Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לחבר יש מרצדס C220 דיזל, שנת 2007 (w203).

לאחר בעיות בבקרת שיוט ו ESP, אובחנה במוסך רם בעיה בחיישן זווית הגה.

חיישן חדש עולה בחברה סביבות 2500 ש"ח.

חיפוש באיביי ושוט העלה רק חלקים משומשים.

איפה ניתן להשיג את החלק הזה חדש ובמחיר שפוי?

מק"ט החלק - [A 169 464 08 18]. אולי ישנם חלקים בעלי מק"טים אחרים, אך עדיין מתאימים?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

2500 ש"ח זה מחיר שפוי לחלק הזה - קח בחשבון שמדובר על חלק מקורי ואין תחליפי.

גם אני החלפתי לפני 4 שנים. כמעט ואין 203 מהשנים האלה שלא החליפו בה את החיישן הזה. ידוע.

 

אתה יודע מתי זה יכאב באמת? כשתראה שזה לוקח רבע שעה של עבודה להעלים לך 2500 ש"ח מהכיס :)

פורסם
חיישן חדש עולה בחברה סביבות 2500 ש"ח.
בכולמוביל? אם כן אז בקש מעדי שיחפש חיישן כזה מחו"ל (אם יש), החסרון הוא שההזמנה והמשלוח ייקחו לא מעט זמן.

חיפשת ב MB גרמניה או בחנויות חלפים מקוריים של MB בחו"ל?

פורסם

גולף,

אני לא מכיר מחירים של חלפים למרצדס, אבל בדרך כלל המחיר בחו"ל גם לחלק מקורי עם חותמות של היצרן זול בהרבה מאשר בארץ. יכול להיות שבמקרה של מרצדס זה לא כך. לא יודע. מקווה שלא.

 

חיים,

כן, הכוונה לכלמוביל.

סליחה על הבורות, אבל מי זה עדי?

עשיתי חיפוש בגוגל ואיביי על המק"ט הנ"ל. האם יש אתרים נוספים שניתן לחפש בהם? האם ישנם חלקים בעלי מק"טים אחרים שיכולים להתאים גם?

 

תודה רבה לכל העוזרים!

פורסם

משה הוא בעל המוסך (מוסך "רם") ועדי הוא בנו. בפעם הקודמת בה נתקעתי עם חלק קשה להשגה (כיסוי הפלסטיק של רמקול הטויוטר בלוח השעונים) הוא הזמין לי אותו ישירות מחו"ל במחיר נסבל (60 ש"ח כולל הכל למיטב זיכרוני).

פורסם

MB500,

תודה רבה! נראה שאמור לצאת כחצי מהמחיר בארץ כולל משלוח ומיסים :-D

 

חיים,

תודה רבה! אעדכן את החבר שיבדוק מול עדי.

×
×
  • תוכן חדש...