל הצעות מחיר ממקומות נוספים לשם השוואה, אני בטוח שתמצא בזול יותר!

פורסם

ראשית יש ברשותי אימפרזה 99' כבר כמה מאות אלפי ק"מ, ופירוק והחלפת טיימינג מהיר יותר בסובארו (למכונאי המיומן כמובן) בגלל שאין צורך להזיז את המנוע אלא רק מאווררים. לסובארו (מלבד ג'סטי וסובארית...) יש מנועי בוקסר שהרצועה נמצאת בקדמת המנוע במקום נגיש.

שנית קח לפחות 3 הצעות מחיר, אם אני לא טועה סט לרכב שלי עלה 550 ש"ח ועבודה הייתה שעתיים- כ- 400 ש"ח.

כשאתה מקבל הצעות תקבל הצעות על כל המיסבים כולל מיסב הידראולי וכן רצוי להחליף משאבת מים גם אם יש לה רק חור קטנטן או התחלה של פלופלור אכול או מיסב שחוק.

 

אל דאגה, המחיר של הטיימינג כולל כל המיסבים זול יותר ממחיר של ראש מנוע, מנסיון.

פורסם

אני מניח שה2500 לא כוללת את המותחן ההידראולי, אם הוא תקין אל תיגע בו. לי טיימינג עלה באיזור ה900 שח בלי החלפה של ההמותן ההידראולי ובלי החלפת משאבת מים. שווה לך לנסוע למוסכנית שאני עשיתי אצלו הוא עובד בסובארו בחיפה ובערב/שישי/שבת עובד בבית עם כלים מקצועיים וליפט. איברהים 052-562-0185. הוא לקח לי משהו כמו 300-350 על העבודה(היה לוקח 400 אם הייתי מחליף משאבת מים פשוט היה חסר בחנות חלפים ושלי הייתה תקינה)

פורסם

לא עדיף כבר להחליף כבר גם את המותחנים ? או שיהיה אפשר בעתיד להחליף את המותחנים בנפרד ? במידה והם תקינים כרגע ?

פורסם

אני קניתי את הסט בלי המותח ההידראולי בסביבות ה450-550 לא זוכר מחיר.

אבי מכונאי בעל ניסיון רב אמר לי שהמותח ההידראולי הקוריאני עושה בעיות ואפשר לנחש שהוא לא יכול להגיע לרמת ביצועים של החלקים המקוריים של סובארו.

×
×
  • תוכן חדש...